Nowe salony Grupy Bemo i kolejne marki w portfolio
Biuro Prasowe Grupa Bemo Motors
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
bemo|alertmedia.pl| |bemo|alertmedia.pl
506 051 987
www.grupabemo.pl
Z początkiem marca Grupa Bemo otworzyła w Łodzi swój drugi obiekt – Auto Club. To trzecia uruchomiona w tym kwartale jednostka, która będzie obsługiwać zarówno nowych, jak i obecnych Klientów marki Opel. Jako pierwsze w tej roli zadebiutowały dwa obiekty w Poznaniu. Jeszcze w tym roku do Grupy dołączą kolejne punkty, w tym flagowy multimarkowy obiekt w Falentach koło Warszawy.
Grupa Bemo od kilku lat sukcesywnie rozwija swoje portfolio dealerskie o kolejne marki i lokalizacje.
W 2014 roku rozpoczęła sprzedaż i świadczenie usług serwisowych dla marki Peugeot w Poznaniu, a w 2018 roku dla marki Citroen. Od tamtej pory w Grupie pojawiła się także marka DS, której Grupa Bemo jest dziś jedynym dealerem oraz autoryzowanym punktem serwisowym w województwie wielkopolskim.
- Jako jedna z największych grup dealerskich w Polsce stale obserwujemy rynek i poszukujemy nowych możliwości rozwoju biznesu. Obok inwestycji w nasze projekty, m.in. poszerzanie sieci sprzedaży samochodów używanych czy GB Rent, spółki skupionej na krótkoterminowym wynajmie aut Klientom indywidualnym i biznesowym, zacieśniamy relacje z Partnerami zewnętrznymi. Z dużą starannością podchodzimy do realizowanych przez nas przedsięwzięć, czego efektem jest zaufanie, jakim obdarza nas druga strona – mówi Piotr Mrugalski, Prezes Grupy Bemo.
30-letnie doświadczenie dealerskie Grupy Bemo pozwoliło firmie szybko odnaleźć się w nieznanych dla siebie wcześniej markach. Dziś stabilnie funkcjonują salony Auto Club w Poznaniu, przy ulicy Opłotki 15 oraz w Złotnikach, przy ul. Obornickiej 4. Oba obiekty od ubiegłego roku oferują pojazdy marek Peugeot i Citroen, a od lutego br. także marki Opel. Łódzka lokalizacja na razie będzie rozwijać sprzedaż samochodów ze znaczkiem Opel, a już za miesiąc mapę sieci Auto Club o marki Citroen i Peugeot uzupełni obiekt w Szczecinie.
- W Bemo dbamy o to, by jako partner zapewniać bezpieczeństwo, skuteczność i pełną współpracę w zakresie osiągania wspólnych celów. Doskonałym przykładem, który pokazuje, jak to owocuje, jest współpraca z Grupą Stellantis. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa i w trakcie budowy jest właśnie nasza nowa flagowa lokalizacja w Falentach koło Warszawy. To wyjątkowy obiekt, który w jednym miejscu będzie oferować pojazdy różnych marek – podsumowuje Łukasz Janicki, Dyrektor Sprzedaży Marek Stellantis w Grupie Bemo.
Obiekt w Falentach to ogromna inwestycja, która podsumuje 30 lat sukcesów Grupy Bemo w Polsce. Na przestrzeni 3 hektarów powstaje nowoczesny plac o powierzchni 5 tys. m2, który będzie służył ekspozycji samochodów używanych oraz innowacyjny obiekt, gdzie na kolejnych 5 tys. m2 Klienci będą mogli zakupić oraz serwisować u autoryzowanego dealera pojazdy różnych marek. Obecnie w pawilonie handlowym w Falentach, który pełni funkcję przejściowego rozwiązania, sprzedawane są pojazdy używane oraz nowe pojazdy z portfolio marki Opel.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.