Komunikaty PR

Nowe rozwiązanie Salesforce Automotive Cloud - zadowolony klient, lepsza obsługa

2022-11-03  |  11:04
Biuro prasowe
  • 93% liderów branży motoryzacyjnej zgadza się, że dane własne pomogą znacznie poprawić ogólną jakość obsługi klienta – zarówno w fazie szukania odpowiedniego pojazdu, jego zakupu, finansowania, jak i po zakupie. 
  • Rozwiązanie Automotive Cloud, oparte na produkcie Driver 360, tworzy pojedynczy widok całego cyklu życia klienta i pojazdu dla producentów samochodów, dealerów i grup finansujących zakupy aut dzięki zautomatyzowanej, inteligentnej i działającej w czasie rzeczywistym technologii.
  • Driver 360 jest jednym z 13 rozwiązań branżowych, takich jak Client 360 dla branży usług finansowych, Patient 360 dla sektora opieki zdrowotnej i Education 360 dla szkolnictwa, które wykorzystują pełne możliwości produktu Customer 360 oraz zapewniają branży motoryzacyjnej dostęp do wszystkich niezbędnych informacji z jednego miejsca.
  • Liderzy branży, tacy jak Toyota Financial Services i Astara, korzystają obecnie z rozwiązań Salesforce, aby zapewnić doskonałą jakość obsługi klienta.

 

Salesforce poinformował o wprowadzeniu Automotive Cloud, nowego rozwiązania stworzonego specjalnie z myślą o producentach samochodów, dealerach, grupach finansujących zakupy aut i ich klientach. Dzięki produktowi Driver 360 rozwiązanie Automotive Cloud pomaga zapewnić wyjątkową jakość obsługi w każdej interakcji z klientem. Ponadto pozwala zwiększyć przychody dzięki lepszej konwersji potencjalnych klientów i współpracy oraz wykorzystuje automatyzację i analizę danych w czasie rzeczywistym specyficzną dla branży motoryzacyjnej w celu zwiększenia wydajności i oszczędności kosztów. 

Branża motoryzacyjna przechodzi ogromną transformację, starając się sprostać wymaganiom ery cyfrowej. Tylko 1% klientów w branży motoryzacyjnej jest w pełni zadowolonych ze swoich doświadczeń związanych z zakupem samochodu, a zaledwie jedna czwarta producentów i dealerów uważa, że ich firmy dobrze przystosowały się do sprzedaży online. Aby zyskać nowe źródła przychodów i poprawić obsługę klienta, branża musi wykorzystać nowe możliwości, jakie stwarzają innowacyjne modele sprzedaży i obsługi, pojazdy połączone z siecią, subskrypcje i współpraca z partnerami oraz bogactwo danych, jakie te oferty dostarczają.  

– Branża motoryzacyjna stoi przed nowym cyfrowym wyzwaniem w obliczu ogromnych wstrząsów wywołanych przez wzrost popularności modeli sprzedaży bezpośredniej i nadejście ery samochodów elektrycznych – powiedział Achyut Jajoo, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Salesforce, dział rozwiązań dla branży produkcyjnej i motoryzacyjnej. – Jednakże wielkie zawirowania niosą ze sobą również wielkie możliwości. Firmy odważnie wchodzące w cyfrową przyszłość z technologią taką jak Automotive Cloud mogą zyskać przewagę nad konkurencją, a jednocześnie przygotować swoje przedsiębiorstwa na nowe wyzwania. 

Automotive Cloud umożliwia personalizację i analizę danych w czasie rzeczywistym w całym cyklu życia klienta i pojazdu – niezależnie od tego, czy klienci szukają nowego samochodu, dokonują zakupu, szukają opcji finansowania, czy też serwisują swój pojazd. Rozwiązanie będzie wspierać branżę w tym okresie historycznej transformacji. Dzięki Automotive Cloud zespoły marketingowe mogą ustawić parametry umożliwiające automatyczne szeregowanie i kierowanie zweryfikowanych danych potencjalnych klientów. Pozwala to udostępniać te dane bezpośrednio lokalnemu dealerowi danego klienta. Kierownicy dealerów mogą przeglądać umowy zakupu w danym okresie, aby śledzić stan zapasów i dowiedzieć się, którzy dealerzy realizują swoje prognozy i umowy sprzedaży. Pozwala to lepiej zarządzać zapasami i przydziałem pojazdów. Zespoły serwisowe mogą ustawić alerty powiadamiające ich o zbliżającym się terminie wygaśnięcia umowy leasingowej klienta lub automatycznie przypominać klientom o konieczności wymiany oleju, gdy ich licznik kilometrów osiągnie określony pułap. Zespoły IT mogą tworzyć niestandardowe przepływy za pomocą zaledwie kilku kliknięć, aby automatycznie powiadomić każdego klienta, który posiada określony model, że jego pojazd został wycofany z rynku.

 

Doskonała jakość obsługi klienta dzięki rozwiązaniu Driver 360

Driver 360 udostępnia gotowe funkcje stworzone z wykorzystaniem modeli danych i procesów specyficznych dla branży motoryzacyjnej w celu szybszego uzyskania korzyści.

  • Driver Console zapewnia zespołom serwisowym pełny wgląd w każdą interakcję z klientem dzięki stałym punktom kontaktowym i spersonalizowanym alertom, od przeglądania samochodów i historii zakupów po czynności serwisowe. Dzięki funkcjom takim jak Household Management przedsiębiorstwa motoryzacyjne mogą połączyć swoje dane, aby uzyskać całościowy obraz posiadania pojazdu przez dane gospodarstwo domowe, jak również poprzednich interakcji. Pozwala to dealerom i partnerom na dalszą personalizację wsparcia, ofert i sprzedaży. 
  • Vehicle Console zapewnia każdemu pracownikowi firmy motoryzacyjnej, dealera lub grupy finansującej zakupy aut łatwy dostęp do pełnych informacji o pojeździe, takich jak stan licznika, wartość rynkowa pojazdu oraz informacje o serwisie i naprawach w czasie rzeczywistym. 
  • Automotive Data Foundation to funkcja oparta na standardach branżowych, takich jak STAR. Stanowi ona podstawę działania rozwiązania Automotive Cloud oraz tworzy zaufany, oparty na standardach fundament, który wspiera kompatybilność, inteligentną ochronę danych, globalną zgodność z przepisami i elastyczne udostępnianie danych.

 

Zwiększenie przychodów dzięki lepszej konwersji potencjalnych klientów i komunikacji

Nowe modele sprzedaży i oczekiwania klientów preferujących obsługę w kanałach cyfrowych oznaczają, że producenci aut i dealerzy muszą współpracować bardziej efektywnie niż kiedykolwiek wcześniej, aby zwiększać sprzedaż, zarządzać zapasami i zapewniać lepszą obsługę klienta.  

  • Automotive Lead Management wspomaga współpracę między dealerami i producentami aut poprzez wzbogacenie danych dotyczących potencjalnych klientów o unikalną historię klienta i pojazdu. Umożliwia to kierowanie najbardziej wartościowych potencjalnych klientów bezpośrednio do preferowanego dealera wraz z pełną informacją o ich oczekiwaniach, potrzebach i historii.
  • Dealer Performance Management ułatwia analizowanie wydajności dealerów według regionów i monitorowanie procesu pozyskiwania klientów. Dzięki temu producenci samochodów mogą ukierunkować swoje działania oraz lepiej koordynować umowy sprzedaży, wizyty w terenie, współpracę z partnerami, prognozy popytu, zachęty dla poszczególnych kanałów i inne elementy.

 

Wykorzystanie automatyzacji, sztucznej inteligencji i analizy danych specyficznych dla branży motoryzacyjnej w celu zwiększenia wydajności i oszczędności kosztów 

W obliczu rosnących cen, ograniczeń w łańcuchach dostaw i dużych inwestycji w pojazdy elektryczne firmy motoryzacyjne potrzebują przemyślanej automatyzacji, sztucznej inteligencji, zaawansowanej analizy danych i ich łączenia, aby móc zmniejszyć koszty, zyskać nowe źródła przychodów oraz podejmować bardziej świadome decyzje.

  • Flow for Automotive umożliwia inteligentną automatyzację dzięki narzędziom do konfiguracji i integracji za pomocą kilku kliknięć. Upraszczają one tworzenie i dostarczanie zautomatyzowanych informacji, takich jak aktualizacje stanu zamówienia pojazdu lub powiadomienia o opóźnieniach w wysyłce. Pomaga to pracownikom realizować większą liczbę zadań przy wykorzystaniu mniejszej liczby zasobów, jak również zwiększyć wydajność i zapewnić lepszą obsługę klienta na dużą skalę.
  • Analytics for Automotive zapewnia przedsiębiorstwom motoryzacyjnym cenne informacje umożliwiające monitorowanie i usprawnienie ich działalności. Funkcja ta udostępnia specjalnie opracowane panele kontrolne, które zapewniają szczegółowy wgląd w wyniki sprzedaży i działalność biznesową, cykl życia klientów i zasobów, jak również w trendy w zakresie przychodów. Pozwala to szybciej i skuteczniej osiągać lepsze wyniki biznesowe. 
  • Salesforce Genie pomaga przedsiębiorstwom motoryzacyjnym ujednolicić w czasie rzeczywistym dane dotyczące klientów i pojazdów we wszystkich kanałach i interakcjach, takich jak zapytania klientów, zgłoszenia serwisowe i dane na temat pojazdów, w ramach pojedynczego profilu klienta.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.