Najlepsze zespoły z Europy i Japonii wybrały opony Dunlop na wyścig Suzuka 8H
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Już w ten weekend odbędzie się 8-godzinny wyścig na torze Suzuka, który będzie trzecią rundą Długodystansowych Mistrzostw Świata FIM (EWC). Do walki o zwycięstwo na japońskim obiekcie staną m.in. czołowe zespoły z Europy i Japonii, które swoich szans na sukces upatrują w osiągach opon Dunlop.
Po mocnym początku sezonu z 24-godzinnymi wyścigami w Le Mans i Spa-Francorchamps, EWC udaje się do Japonii, gdzie odbędzie się jedyny wyścig poza Europą.
Na liście europejskich zespołów są ekipy BMW Motorrad World Endurance Team i KM99. Oba zespoły skorzystają z tych samych opcji opon Dunlop, na których zwykle ścigają się podczas europejskich rund. Do wyboru będą mieć dwie przednie i cztery tylne specyfikacje z gamy wyścigowych slicków Dunlop KR.
BMW z numerem 37 zajmuje obecnie trzecie miejsce w klasyfikacji mistrzostw zespołów, więc mocny finisz na torze Suzuka umocniłby jego pozycję przed finałem sezonu na Bol d'Or w Le Castellet w przyszłym miesiącu. Z kolei dla ekipy KM99 występ na japońskim torze będzie debiutem, co jeszcze bardziej motywuje zawodników do walki o dobry wynik. Podczas ostatniego wyścigu na torze Spa belgijski zespół pokazał, że drzemie w nim duży potencjał – KM99 był najwyżej sklasyfikowanym zespołem prywatnym.
Na liście startowej 8-godzinnego wyścigu Suzuka dominują japońskie zespoły, z czołowymi ekipami długodystansowymi na czele, zarówno w Formule EWC dla prototypów, jak i w niemal fabrycznej klasie Superstock. Opony Dunlop wybrało siedem lokalnych zespołów Formuły EWC i tyle samo w klasie Superstock – reprezentują one marki Honda, Kawasaki, Suzuki i Yamaha. Wszystkie otrzymają opony z oferty Dunlop Japan.
Dunlop będzie wspierał m.in. Team Frontier BMW, prowadzony przez Nobby Uedę, zawodnika klasy 125cc z lat 90. i pilotowany przez trio, w skład którego wchodzi były zawodnik 125cc/Moto3 Danny Webb. Na uwagę zasługują również TERAMOTO@J-TRIP Racing Suzuki i TONE RT SYNCEDGE 4413 BMW, które w zeszłym roku zajęło miejsce na podium i w którym jeździ były zawodnik WSBK Shinichi Nakatomi.
„Z niecierpliwością czekamy na ekscytujący wyścig EWC na torze Suzuka. Ściśle współpracując z teamem Dunlop Japan, możemy zapewnić partnerskim zespołom z obu kontynentów wysoki poziom wsparcia i oczywiście opony dostosowane do wszystkich warunków i strategii wyścigowych. Aby lepiej przygotować się do najbliższych zmagań przeprowadziliśmy testy na japońskim torze, dzięki czemu lepiej znamy obiekt i jego wymagania, ”powiedział David Auerbacher, Event Leader EWC w Dunlop.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.