Komunikaty PR

Nowe rozwiązanie Goodyear DrivePoint Heavy Duty dla pojazdów i maszyn portowych

2023-03-28  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Nowe rozwiązanie Goodyear DrivePoint Heavy Duty dla pojazdów i maszyn portowych – większa wydajność firm przeładunkowych

  • Przyjazne dla użytkownika aplikacje mobilne i internetowe do proaktywnego monitorowania opon i prewencyjnej konserwacji.
  • Automatyczny i dynamiczny pomiar ciśnienia w oponach.
  • Większa wydajność i niższe koszty operacyjne dla firm zajmujących się przeładunkiem.

 

Goodyear wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązanie do monitorowania opon DrivePoint Heavy Duty, które usprawnia serwisowanie opon w pojazdach obsługujących terminale przeładunkowe i wydłuża żywotność ogumienia - co potwierdził pilotaż w jednym z portów w Rotterdamie. System złożony z trzech elementów - Goodyear FleetHub, DriverHub i TechHub – dostarcza informacje optymalizujące pracę na trzech poziomach: operatorów maszyn, kierowców i techników.

System Goodyear DrivePoint Heavy Duty jest oparty na przyjaznych dla użytkownika aplikacjach mobilnych i internetowych. Bazuje na technologii sprawdzonej już w branży samochodów użytkowych, dostosowanej do potrzeb większych maszyn używanych do przeładunku kontenerów, takich jak wozy wysokiego składowania, wozy bramowe i pojazdy kierowane automatycznie (AGV).

System wykorzystuje zasilane bateriami odbiorniki, które mogą być umieszczone w porcie lub na placu przeładunkowym. Odbiorniki zbierają i analizują dane pochodzące z wbudowanych w opony czujników ciśnienia, co pozwala zaoszczędzić cenny czas operatorów parku maszyn.

„Branża przeładunku kontenerów stoi w obliczu bezprecedensowej presji podaży i kosztów, a Goodyear DrivePoint Heavy Duty pomoże sprostać tym wyzwaniom. Zastosowanie zautomatyzowanych rozwiązań z obsługą oprogramowania zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w aplikacjach mobilnych, pozwoli skrócić czas potrzebny na kontrolę maszyn i konserwację opon, dzięki czemu operatorzy będą mogli skupić się na utrzymaniu pojazdów w ruchu,” wyjaśnił Octavian Velcan, dyrektor zarządzający Goodyear ds. OTR & Aviation w regionie EMEA.

Łatwy w instalacji sprzęt

Goodyear DrivePoint Heavy Duty zawiera trzy elementy oprogramowania przeznaczone dla operatorów, kierowców i techników: Goodyear FleetHub, Goodyear DriverHub i Goodyear TechHub.

Goodyear FleetHub to specjalnie zaprojektowana aplikacja internetowa i mobilna, której zadaniem jest dostarczanie stałych informacji dotyczących stanu opon floty. Dzięki zintegrowanej łączności ze sprzętem maszynowym i portowym to rozwiązanie zapewnia operatorowi oraz personelowi operacyjnemu pełny i zdalny wgląd w stan opon danej maszyny. Ponadto system wysyła alerty, gdy opona wymaga pilnej konserwacji, umożliwiając operatorom efektywne zarządzanie maszynami na indywidualnych zasadach.

Goodyear DriverHub wykorzystuje te same strumienie danych co FleetHub, ale przekształca je w informacje istotne dla kierowcy, dostarczając ciągłych danych o stanie opon. W połączeniu z urządzeniem Goodyear DrivePoint Heavy Duty, aplikacja pomaga kierowcom i operatorom podejmować odpowiednie decyzje i ograniczyć liczbę zdarzeń związanych z oponami, co przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa w porcie.

Goodyear TechHub ułatwia technikom zarządzanie instalacją i/lub konserwacją systemu Goodyear DrivePoint Heavy Duty. Intuicyjna aplikacja mobilna ułatwia konfigurację we wszystkich pojazdach floty, prowadzi użytkownika przez procedurę instalacji i umożliwia szybkie wprowadzenie odpowiednich parametrów dla każdego typu sprzętu.

Wszystkie trzy rozwiązania są zsynchronizowane z chmurą Goodyeara, dzięki czemu dane są gromadzone nawet poza zasięgiem sieci.

Goodyear DrivePoint Heavy Duty został pilotażowo przetestowany w Hutchison Ports ECT Rotterdam (ECT), jednym z czołowych i najbardziej zaawansowanych operatorów terminali kontenerowych w Europie [1], gdzie  został zainstalowany w terminalach ECT Euromax i ECT Delta na pojazdach AGV.

Testy próbne potwierdziły, że dzięki rozwiązaniu Goodyeara pojazdy mogą być sprawnie serwisowane, a żywotność opon ulega wydłużeniu. Rozwiązanie zostało bardzo dobrze ocenione pod kątem potrzeb operacji AGV, ponieważ nie było przestojów potrzebnych na kontrolę opon. Rozszerzone oprogramowanie może teraz przynieść te same korzyści pojazdom obsługiwanym przez kierowcę.

Wprowadzenie Drive Point Heavy Duty to kolejny element rozszerzenia oferty Goodyeara o produkty i usługi przeznaczone do zastosowań portowych. W 2021 r. producent wprowadził na rynek nowe modele opon EV-4S Gen II, EV-5S Gen II i EV-4M Port Handler, przeznaczone do maszyn obsługujących porty, jak np. ładowarki kontenerowe, wozy wysokiego składowania, wozy bramowe, wozy wahadłowe i inne podobne pojazdy.

  [1] Na podstawie pilotażu zrealizowanego w porcie Hutchison Ports ECT Rotterdam w okresie od kwietnia do grudnia 2021 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów Biuro prasowe
2024-06-24 | 14:00

Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do
Motoryzacja Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA
2024-06-19 | 09:10

Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA

Zespół Goodyear Racing EMEA uzyskał najwyższą, 3-gwiazdkową ocenę w programie akredytacji środowiskowej FIA. Wyróżnienie to przyznano za długoterminowe plany
Motoryzacja Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive
2024-06-12 | 08:00

Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive

Universal Robots, duńska firma zajmująca się projektowaniem i produkcją robotów współpracujących (cobotów), wraz ze swoimi partnerami coraz śmielej wkracza w przemysł

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.