MHC MOBILITY ZAPRASZA W PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI MOBILNOŚCI

Anna Godzisz
Agencja PWR
Foksal 21 lok. 2
00-372 Warszawa
media|pwrgg.com| |media|pwrgg.com
+48 882 912 822
https://www.linkedin.com/company/pwr-warsaw/
- To spotkanie przede wszystkim ma na celu szerzenie wiedzy na temat elektromobilności – mówi Eric van Vliet, CEO MHC Mobility CEE. - Mylne jest przekonanie, że wszystko w tym temacie zostało już powiedziane. Jesteśmy dopiero na początku tej podróży. Stąd też symboliczna nazwa naszego wydarzenia, nawiązująca do filmu „Powrotu do przyszłości”. My jednak podróżujemy w przyszłość i zdecydowanie chcemy przyspieszyć tempo tej podróży – podkreśla.
Wydarzenie zorganizowane przez lidera e-mobilności - firmę MHC Mobility CEE, zainaugurowało sezon eventowy w branży motoryzacyjnej i przyciągnęło ponad 300 gości reprezentujących kilkadziesiąt firm: od dużych międzynarodowych korporacji po mniejsze rodzinne przedsiębiorstwa.
TESTY ELEKTRYKÓW
MHC MOBILITY DAY odbyło się w Akademii Bezpiecznej Jazdy DriveLand w podwarszawskim Słabomierzu. Na torach testowych zorganizowano kilka punktów „Podróży do Mobilności”, w których czekało ponad 80 pojazdów zasilanych wyłącznie energią elektryczną. Samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe, a także elektryczne skutery i rowery dostarczyli Partnerzy wydarzenia, w sumie 12 producentów marek motoryzacyjnych, które aktualnie wyznaczają trendy w elektromobilności.
Swoje najnowsze modele w tym segmencie pokazali: Kia, Audi, Volkswagen, Hyundai, BMW, Mercedes-Benz, Ford, Nissan, Peugeot, Mazda, DS, Citroën oraz Renault, które tego dnia premierowo zaprezentowało uczestnikom wydarzenia elektryczny model Megane E-Tech.
Na profesjonalnym torze testowo-szkoleniowym, pod okiem instruktorów Goście mieli możliwość sprawdzenia pojazdów zarówno w normalnym ruchu drogowym, jak i warunkach niesprzyjających jeździe. Trasa przez szarpak, kurtyny wodne czy okrąg poślizgowy pozwalała przetestować elektryka nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Nieco mniej emocjonujący był tor testowy dla skuterów i małych dostawczych samochodów Eidola Cargo, lecz bezgłośna jazda w słoneczny dzień takimi pojazdami sprawiała ich kierowcom tyle samo radości.
Po zakończonej jeździe, testujący pojazdy Goście mogli podzielić się swoimi wrażeniami i opiniami w autorskiej aplikacji mobilnej MHC Mobility na smartfonie.
USŁUGI MOBILNOŚCI JUTRA
Równolegle w budynku głównym DriveLand odbywały się briefingi Partnerów wydarzenia, którzy prezentowali szczegóły techniczne samochodów udostępnionych do testów i odpowiadali na pytania Gości.
Osobną strefę dedykowano nowatorskiej usłudze Mobility Spot by MHC Mobility, najnowszemu produktowi firmy. – Jest to rozwiązanie dedykowane mobilności korporacyjnej, w której pracownicy współdzielą pulą pojazdów firmowych różnego typu. W ramach usługi oferujemy m.in. platformę do zarządzania flotą i pełen serwis, prosty dostęp do różnych typów mobilności oraz intuicyjną aplikację mobilną dla użytkowników. Mobility Spot to alternatywa dla pojazdów służbowych, dająca większą elastyczność, optymalizację kosztów i promująca proekologiczne rozwiązania transportowe – podkreśla Sandra Szkwarek, Head of Marketing & Product Development CEE.
MHC MOBILITY DAY było również okazją do zapoznania się z unikalną ofertą firmy MHC Mobility CEE jako oficjalnego partnera rządowego programu Mój Elektryk. Klientom zaprezentowano korzyści płynące z programu oraz komplementarną ofertę MHC Mobility, w którą wchodzą m.in. pozyskanie dotacji, usługi konsultingu i audytu realizowane przez firmę bez zobowiązania do podpisania umowy o współpracy.
Warto podkreślić, że miejsce na organizację wydarzenia nie zostało wybrane przypadkowo. Tor DriveLand - Akademia Bezpiecznej Jazdy, należący do kierowcy rajdowego i mistrza Polski Tomasza Kuchara, jest w pełni przystosowany do użytkowania samochodów elektrycznych dzięki własnej sieci ładowania. Co więcej, tor korzysta również z własnych paneli słonecznych do zasilania całej infrastruktury, dając doskonały przykład jak elektryfikacja może iść w parze z motoryzacją.
MHC MOBILITY DAY w Słabomierzu rozpoczyna cykl spotkań z Partnerami i Klientami, które kontynuowane będą również w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Wsparcia w organizacji wydarzenia udzielili:
Partnerzy główni: KIA, Renault.
Partnerzy strategiczni: Grupa Krotoski, HYUNDAI
Partnerzy: Ford Polska, Tesla Polska, MB Motors Dealer Mercedes-Benz, Bawaria Motors Dealer BMW, Nissan Europe, ODYSSEY SP Z O.O. Dealer Mazda, Dealer Peugeot, DS i Citroën - Grupa Stellantis, Volvo Car Poland.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.