Nowa oferta cashback od Goodyear: kup opony i odbierz do 250 zł w gotówce!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear rozpoczął akcję promocyjną z cashbackiem do 250 zł. Oferta dotyczy zakupu różnych typów i rozmiarów opon przeznaczonych do samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych i obowiązuje do końca roku lub do wyczerpania puli nagród.
Aby skorzystać z promocji, należy wykonać 3 proste kroki.
- Krok 1: Kup 4 opony objęte promocją (4 takie same lub 2x2) wraz z usługą montażu. Zakupu można dokonać na stronie http://www.goodyear.pl/ lub w dogodnym stacjonarnym punkcie sprzedaży detalicznej objętym promocją. Lista punktów jest dostępna na stronie internetowej www.promocja.goodyear.pl. Promocją objęte są opony letnie, zimowe i całoroczne marki Goodyear w rozmiarze od 17 do 22 cali. Usługa montażu nie jest wymagana w przypadku zakupu kompletu opon promowanych u dealerów samochodowych
- Krok 2: Zarejestruj dowód zakupu poprzez formularz na stronie www.promocja.goodyear.pl.
- Krok 3: Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz cashback w postaci czeku BLIK. Odbierz gotówkę w wybranym bankomacie. Wysokość nagrody zależy od rozmiaru i przeznaczenia zakupionych opon.
Zarejestrowane mogą być tylko dowody zakupu, czyli paragon lub faktura VAT, w których wskazana jest marka oraz rozmiar opony. Dowody zakupu, które uniemożliwiają identyfikację promowanych opon, będą odrzucane. Dodatkowo dowód zakupu musi zawierać osobną pozycję potwierdzającą montaż opon.
Udział w promocji mogą wziąć osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, a także spółki i inne jednostki organizacyjne, które w czasie trwania okresu promocyjnego kupią komplet opon promocyjnych. Promocja Goodyear potrwa do 31 grudnia 2023 r. lub do wyczerpania puli nagród. Akcja będzie wspierana przez ogólnopolską kampanię na kanałach digitalowych. Regulamin oraz szczegóły akcji są dostępne na stronie www.promocja.goodyear.pl.
W ofercie promocyjnej konsumenci znajdą na przykład flagowe opony całoroczne Vector 4Seasons Gen-3 oznaczone symbolem trzech szczytów górskich (3PMSF), który potwierdza, że model ten spełnia rygorystyczne normy testowe niezawodności i bezpieczeństwa na śniegu. Opona udowodniła swoje właściwości w wielu testach niezależnych organizacji oraz magazynów motoryzacyjnych i jest chętnie wybierana na pierwsze wyposażenie przez czołowych producentów aut.
Z kolei kierowcy, którzy przemierzają drogi w zróżnicowanych, często trudnych warunkach zimowych i preferują jazdę na oponach sezonowych, znajdą w promocyjnej ofercie nowe opony zimowe Goodyear UltraGrip Performance 3, które wyróżniają się na tle konkurencji pewnym prowadzeniem na śniegu oraz krótką drogą hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.