Opona Dunlop Qualifier CORE teraz dostępna w większej gamie rozmiarów
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
• Gama rozmiarów powiększyła się do dwóch na przód i do pięciu na tył motocykla.
• Atrakcyjna cenowo opona hypersportowa z najnowszymi technologiami Dunlop.
• Do motocykli sportowych, sportowo-turystycznych, roadsterów i modeli typu naked.
Dunlop powiększył paletę Qualifier CORE o nowe rozmiary, dzięki czemu opona może być stosowana w większej liczbie segmentów motocykli sportowych i typu naked, oferując użytkownikom technologię hypersportową w przystępnej cenie.
Powiększona gama rozmiarów Qualifier CORE jest już dostępna na rynku, a w niej:
- Na przód: nowy rozmiar 120/60ZR17; rozmiar dostępny wcześniej 120/70ZR17;
- Na tył: nowe rozmiary 190/50ZR17, 190/55ZR17 i 200/50ZR17; rozmiary dostępne wcześniej 160/60ZR17 i 180/55ZR17.
„Rozszerzenie gamy o nowe rozmiary sprawia, że Qualifier CORE nadaje się do szerokiej gamy motocykli sportowych i typu naked, a także do roadsterów i motocykli sportowo-turystycznych. Dodatkowo, dzięki atrakcyjnej cenie jest to idealny wybór dla motocyklistów jeżdżących okazjonalnie oraz tych, którzy posiadają motocykle poprzednich generacji,” powiedział Dmitri Talboom, Product Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
Opona Qualifier CORE została wprowadzona na rynek na początku 2022 roku i jest najmłodszym członkiem znanej rodziny opon hypersportowych Dunlop Qualifier. Opony te są wyposażone w najnowocześniejsze technologie i plasują się w klasie średniej, poniżej modeli SportSmart TT i SportSmart Mk3. Oferują doskonałą wartość użytkownikom, którzy jeżdżą motocyklami poprzedniej generacji lub tylko okazjonalnie.
W porównaniu z poprzednim modelem Qualifier II, Qualifier CORE wyróżnia się poprawioną przyczepnością na mokrej nawierzchni oraz pewnym prowadzeniem, a to dzięki mieszance wzbogaconej krzemionką. Najnowsze technologie Dunlop, takie jak Dynamic Front Formula, Carcass Tension Control System i Jointless Belt, zapewniają doskonałe osiągi i stabilność, wzmacniając hypersportowe właściwości opony Qualifier CORE.
Podobnie jak wysokiej klasy opony SportSmart TT i SportSmart Mk3, Qualifier CORE czerpie z bogatego doświadczenia i sukcesów Dunlopa w wyścigach na poziomie mistrzostw świata oraz w takich imprezach jak Isle of Man TT, gdzie wszyscy zwycięzcy tegorocznej edycji wyścigu indywidualnego wybrali opony marki Dunlop.
W rezultacie powstała opona skierowana do użytkowników podstawowych i średnich motocykli typu naked, maszyn sportowych poprzedniej generacji, średniej wielkości roadsterów oraz szerokiej gamy motocykli sportowo-turystycznych. Wśród nich jest wiele najlepiej sprzedających się maszyn w Europie, takich jak Yamaha MT-07 i MT-09, Kawasaki Z650 i Z900, Suzuki GSX-S 750 i BMW F 900 R.
Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów
Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA
Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.