Nowy poziom integracji technologii i danych w ramach oferty Total Mobility
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Najnowsze udoskonalenia ułatwiają cyfrową transformację flot i dostawców usług.
• Goodyear prezentuje TechHub, aplikację typu plug-play do systemów monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) i Goodyear DrivePoint, która skraca czas przestojów i umożliwia łatwą konfigurację.
• FleetHub wyznacza nowe standardy, łącząc rozwiązania Goodyear TPMS, CheckPoint (czytnik najazdowy) i DrivePoint w jedną platformę.
Goodyear rozwija ofertę Total Mobility, integrując inteligentne technologie, które przyczyniają się do ułatwienia cyfrowej transformacji flot. Zarówno FleetHub, jak i TechHub łączą wiele punktów danych z różnych systemów i prezentują dostępne informacje o stanie opon w jednym miejscu. Dzięki tym udoskonaleniom operatorzy flot i dostawcy usług otrzymują dane, których potrzebują, aby podejmować świadome decyzje dotyczące zarządzania oponami i ogólnych potrzeb konserwacyjnych parku samochodowego.
Nowa aplikacja TechHub upraszcza instalację inteligentnych rozwiązań do monitorowania opon
TechHub to zintegrowane rozwiązanie i aplikacja instalacyjna dla systemów Goodyear TPMS i DrivePoint, zapewniająca usługodawcom wiele korzyści. Nowa aplikacja pomaga technikom w instalacji inteligentnego systemu monitorowania opon, wprowadzając wysokiej jakości standardy ułatwiające prawidłowe działanie systemu. Ogólna wymiana danych między klientami flotowymi a serwisem Goodyeara jest dodatkowo usprawniona dzięki narzędziom łączności dla flot.
Po zainstalowaniu czujników ciśnienia w oponach tradycyjna metoda konfiguracji pojazdów bywa czasochłonna, ponieważ wszystkie dane trzeba wprowadzać ręcznie. Wymaga to dużo planowania, aby ograniczyć do minimum czas przestoju, zwłaszcza jeśli flota składa się z dużej liczby pojazdów. TechHub oferuje rozwiązanie, które ułatwia proces instalacji. Zaawansowany protokół instalacyjny umożliwia dokładne pozycjonowanie kół, eliminując potencjalne ryzyko błędnych wpisów ręcznych, a także pozwala na ustawienie wartości odniesienia dla precyzyjnych obliczeń algorytmów i ostrzegania podczas pracy systemu.
Jak to działa?
- Kluczowe dane o położeniu kół są zbierane od razu za pomocą skanowania cyfrowego. Następnie wszystkie czujniki opon i urządzenia TPMS pojazdu są łączone, co automatyzuje konfigurację pojazdu. W kolejnym etapie zebrane dane są przesyłane do chmury w celu ich łatwego przechowywania i udostępniania.
- Dane są natychmiast przekazywane z terenu do biura, co jeszcze bardziej poprawia obsługę klienta na poziomie floty.
- Umożliwiając integrację i synchronizację danych pomiędzy różnymi rozwiązaniami i odczytami, proces ten zapewnia dostęp do najważniejszych danych o oponach, pochodzących z systemów Goodyear TPMS i Goodyear DrivePoint, w jednym miejscu. Wkrótce do ekosystemu aplikacji zostanie dodany system FMS i telematyka dla naczep firmy ZF pod nazwą TRANSICS.
- Usługodawcy mają dostęp do danych za pośrednictwem specjalistycznej platformy Goodyear TechHub. Oprócz wyznaczania nowych, zaawansowanych standardów montażu, aplikacja dostarcza także kluczowych informacji dotyczących zachowania się opon oraz ułatwia modernizację i inne czynności serwisowe. TechHub jest już dostępny dla serwisów i techników flotowych, którzy obecnie korzystają z inteligentnych rozwiązań monitorujących Goodyear Total Mobility.
Łączność z platformą FleetHub do zarządzania flotą została zaktualizowana, aby ułatwić flotom będącym w ciągłym ruchu zarządzanie oponami
Od wielu lat platforma internetowa i aplikacja mobilna Goodyear Fleet Manager jest zaufanym narzędziem wspierającym codzienne, efektywne działania. W środowisku charakteryzującym się coraz większą złożonością, a także presją czasu i kosztów, potrzeba przyspieszenia transformacji cyfrowej jeszcze nigdy nie była tak silna.
Obecnie operatorzy flot mają dostęp do wielu danych z czujników dotyczących pojazdu, opon, ładunku i innych krytycznych elementów. W praktyce te zbiory danych pozostają często odizolowane lub rozproszone, ponieważ są specyficzne dla dostawców lub systemów. Aby zachować konkurencyjność i jeszcze bardziej zwiększyć wydajność, branża domaga się bardziej zintegrowanych i połączonych rozwiązań.
Goodyear unowocześnia swoją dobrze znaną platformę i aplikację do zarządzania flotą, odpowiadając na zmieniające się potrzeby w zakresie "big data", które dziś i w przyszłości będą artykułowane przez czołowe firmy transportowe z całej Europy. Dzięki połączeniu jednego z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do monitorowania opon na rynku, zaktualizowana wersja łączy wszystkie dostępne dane o stanie opon w jednym, przyjaznym dla użytkownika przeglądzie stacjonarnym i mobilnym. W ramach zaawansowanego FleetHub klienci mogą łatwo uzyskać dostęp do informacji z systemów Goodyear TPMS, Goodyear Checkpoint (czytnik najazdowy) i Goodyear DrivePoint. Dzięki temu menedżerowie dysponują pełną pulą danych, co pozwala im podejmować najbardziej świadome decyzje.
Ponadto FleetHub oferuje użytkownikom CheckPoint nowoczesny interfejs w profilu online, w tym zaawansowane aplikacje mobilne dostępne dla operatorów. Integracja danych przekłada się na lepsze doświadczenia klientów i scentralizowaną pomoc techniczną. Platforma jest przyszłościowa, a użytkownicy mogą korzystać z regularnych aktualizacji oprogramowania oraz z ogólnego rozwoju oferty Goodyear Total Mobility.
„W sytuacji, gdy inteligencja danych staje się coraz ważniejszym elementem działalności biznesowej, posiadanie jednego węzła i zintegrowanego przeglądu informacji jeszcze bardziej przyspieszy wydajność floty i stworzy bezpośrednią wartość dodaną dla menedżerów korzystających z tej usługi. Jako zaufany partner w dziedzinie mobilności, Goodyear jest w czołówce firm opracowujących zintegrowane systemy, które upraszczają doświadczenia użytkowników i ułatwiają naszym klientom proces transformacji cyfrowej”, powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Zarządzający Goodyear ds. projektów Proactive Solutions i Flot Europie.
W terenie to rozwiązanie przyczynia się do wydłużenia czasu sprawności, optymalizacji proaktywnego planowania konserwacji, wydłużenia żywotności opon i zwiększenia przebiegu. W obecnych warunkach kluczowe znaczenie dla firm transportowych ma utrzymanie przewagi nad konkurencją. Szybkie i oparte na danych decyzje przyczyniają się do zwiększenia wydajności operacyjnej i podniesienia poziomu konkurencyjności. Ostatecznie połączenie tych dwóch punktów pozwoli na usprawnienie i zrównoważenie transportu.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.