Komunikaty PR

Mycie auta w pełnym komforcie na stacjach Circle K

2021-10-29  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

W sieci Circle K aż 145 stacji paliw posiada automatyczne myjnie, które zapewniają najwyższą jakość mycia, przy równoczesnej delikatności dla pojazdu. Nowoczesne rozwiązania renomowanych dostawców sprawiają, że mycie jest skuteczne, a specjalistyczne środki
oraz szczotki zastosowane w myjniach są bezpieczne dla powłoki lakierniczej. W myjniach zastosowano oświetlenie LED, a woda wykorzystywana do mycia jest oczyszczana i wykorzystywana ponownie. Od teraz klienci mogą pozostać w pojeździe, co jest szczególnie istotne dla osób podróżujących z dziećmi i ze zwierzętami a także w chłodne, wietrzne i deszczowe dni. Jeśli z jakiegoś powodu pasażerowie muszą opuścić myjnię w trakcie trwania cyklu, wystarczy, że nacisną klakson a mycie zostanie przerwane, umożliwiając bezpieczne wyjście z pojazdu. Ułatwieniem dla klientów oczekujących w kolejce jest zegar, pokazujący czas pozostały do zakończenia cyklu, znając czas oczekiwania mogą napić się aromatycznej kawy czy skusić się na ciepłą przekąskę. W specjalnej ofercie, klienci wybierający program Premium mogą kupić kawę w rozmiarze L za złotówkę.

– Stale poszukujemy rozwiązań, które zwiększą komfort i wygodę naszych klientów,
już w zeszłym roku, w przyspieszonym trybie zaproponowaliśmy klientom płatność z poziomu aplikacji Circle K za tankowanie – było to niezwykle istotne z uwagi na pandemię i konieczność dystansowania społecznego, teraz, po testach prowadzonych w Warszawie i Krakowie,
do naszych usług dodajemy możliwość umycia samochodu bez wychodzenia z niego –
mówi Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polska. – Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom wizyta na stacji może przebiegać niezwykle szybko, a pozostanie w ciepłym i wygodnym wnętrzu samochodu będzie znaczącym ułatwieniem dla rodziców z małymi dziećmi czy osób z niepełnosprawnością. Osoby, które nie chcą skorzystać z aplikacji mogą dokonać płatności kartą na panelu OPT znajdującym się przy wjeździe na myjnię – dodaje.

Więcej informacji na temat myjni i ofert specjalnych można znaleźć na stronie: https://www.circlek.pl/myjnia. Zakładając konto w aplikacji prócz płatności mobilnych, konsument zyskuje również dostęp do programu lojalnościowego Circle K EXTRA. Aplikacja Circle K jest dostępna w sklepach Google Play i App Store. Film dotyczący płatności mobilnych Circle K znajduje się pod linkiem.

Oferty związane z korzystaniem z myjni wspierane są kampanią marketingową realizowaną w stacjach radiowych oraz kanałach digital, w tym w social mediach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.