Nowy poziom integracji technologii i danych w ramach oferty Total Mobility
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Najnowsze udoskonalenia ułatwiają cyfrową transformację flot i dostawców usług.
• Goodyear prezentuje TechHub, aplikację typu plug-play do systemów monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) i Goodyear DrivePoint, która skraca czas przestojów i umożliwia łatwą konfigurację.
• FleetHub wyznacza nowe standardy, łącząc rozwiązania Goodyear TPMS, CheckPoint (czytnik najazdowy) i DrivePoint w jedną platformę.
Goodyear rozwija ofertę Total Mobility, integrując inteligentne technologie, które przyczyniają się do ułatwienia cyfrowej transformacji flot. Zarówno FleetHub, jak i TechHub łączą wiele punktów danych z różnych systemów i prezentują dostępne informacje o stanie opon w jednym miejscu. Dzięki tym udoskonaleniom operatorzy flot i dostawcy usług otrzymują dane, których potrzebują, aby podejmować świadome decyzje dotyczące zarządzania oponami i ogólnych potrzeb konserwacyjnych parku samochodowego.
Nowa aplikacja TechHub upraszcza instalację inteligentnych rozwiązań do monitorowania opon
TechHub to zintegrowane rozwiązanie i aplikacja instalacyjna dla systemów Goodyear TPMS i DrivePoint, zapewniająca usługodawcom wiele korzyści. Nowa aplikacja pomaga technikom w instalacji inteligentnego systemu monitorowania opon, wprowadzając wysokiej jakości standardy ułatwiające prawidłowe działanie systemu. Ogólna wymiana danych między klientami flotowymi a serwisem Goodyeara jest dodatkowo usprawniona dzięki narzędziom łączności dla flot.
Po zainstalowaniu czujników ciśnienia w oponach tradycyjna metoda konfiguracji pojazdów bywa czasochłonna, ponieważ wszystkie dane trzeba wprowadzać ręcznie. Wymaga to dużo planowania, aby ograniczyć do minimum czas przestoju, zwłaszcza jeśli flota składa się z dużej liczby pojazdów. TechHub oferuje rozwiązanie, które ułatwia proces instalacji. Zaawansowany protokół instalacyjny umożliwia dokładne pozycjonowanie kół, eliminując potencjalne ryzyko błędnych wpisów ręcznych, a także pozwala na ustawienie wartości odniesienia dla precyzyjnych obliczeń algorytmów i ostrzegania podczas pracy systemu.
Jak to działa?
- Kluczowe dane o położeniu kół są zbierane od razu za pomocą skanowania cyfrowego. Następnie wszystkie czujniki opon i urządzenia TPMS pojazdu są łączone, co automatyzuje konfigurację pojazdu. W kolejnym etapie zebrane dane są przesyłane do chmury w celu ich łatwego przechowywania i udostępniania.
- Dane są natychmiast przekazywane z terenu do biura, co jeszcze bardziej poprawia obsługę klienta na poziomie floty.
- Umożliwiając integrację i synchronizację danych pomiędzy różnymi rozwiązaniami i odczytami, proces ten zapewnia dostęp do najważniejszych danych o oponach, pochodzących z systemów Goodyear TPMS i Goodyear DrivePoint, w jednym miejscu. Wkrótce do ekosystemu aplikacji zostanie dodany system FMS i telematyka dla naczep firmy ZF pod nazwą TRANSICS.
- Usługodawcy mają dostęp do danych za pośrednictwem specjalistycznej platformy Goodyear TechHub. Oprócz wyznaczania nowych, zaawansowanych standardów montażu, aplikacja dostarcza także kluczowych informacji dotyczących zachowania się opon oraz ułatwia modernizację i inne czynności serwisowe. TechHub jest już dostępny dla serwisów i techników flotowych, którzy obecnie korzystają z inteligentnych rozwiązań monitorujących Goodyear Total Mobility.
Łączność z platformą FleetHub do zarządzania flotą została zaktualizowana, aby ułatwić flotom będącym w ciągłym ruchu zarządzanie oponami
Od wielu lat platforma internetowa i aplikacja mobilna Goodyear Fleet Manager jest zaufanym narzędziem wspierającym codzienne, efektywne działania. W środowisku charakteryzującym się coraz większą złożonością, a także presją czasu i kosztów, potrzeba przyspieszenia transformacji cyfrowej jeszcze nigdy nie była tak silna.
Obecnie operatorzy flot mają dostęp do wielu danych z czujników dotyczących pojazdu, opon, ładunku i innych krytycznych elementów. W praktyce te zbiory danych pozostają często odizolowane lub rozproszone, ponieważ są specyficzne dla dostawców lub systemów. Aby zachować konkurencyjność i jeszcze bardziej zwiększyć wydajność, branża domaga się bardziej zintegrowanych i połączonych rozwiązań.
Goodyear unowocześnia swoją dobrze znaną platformę i aplikację do zarządzania flotą, odpowiadając na zmieniające się potrzeby w zakresie "big data", które dziś i w przyszłości będą artykułowane przez czołowe firmy transportowe z całej Europy. Dzięki połączeniu jednego z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do monitorowania opon na rynku, zaktualizowana wersja łączy wszystkie dostępne dane o stanie opon w jednym, przyjaznym dla użytkownika przeglądzie stacjonarnym i mobilnym. W ramach zaawansowanego FleetHub klienci mogą łatwo uzyskać dostęp do informacji z systemów Goodyear TPMS, Goodyear Checkpoint (czytnik najazdowy) i Goodyear DrivePoint. Dzięki temu menedżerowie dysponują pełną pulą danych, co pozwala im podejmować najbardziej świadome decyzje.
Ponadto FleetHub oferuje użytkownikom CheckPoint nowoczesny interfejs w profilu online, w tym zaawansowane aplikacje mobilne dostępne dla operatorów. Integracja danych przekłada się na lepsze doświadczenia klientów i scentralizowaną pomoc techniczną. Platforma jest przyszłościowa, a użytkownicy mogą korzystać z regularnych aktualizacji oprogramowania oraz z ogólnego rozwoju oferty Goodyear Total Mobility.
„W sytuacji, gdy inteligencja danych staje się coraz ważniejszym elementem działalności biznesowej, posiadanie jednego węzła i zintegrowanego przeglądu informacji jeszcze bardziej przyspieszy wydajność floty i stworzy bezpośrednią wartość dodaną dla menedżerów korzystających z tej usługi. Jako zaufany partner w dziedzinie mobilności, Goodyear jest w czołówce firm opracowujących zintegrowane systemy, które upraszczają doświadczenia użytkowników i ułatwiają naszym klientom proces transformacji cyfrowej”, powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Zarządzający Goodyear ds. projektów Proactive Solutions i Flot Europie.
W terenie to rozwiązanie przyczynia się do wydłużenia czasu sprawności, optymalizacji proaktywnego planowania konserwacji, wydłużenia żywotności opon i zwiększenia przebiegu. W obecnych warunkach kluczowe znaczenie dla firm transportowych ma utrzymanie przewagi nad konkurencją. Szybkie i oparte na danych decyzje przyczyniają się do zwiększenia wydajności operacyjnej i podniesienia poziomu konkurencyjności. Ostatecznie połączenie tych dwóch punktów pozwoli na usprawnienie i zrównoważenie transportu.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.