Komunikaty PR

Oddziały LKQ w Europie Środkowo-Wschodniej dołączają do obchodów Dnia Ziemi

2022-04-22  |  19:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.71 MB )

Aby świętować Dzień Ziemi, organizacja LKQ CEE zdecydowała się wyłączyć światło w swoich oddziałach, tj. podświetlenia logotypów i bannerów reklamowych w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W ten sposób firma chce zademonstrować swoje podejście do zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej gospodarki energetycznej. Prawie 300 oddziałów z siedmiu krajów będzie brało udział w projekcie − Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Słowenia, Bośnia i Hercegowina oraz oddział ELIT Polska. Z oczywistych względów, żaden ukraiński oddział nie będzie zaangażowany w ten projekt. 

Andras Lorincz, Dyrektor Generalny LKQ na Europę Środkową i Wschodnią, wyjaśniając tę inicjatywę, powiedział: „W LKQ poważnie podchodzimy do zrównoważonego rozwoju i dlatego chcemy również zademonstrować to poprzez przemyślane korzystanie z energii. Wyłączenie logotypów i bannerów reklamowych na fasadach naszych oddziałów jest widocznym sygnałem, że razem z innymi firmami na świecie chcemy publicznie wspierać Dzień Ziemi oraz zachęcać do zrównoważonego zachowania nas wszystkich. Pragniemy także pokazać w praktyce jak oszczędzać energię.”

W ramach projektu, firma również planuje oszacować łączne oszczędności w wyniku wyłączenia świateł w danym regionie i opublikować wyniki 26 kwietnia. 

LKQ promuje stosowanie dostępnych technologii w celu zmniejszenia emisji CO2, zapewnia zrównoważony rozwój łańcuchów dostaw, wspiera bezpieczeństwo i ochronę zdrowia ludzi oraz koncentruje się na odpowiedzialności społecznej. 

Dzień Ziemi to coroczne globalne wydarzenie organizowane 22 kwietnia w celu promowania i wspierania ochrony środowiska naturalnego. Po raz pierwszy odbył się w 1970 r. i obecnie jest obchodzony corocznie w ponad 193 krajach.

 

O LKQ w Europie Środkowo-Wschodniej

W regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), LKQ działa w ośmiu krajach: w Bośni i Hercegowinie, Czechach, na Węgrzech, w Polsce, Rumuni, na Słowacji, w Słowenii oraz Ukrainie. Firma funkcjonuje pod kilkoma markami w tym regionie - Auto Kelly, ELIT, Stahlgruber, Láng oraz Simimpex. Wszystkie te marki zostały zintegrowane w grupę LKQ Europe w 2016 r.

Spółka LKQ zapewnia około 35,000 warsztatów w regionie CEE oraz obsługuje około 571,000 klientów B2B i B2C. Firma ta obsługuje najnowocześniejszą platformę szkoleniową w regionie w ramach Akademii LKQ w Pradze i innych miastach, która oferuje specjalistyczne szkolenia obejmujące kompleksową ochronę i naprawę pojazdów, w tym odpowiednie zarządzanie warsztatami. Posiada także najnowocześniejsze centrum innowacji i obsługi w Katowicach, w Polsce, które stanowi katalizator dla strategii innowacji oraz cyfryzacji firmy.

O LKQ Europe

ELIT Polska jest częścią LKQ Europe, spółki zależnej LKQ Corporation, wiodącego dystrybutora części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i pojazdów przemysłowych w Europie. Obecnie zatrudnia około 26,000 osób z siecią  ponad 1,000 oddziałów i około 6,1 miliarda dolarów przychodu w 2021 roku. Organizacja zaopatruje ponad 100,000 niezależnych warsztatów w ponad 20 krajach europejskich.

Do grupy należą Euro Car Parts, LKQ Fource, RHIAG Group, Elit i STAHLGRUBER Group, a także specjalista od recyklingu, Atracco. LKQ posiada również mniejszościowe udziały w Grupie Mekonomen.

 

Osoba do kontaktu z mediami w ramach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE)            

Ján Kondáš                    

Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na rejon Europy Środkowo-Wschodniej LKQ        

LKQ CZ s.r.o.

Ocelářská 16 

190 00 Praha 9

Czechy                        

T +420 720 934 966                    

E jan.kondas@lkq.cz                

 

Osoba do kontaktu z mediami w Czechach            

Ivan Dzido                    

Kierownik ds. komunikacji zewnętrznej LKQ CZ/CEE            

LKQ CZ s.r.o.                    

T +420 724 890 287                

E ivan.dzido@lkq.cz            

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.