Nowa oferta cashback od Goodyear: kup opony i odbierz do 250 zł w gotówce!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear rozpoczął akcję promocyjną z cashbackiem do 250 zł. Oferta dotyczy zakupu różnych typów i rozmiarów opon przeznaczonych do samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych i obowiązuje do końca roku lub do wyczerpania puli nagród.
Aby skorzystać z promocji, należy wykonać 3 proste kroki.
- Krok 1: Kup 4 opony objęte promocją (4 takie same lub 2x2) wraz z usługą montażu. Zakupu można dokonać na stronie http://www.goodyear.pl/ lub w dogodnym stacjonarnym punkcie sprzedaży detalicznej objętym promocją. Lista punktów jest dostępna na stronie internetowej www.promocja.goodyear.pl. Promocją objęte są opony letnie, zimowe i całoroczne marki Goodyear w rozmiarze od 17 do 22 cali. Usługa montażu nie jest wymagana w przypadku zakupu kompletu opon promowanych u dealerów samochodowych
- Krok 2: Zarejestruj dowód zakupu poprzez formularz na stronie www.promocja.goodyear.pl.
- Krok 3: Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz cashback w postaci czeku BLIK. Odbierz gotówkę w wybranym bankomacie. Wysokość nagrody zależy od rozmiaru i przeznaczenia zakupionych opon.
Zarejestrowane mogą być tylko dowody zakupu, czyli paragon lub faktura VAT, w których wskazana jest marka oraz rozmiar opony. Dowody zakupu, które uniemożliwiają identyfikację promowanych opon, będą odrzucane. Dodatkowo dowód zakupu musi zawierać osobną pozycję potwierdzającą montaż opon.
Udział w promocji mogą wziąć osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, a także spółki i inne jednostki organizacyjne, które w czasie trwania okresu promocyjnego kupią komplet opon promocyjnych. Promocja Goodyear potrwa do 31 grudnia 2023 r. lub do wyczerpania puli nagród. Akcja będzie wspierana przez ogólnopolską kampanię na kanałach digitalowych. Regulamin oraz szczegóły akcji są dostępne na stronie www.promocja.goodyear.pl.
W ofercie promocyjnej konsumenci znajdą na przykład flagowe opony całoroczne Vector 4Seasons Gen-3 oznaczone symbolem trzech szczytów górskich (3PMSF), który potwierdza, że model ten spełnia rygorystyczne normy testowe niezawodności i bezpieczeństwa na śniegu. Opona udowodniła swoje właściwości w wielu testach niezależnych organizacji oraz magazynów motoryzacyjnych i jest chętnie wybierana na pierwsze wyposażenie przez czołowych producentów aut.
Z kolei kierowcy, którzy przemierzają drogi w zróżnicowanych, często trudnych warunkach zimowych i preferują jazdę na oponach sezonowych, znajdą w promocyjnej ofercie nowe opony zimowe Goodyear UltraGrip Performance 3, które wyróżniają się na tle konkurencji pewnym prowadzeniem na śniegu oraz krótką drogą hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.