Komunikaty PR

Opony całoroczne czy sezonowe - które są lepsze dla ciebie?

2022-11-14  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Jeśli zastanawiasz się, czy opony całoroczne to dobry wybór dla ciebie, czy może warto jednak pozostać przy oponach sezonowych, wykorzystaj quiz przygotowany przez Goodyear. Wystarczy, że odpowiesz na sześć pytań, a dowiesz się, które opony powinieneś wybrać zależnie od typu samochodu i twojego stylu jazdy.

Segment opon całorocznych rośnie w Polsce bardzo szybko i przybywa kierowców, którzy zastanawiają się, czy to inwestycja warta uwagi. Kusi oszczędność – jeden komplet opon zamiast dwóch i mniej wizyt w serwisie, skoro znika konieczność sezonowej wymiany. Ale czy opona całoroczna sprawdzi się w przypadku każdego kierowcy? Ważne jest na przykład, jakim typem auta jeździsz i jak duże odległości pokonujesz. Quiz Goodyear pomoże ci to ocenić: https://www.goodyear.eu/pl_pl/consumer/why-goodyear/winter-quiz.html.

W badaniu przeprowadzonym niedawno na zlecenie Goodyear, 82% polskich kierowców zadeklarowało, że zmienia opony w swoich autach przed zimą, 15% wybiera opony całoroczne, a 3% przyznaje się do jazdy na sezonowych przez okrągły rok (z czego 1% na oponach letnich w zimie). Porównując ten wynik do podobnych pod względem pogody Niemiec, gdzie na sezonowych jeździ 58% badanych kierowców, a na całorocznych aż 37%, widać, że istnieje jeszcze spora przestrzeń do wzrostu segmentu opon wielosezonowych w Polsce.

Badanie pokazało też, że polscy kierowcy – w porównaniu z kierowcami z innych 7 europejskich krajów - pokonują relatywnie duże odległości, często po wymagających drogach i w zmiennych warunkach pogodowych, co może tłumaczyć przywiązanie w naszym kraju do opon sezonowych, dedykowanych właśnie takim przypadkom. Prawie jedna trzecia polskich kierowców twierdzi, że pokonuje rocznie ponad 26 tys. km, podczas gdy w Niemczech ten odsetek to tylko 9%, a we Francji jedynie 2%. Więcej wniosków z badania dla Goodyear można znaleźć na stronie https://news.goodyear.eu/pl-pl/polscy-kierowcy-przed-zima-obowiazkowi-w-zmianie-opon-z-wysokimi-przebiegami-i-z-lekiem-przed-mga--wnioski-z-europejskiego-badania-dla-goodyear/.

Goodyear był pierwszym producentem, który wprowadził na rynek opony całoroczne oznaczone symbolem trzech szczytów górskich 3PMSF, znanym z „zimówek”, który potwierdza spełnienie przez oponę rygorystycznych testowych norm niezawodności na śniegu. Symbol 3PMSF można znaleźć na przykład na oponach Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, których zakup do końca roku (lub do wyczerpania zapasów) objęty jest promocją cash-back ze zwrotem do 200 zł w gotówce. Ta sama akcja dotyczy modeli zimowych, np. opon Goodyear UltraGrip Performance+, które - podobnie jak Vector - oferują najwyższą klasę efektywności energetycznej „A” i dzięki niskim oporom toczenia pozwalają oszczędzić na zużyciu paliwa. Regulamin oraz szczegóły akcji promocyjnej są dostępne na stronie www.promocja.goodyear.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.