Najlepsze zespoły z Europy i Japonii wybrały opony Dunlop na wyścig Suzuka 8H
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Już w ten weekend odbędzie się 8-godzinny wyścig na torze Suzuka, który będzie trzecią rundą Długodystansowych Mistrzostw Świata FIM (EWC). Do walki o zwycięstwo na japońskim obiekcie staną m.in. czołowe zespoły z Europy i Japonii, które swoich szans na sukces upatrują w osiągach opon Dunlop.
Po mocnym początku sezonu z 24-godzinnymi wyścigami w Le Mans i Spa-Francorchamps, EWC udaje się do Japonii, gdzie odbędzie się jedyny wyścig poza Europą.
Na liście europejskich zespołów są ekipy BMW Motorrad World Endurance Team i KM99. Oba zespoły skorzystają z tych samych opcji opon Dunlop, na których zwykle ścigają się podczas europejskich rund. Do wyboru będą mieć dwie przednie i cztery tylne specyfikacje z gamy wyścigowych slicków Dunlop KR.
BMW z numerem 37 zajmuje obecnie trzecie miejsce w klasyfikacji mistrzostw zespołów, więc mocny finisz na torze Suzuka umocniłby jego pozycję przed finałem sezonu na Bol d'Or w Le Castellet w przyszłym miesiącu. Z kolei dla ekipy KM99 występ na japońskim torze będzie debiutem, co jeszcze bardziej motywuje zawodników do walki o dobry wynik. Podczas ostatniego wyścigu na torze Spa belgijski zespół pokazał, że drzemie w nim duży potencjał – KM99 był najwyżej sklasyfikowanym zespołem prywatnym.
Na liście startowej 8-godzinnego wyścigu Suzuka dominują japońskie zespoły, z czołowymi ekipami długodystansowymi na czele, zarówno w Formule EWC dla prototypów, jak i w niemal fabrycznej klasie Superstock. Opony Dunlop wybrało siedem lokalnych zespołów Formuły EWC i tyle samo w klasie Superstock – reprezentują one marki Honda, Kawasaki, Suzuki i Yamaha. Wszystkie otrzymają opony z oferty Dunlop Japan.
Dunlop będzie wspierał m.in. Team Frontier BMW, prowadzony przez Nobby Uedę, zawodnika klasy 125cc z lat 90. i pilotowany przez trio, w skład którego wchodzi były zawodnik 125cc/Moto3 Danny Webb. Na uwagę zasługują również TERAMOTO@J-TRIP Racing Suzuki i TONE RT SYNCEDGE 4413 BMW, które w zeszłym roku zajęło miejsce na podium i w którym jeździ były zawodnik WSBK Shinichi Nakatomi.
„Z niecierpliwością czekamy na ekscytujący wyścig EWC na torze Suzuka. Ściśle współpracując z teamem Dunlop Japan, możemy zapewnić partnerskim zespołom z obu kontynentów wysoki poziom wsparcia i oczywiście opony dostosowane do wszystkich warunków i strategii wyścigowych. Aby lepiej przygotować się do najbliższych zmagań przeprowadziliśmy testy na japońskim torze, dzięki czemu lepiej znamy obiekt i jego wymagania, ”powiedział David Auerbacher, Event Leader EWC w Dunlop.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.