„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” – ruszyła kampania
„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to hasło pierwszej kampanii marki w nowej identyfikacji wizualnej, podkreślającej zachodzącą transformację oraz kierunek rozwoju producenta samochodów. Elementem kampanii jest zaprezentowany 2 kwietnia 2023 r. spot wideo, który pokazuje, jak Škoda Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu świata bez ograniczeń. Do współpracy przy produkcji filmu marka zaprosiła Joannę Biedermann – polską pilotkę. Spot można obejrzeć na kanale Youtube Škoda Polska: https://www.youtube.com/watch?v=c5Hi9amjX_E.
Odkrywaj bez ograniczeń
Elektryzujący design. Sportowy charakter. Elektryczny napęd. Płynność jazdy. Cisza. To tylko niektóre elementy, które sprawiają, że SUV Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu wszystkiego, co dla nas w życiu ważne, z przyjemnością i bez ograniczeń, a w dodatku z poszanowaniem środowiska naturalnego.
– Škoda Enyaq Coupé to auto, do którego z radością przesiadam się z mojego szybowca, ponieważ czuję, że pomaga mi w odważnym odkrywaniu świata. Cicha praca i niezwykle płynne prowadzenie tego w pełni elektrycznego SUV–a sprawiają, że każda podróż to przyjemność. Poznawanie nowych miejsc to moja pasja, a Škoda Enyaq Coupé została nowym towarzyszem w jej realizowaniu – mówi Joanna Biedermann, polska pilotka.
Realizacja nowego spotu odbyła się na eko–planie, w ramach którego podjęte zostały działania ograniczające ślad węglowy produkcji, takie jak: wykorzystanie aut spełniających określone normy emisji spalin oraz dóbr lokalnych producentów czy rezygnacja z plastiku.
Gotowi na przyszłość
Nowa identyfikacja wizualna Škody to spojrzenie w przyszłość, a także odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Odświeżona tożsamość korporacyjna poprawia wygląd w cyfrowych kanałach komunikacji, daje możliwość szerszego użycia znaku słownego oraz podkreśla nowoczesny i charakterystyczny język designu marki. Nowe flagowe barwy Škody, czyli dwa odcienie zieleni: Emerald Green i Electric Green, wskazują bieżące priorytety producenta: ekologię, zrównoważony rozwój oraz elektromobilność.
– Premiera spotu „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to szczególny moment dla Škody. Jest to pierwsza kampania w nowej identyfikacji wizualnej, która odzwierciedla zmiany zachodzące w naszej firmie, a także wskazuje kierunek dalszego rozwoju. Przyszłość jest elektryczna, ekologiczna i ekscytująca, czyli dokładnie taka, jak nasza Škoda Enyaq Coupé! – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda Polska – Do współpracy przy tworzeniu kampanii zaprosiliśmy Joannę Biedermann, ponieważ zainspirowała nas swoją pasją i odwagą w jej realizowaniu. Jako marka stawiająca na ciągły rozwój pragniemy wspierać takie kobiety w eksplorowaniu świata. Chcemy nagłaśniać historie odważnych, otwartych i pełnych pasji Odkrywczyń, które mogą stać się dla nas wszystkich inspiracją do spełniania marzeń – dodaje.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz kanałach social media marki. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.