MHC MOBILITY ZAPRASZA W PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI MOBILNOŚCI

Anna Godzisz
Agencja PWR
Foksal 21 lok. 2
00-372 Warszawa
media|pwrgg.com| |media|pwrgg.com
+48 882 912 822
https://www.linkedin.com/company/pwr-warsaw/
- To spotkanie przede wszystkim ma na celu szerzenie wiedzy na temat elektromobilności – mówi Eric van Vliet, CEO MHC Mobility CEE. - Mylne jest przekonanie, że wszystko w tym temacie zostało już powiedziane. Jesteśmy dopiero na początku tej podróży. Stąd też symboliczna nazwa naszego wydarzenia, nawiązująca do filmu „Powrotu do przyszłości”. My jednak podróżujemy w przyszłość i zdecydowanie chcemy przyspieszyć tempo tej podróży – podkreśla.
Wydarzenie zorganizowane przez lidera e-mobilności - firmę MHC Mobility CEE, zainaugurowało sezon eventowy w branży motoryzacyjnej i przyciągnęło ponad 300 gości reprezentujących kilkadziesiąt firm: od dużych międzynarodowych korporacji po mniejsze rodzinne przedsiębiorstwa.
TESTY ELEKTRYKÓW
MHC MOBILITY DAY odbyło się w Akademii Bezpiecznej Jazdy DriveLand w podwarszawskim Słabomierzu. Na torach testowych zorganizowano kilka punktów „Podróży do Mobilności”, w których czekało ponad 80 pojazdów zasilanych wyłącznie energią elektryczną. Samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe, a także elektryczne skutery i rowery dostarczyli Partnerzy wydarzenia, w sumie 12 producentów marek motoryzacyjnych, które aktualnie wyznaczają trendy w elektromobilności.
Swoje najnowsze modele w tym segmencie pokazali: Kia, Audi, Volkswagen, Hyundai, BMW, Mercedes-Benz, Ford, Nissan, Peugeot, Mazda, DS, Citroën oraz Renault, które tego dnia premierowo zaprezentowało uczestnikom wydarzenia elektryczny model Megane E-Tech.
Na profesjonalnym torze testowo-szkoleniowym, pod okiem instruktorów Goście mieli możliwość sprawdzenia pojazdów zarówno w normalnym ruchu drogowym, jak i warunkach niesprzyjających jeździe. Trasa przez szarpak, kurtyny wodne czy okrąg poślizgowy pozwalała przetestować elektryka nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Nieco mniej emocjonujący był tor testowy dla skuterów i małych dostawczych samochodów Eidola Cargo, lecz bezgłośna jazda w słoneczny dzień takimi pojazdami sprawiała ich kierowcom tyle samo radości.
Po zakończonej jeździe, testujący pojazdy Goście mogli podzielić się swoimi wrażeniami i opiniami w autorskiej aplikacji mobilnej MHC Mobility na smartfonie.
USŁUGI MOBILNOŚCI JUTRA
Równolegle w budynku głównym DriveLand odbywały się briefingi Partnerów wydarzenia, którzy prezentowali szczegóły techniczne samochodów udostępnionych do testów i odpowiadali na pytania Gości.
Osobną strefę dedykowano nowatorskiej usłudze Mobility Spot by MHC Mobility, najnowszemu produktowi firmy. – Jest to rozwiązanie dedykowane mobilności korporacyjnej, w której pracownicy współdzielą pulą pojazdów firmowych różnego typu. W ramach usługi oferujemy m.in. platformę do zarządzania flotą i pełen serwis, prosty dostęp do różnych typów mobilności oraz intuicyjną aplikację mobilną dla użytkowników. Mobility Spot to alternatywa dla pojazdów służbowych, dająca większą elastyczność, optymalizację kosztów i promująca proekologiczne rozwiązania transportowe – podkreśla Sandra Szkwarek, Head of Marketing & Product Development CEE.
MHC MOBILITY DAY było również okazją do zapoznania się z unikalną ofertą firmy MHC Mobility CEE jako oficjalnego partnera rządowego programu Mój Elektryk. Klientom zaprezentowano korzyści płynące z programu oraz komplementarną ofertę MHC Mobility, w którą wchodzą m.in. pozyskanie dotacji, usługi konsultingu i audytu realizowane przez firmę bez zobowiązania do podpisania umowy o współpracy.
Warto podkreślić, że miejsce na organizację wydarzenia nie zostało wybrane przypadkowo. Tor DriveLand - Akademia Bezpiecznej Jazdy, należący do kierowcy rajdowego i mistrza Polski Tomasza Kuchara, jest w pełni przystosowany do użytkowania samochodów elektrycznych dzięki własnej sieci ładowania. Co więcej, tor korzysta również z własnych paneli słonecznych do zasilania całej infrastruktury, dając doskonały przykład jak elektryfikacja może iść w parze z motoryzacją.
MHC MOBILITY DAY w Słabomierzu rozpoczyna cykl spotkań z Partnerami i Klientami, które kontynuowane będą również w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Wsparcia w organizacji wydarzenia udzielili:
Partnerzy główni: KIA, Renault.
Partnerzy strategiczni: Grupa Krotoski, HYUNDAI
Partnerzy: Ford Polska, Tesla Polska, MB Motors Dealer Mercedes-Benz, Bawaria Motors Dealer BMW, Nissan Europe, ODYSSEY SP Z O.O. Dealer Mazda, Dealer Peugeot, DS i Citroën - Grupa Stellantis, Volvo Car Poland.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.