Komunikaty PR

Nowa oferta cashback od Goodyear: kup opony i odbierz do 250 zł w gotówce!

2023-09-18  |  15:55
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear rozpoczął akcję promocyjną z cashbackiem do 250 zł. Oferta dotyczy zakupu różnych typów i rozmiarów opon przeznaczonych do samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych i obowiązuje do końca roku lub do wyczerpania puli nagród.

Aby skorzystać z promocji, należy wykonać 3 proste kroki.

  • Krok 1: Kup 4 opony objęte promocją (4 takie same lub 2x2) wraz z usługą montażu. Zakupu można dokonać na stronie http://www.goodyear.pl/ lub w dogodnym stacjonarnym punkcie sprzedaży detalicznej objętym promocją. Lista punktów jest dostępna na stronie internetowej www.promocja.goodyear.pl. Promocją objęte są opony letnie, zimowe i całoroczne marki Goodyear w rozmiarze od 17 do 22 cali. Usługa montażu nie jest wymagana w przypadku zakupu kompletu opon promowanych u dealerów samochodowych
  • Krok 2: Zarejestruj dowód zakupu poprzez formularz na stronie www.promocja.goodyear.pl.
  • Krok 3: Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz cashback w postaci czeku BLIK. Odbierz gotówkę w wybranym bankomacie. Wysokość nagrody zależy od rozmiaru i przeznaczenia zakupionych opon.

Zarejestrowane mogą być tylko dowody zakupu, czyli paragon lub faktura VAT, w których wskazana jest marka oraz rozmiar opony. Dowody zakupu, które uniemożliwiają identyfikację promowanych opon, będą odrzucane. Dodatkowo dowód zakupu musi zawierać osobną pozycję potwierdzającą montaż opon.

Udział w promocji mogą wziąć osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, a także spółki i inne jednostki organizacyjne, które w czasie trwania okresu promocyjnego kupią komplet opon promocyjnych. Promocja Goodyear potrwa do 31 grudnia 2023 r. lub do wyczerpania puli nagród. Akcja będzie wspierana przez ogólnopolską kampanię na kanałach digitalowych. Regulamin oraz szczegóły akcji są dostępne na stronie www.promocja.goodyear.pl.

W ofercie promocyjnej konsumenci znajdą na przykład flagowe opony całoroczne Vector 4Seasons Gen-3 oznaczone symbolem trzech szczytów górskich (3PMSF), który potwierdza, że model ten spełnia rygorystyczne normy testowe niezawodności i bezpieczeństwa na śniegu. Opona udowodniła swoje właściwości w wielu testach niezależnych organizacji oraz magazynów motoryzacyjnych i jest chętnie wybierana na pierwsze wyposażenie przez czołowych producentów aut.

Z kolei kierowcy, którzy przemierzają drogi w zróżnicowanych, często trudnych warunkach zimowych i preferują jazdę na oponach sezonowych, znajdą w promocyjnej ofercie nowe opony zimowe Goodyear UltraGrip Performance 3, które wyróżniają się na tle konkurencji pewnym prowadzeniem na śniegu oraz krótką drogą hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.