Nowe rozwiązanie Goodyear DrivePoint Heavy Duty dla pojazdów i maszyn portowych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Nowe rozwiązanie Goodyear DrivePoint Heavy Duty dla pojazdów i maszyn portowych – większa wydajność firm przeładunkowych
- Przyjazne dla użytkownika aplikacje mobilne i internetowe do proaktywnego monitorowania opon i prewencyjnej konserwacji.
- Automatyczny i dynamiczny pomiar ciśnienia w oponach.
- Większa wydajność i niższe koszty operacyjne dla firm zajmujących się przeładunkiem.
Goodyear wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązanie do monitorowania opon DrivePoint Heavy Duty, które usprawnia serwisowanie opon w pojazdach obsługujących terminale przeładunkowe i wydłuża żywotność ogumienia - co potwierdził pilotaż w jednym z portów w Rotterdamie. System złożony z trzech elementów - Goodyear FleetHub, DriverHub i TechHub – dostarcza informacje optymalizujące pracę na trzech poziomach: operatorów maszyn, kierowców i techników.
System Goodyear DrivePoint Heavy Duty jest oparty na przyjaznych dla użytkownika aplikacjach mobilnych i internetowych. Bazuje na technologii sprawdzonej już w branży samochodów użytkowych, dostosowanej do potrzeb większych maszyn używanych do przeładunku kontenerów, takich jak wozy wysokiego składowania, wozy bramowe i pojazdy kierowane automatycznie (AGV).
System wykorzystuje zasilane bateriami odbiorniki, które mogą być umieszczone w porcie lub na placu przeładunkowym. Odbiorniki zbierają i analizują dane pochodzące z wbudowanych w opony czujników ciśnienia, co pozwala zaoszczędzić cenny czas operatorów parku maszyn.
„Branża przeładunku kontenerów stoi w obliczu bezprecedensowej presji podaży i kosztów, a Goodyear DrivePoint Heavy Duty pomoże sprostać tym wyzwaniom. Zastosowanie zautomatyzowanych rozwiązań z obsługą oprogramowania zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w aplikacjach mobilnych, pozwoli skrócić czas potrzebny na kontrolę maszyn i konserwację opon, dzięki czemu operatorzy będą mogli skupić się na utrzymaniu pojazdów w ruchu,” wyjaśnił Octavian Velcan, dyrektor zarządzający Goodyear ds. OTR & Aviation w regionie EMEA.
Łatwy w instalacji sprzęt
Goodyear DrivePoint Heavy Duty zawiera trzy elementy oprogramowania przeznaczone dla operatorów, kierowców i techników: Goodyear FleetHub, Goodyear DriverHub i Goodyear TechHub.
Goodyear FleetHub to specjalnie zaprojektowana aplikacja internetowa i mobilna, której zadaniem jest dostarczanie stałych informacji dotyczących stanu opon floty. Dzięki zintegrowanej łączności ze sprzętem maszynowym i portowym to rozwiązanie zapewnia operatorowi oraz personelowi operacyjnemu pełny i zdalny wgląd w stan opon danej maszyny. Ponadto system wysyła alerty, gdy opona wymaga pilnej konserwacji, umożliwiając operatorom efektywne zarządzanie maszynami na indywidualnych zasadach.
Goodyear DriverHub wykorzystuje te same strumienie danych co FleetHub, ale przekształca je w informacje istotne dla kierowcy, dostarczając ciągłych danych o stanie opon. W połączeniu z urządzeniem Goodyear DrivePoint Heavy Duty, aplikacja pomaga kierowcom i operatorom podejmować odpowiednie decyzje i ograniczyć liczbę zdarzeń związanych z oponami, co przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa w porcie.
Goodyear TechHub ułatwia technikom zarządzanie instalacją i/lub konserwacją systemu Goodyear DrivePoint Heavy Duty. Intuicyjna aplikacja mobilna ułatwia konfigurację we wszystkich pojazdach floty, prowadzi użytkownika przez procedurę instalacji i umożliwia szybkie wprowadzenie odpowiednich parametrów dla każdego typu sprzętu.
Wszystkie trzy rozwiązania są zsynchronizowane z chmurą Goodyeara, dzięki czemu dane są gromadzone nawet poza zasięgiem sieci.
Goodyear DrivePoint Heavy Duty został pilotażowo przetestowany w Hutchison Ports ECT Rotterdam (ECT), jednym z czołowych i najbardziej zaawansowanych operatorów terminali kontenerowych w Europie [1], gdzie został zainstalowany w terminalach ECT Euromax i ECT Delta na pojazdach AGV.
Testy próbne potwierdziły, że dzięki rozwiązaniu Goodyeara pojazdy mogą być sprawnie serwisowane, a żywotność opon ulega wydłużeniu. Rozwiązanie zostało bardzo dobrze ocenione pod kątem potrzeb operacji AGV, ponieważ nie było przestojów potrzebnych na kontrolę opon. Rozszerzone oprogramowanie może teraz przynieść te same korzyści pojazdom obsługiwanym przez kierowcę.
Wprowadzenie Drive Point Heavy Duty to kolejny element rozszerzenia oferty Goodyeara o produkty i usługi przeznaczone do zastosowań portowych. W 2021 r. producent wprowadził na rynek nowe modele opon EV-4S Gen II, EV-5S Gen II i EV-4M Port Handler, przeznaczone do maszyn obsługujących porty, jak np. ładowarki kontenerowe, wozy wysokiego składowania, wozy bramowe, wozy wahadłowe i inne podobne pojazdy.
[1] Na podstawie pilotażu zrealizowanego w porcie Hutchison Ports ECT Rotterdam w okresie od kwietnia do grudnia 2021 r.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.