Nową kampanię Spotawheel zobaczymy w TV i na platformach VOD
Spotawheel, dealer i platforma e-commerce zajmująca się sprzedażą samochodów używanych, wystartował z nową kampanią reklamową pod hasłem „Auto i spokój”. Przy realizacji kampanii firma współpracowała z agencją kreatywną BBDO Warszawa oraz domem mediowym RL Media (Group One).
W swojej najnowszej platformie komunikacyjnej Spotawheel przekonuje, że kwestia bezpieczeństwa - zarówno w kontekście stanu technicznego samochodu jak również samej transakcji - jest kluczowa przy zakupie auta używanego. Kreacje zostały wyprodukowane w Polsce z przeznaczeniem także na rynki zagraniczne - grecki i rumuński.
Spoty prezentują krótkie, zabawne scenki, w których bohater stworzony przez markę - manekin do testów zderzeniowych - porównuje kupienie używanego auta w Spotawheel z zakupem z niepewnego źródła.
- Głównym celem najnowszej kampanii jest przekonanie odbiorców, że wybierając Spotawheel mogą mieć spokój i pewność, że zdecydowali się na sprawdzone, niezawodne auto. Na rynku samochodów używanych w Polsce działa wielu nieuczciwych sprzedawców, a stan oferowanych przez nich pojazdów często pozostawia wiele do życzenia, stwarzając tym samym realne zagrożenie dla kupującego. W Spotawheel oferujemy wyłącznie zweryfikowane technicznie pojazdy, a nasz proces zakupowy jest prosty i przyjazny – mówi Daniel Nowak, Marketing Manager Spotawheel w Polsce.
Wraz z nową komunikacją firma zaprezentowała także odświeżone logo oraz identyfikację wizualną. 30. i 15. sekundowe spoty reklamowe marki emitowane będą w stacjach ogólnotematycznych i tematycznych, a także serwisach VOD należących do grup TVN Media oraz Polsat Media. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja BBDO Warszawa, a media do kampanii kupił dom mediowy RL Media (Group One). Za komunikację PR marki odpowiada agencja Walk PR.
Spotawheel to międzynarodowy sprzedawca aut używanych, obecny w Polsce od 2019 roku. Dealer, jako pierwszy na polskim rynku, zaoferował innowacyjny model sprzedaży pojazdów z rynku wtórnego - w sposób zdalny, z darmową dostawą w dowolne miejsce w kraju i możliwością zwrotu auta bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Ponadto, każde z kilkuset samochodów oferowanych przez firmę posiada pisemny raport techniczny i gwarancję nawet do 5 lat.
Spot reklamowy jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=aiFqj4L4tzA

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji
Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Ochrona środowiska
Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.