Komunikaty PR

Nowa oferta cashback od Goodyear: kup opony i odbierz do 250 zł w gotówce!

2023-09-18  |  15:55
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear rozpoczął akcję promocyjną z cashbackiem do 250 zł. Oferta dotyczy zakupu różnych typów i rozmiarów opon przeznaczonych do samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych i obowiązuje do końca roku lub do wyczerpania puli nagród.

Aby skorzystać z promocji, należy wykonać 3 proste kroki.

  • Krok 1: Kup 4 opony objęte promocją (4 takie same lub 2x2) wraz z usługą montażu. Zakupu można dokonać na stronie http://www.goodyear.pl/ lub w dogodnym stacjonarnym punkcie sprzedaży detalicznej objętym promocją. Lista punktów jest dostępna na stronie internetowej www.promocja.goodyear.pl. Promocją objęte są opony letnie, zimowe i całoroczne marki Goodyear w rozmiarze od 17 do 22 cali. Usługa montażu nie jest wymagana w przypadku zakupu kompletu opon promowanych u dealerów samochodowych
  • Krok 2: Zarejestruj dowód zakupu poprzez formularz na stronie www.promocja.goodyear.pl.
  • Krok 3: Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz cashback w postaci czeku BLIK. Odbierz gotówkę w wybranym bankomacie. Wysokość nagrody zależy od rozmiaru i przeznaczenia zakupionych opon.

Zarejestrowane mogą być tylko dowody zakupu, czyli paragon lub faktura VAT, w których wskazana jest marka oraz rozmiar opony. Dowody zakupu, które uniemożliwiają identyfikację promowanych opon, będą odrzucane. Dodatkowo dowód zakupu musi zawierać osobną pozycję potwierdzającą montaż opon.

Udział w promocji mogą wziąć osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, a także spółki i inne jednostki organizacyjne, które w czasie trwania okresu promocyjnego kupią komplet opon promocyjnych. Promocja Goodyear potrwa do 31 grudnia 2023 r. lub do wyczerpania puli nagród. Akcja będzie wspierana przez ogólnopolską kampanię na kanałach digitalowych. Regulamin oraz szczegóły akcji są dostępne na stronie www.promocja.goodyear.pl.

W ofercie promocyjnej konsumenci znajdą na przykład flagowe opony całoroczne Vector 4Seasons Gen-3 oznaczone symbolem trzech szczytów górskich (3PMSF), który potwierdza, że model ten spełnia rygorystyczne normy testowe niezawodności i bezpieczeństwa na śniegu. Opona udowodniła swoje właściwości w wielu testach niezależnych organizacji oraz magazynów motoryzacyjnych i jest chętnie wybierana na pierwsze wyposażenie przez czołowych producentów aut.

Z kolei kierowcy, którzy przemierzają drogi w zróżnicowanych, często trudnych warunkach zimowych i preferują jazdę na oponach sezonowych, znajdą w promocyjnej ofercie nowe opony zimowe Goodyear UltraGrip Performance 3, które wyróżniają się na tle konkurencji pewnym prowadzeniem na śniegu oraz krótką drogą hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.