Komunikaty PR

Pakiet olejowy od VW FS nowym rozwiązaniem dla aut używanych

2023-05-18  |  12:15
Biuro prasowe

Kierowcy, którzy kupią czteroletnie lub starsze auto w sieci Das WeltAuto, mogą teraz w korzystnej cenie dokupić pakiet olejowy na dwa lata od 1099 zł. To rozwiązanie od Volkswagen Financial Services jest dostępne do 14 dni po zakupie samochodu.

Z danych MotoData Polska 2022 wynika, że 91 proc. polskich kierowców, oddając samochód do naprawy, wybiera nieautoryzowane serwisy. Aby klienci, którzy planują zakup czteroletniego lub starszego pojazdu mieli ułatwiony dostęp do usług Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), VW FS przygotował nowe rozwiązanie o nazwie pakiet olejowy. Można go nabyć w ciągu 14 dni od daty zakupu samochodu używanego. Rozwiązanie jest dostępne wyłącznie dla aut wyprodukowanych w latach 2011-2019 i dotyczy następujących marek: Volkswagen Osobowe, Škoda, SEAT i Volkswagen Samochody Dostawcze.

Bezpiecznie i kompleksowo

Okres, na jaki wykupuje się pakiet olejowy od VW FS, trwa dwa lata. W tym czasie kierowcy przysługują dwie wymiany oleju silnikowego z jednoczesnym uwzględnieniem filtru oleju. Podczas wymiany oleju doświadczeni mechanicy sprawdzą i ocenią stan techniczny pojazdu na podstawie listy kontrolnej. Specjaliści zbadają układ kierowniczy i zawieszenie, układ hamulcowy, koła i opony, układ napędowy, płyny eksploatacyjne oraz szyby i ich systemy oczyszczania.

Stale poszukujemy takich rozwiązań, które spełnią oczekiwania jak największej liczby naszych klientów. Jako VW FS rozumiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo kierowców, dlatego zależy nam, aby ich samochody były sprawdzone. Oferta pakietów olejowych jest naszą propozycją przede wszystkim dla tych, którzy planują zakup aut czteroletnich i starszych, a do tej pory nie mieli okazji przekonać się o jakości obsługi oraz wygodzie korzystania z ASO – mówi Magdalena Kaca, Dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.

Jedynym kanałem sprzedaży pakietów olejowych od Volkswagen Financial Services jest sieć Das WeltAuto oferująca auta z drugiej ręki. Dzięki pakietowi olejowemu klienci będą mogli regularnie dbać o swoje auto, płacąc za profesjonalną usługę jednorazowo lub w ratach. Dla aut marek Volkswagen Osobowe, Škoda i SEAT, których pojemność silnika nie przekracza 1499 cm³, płatność jednorazowa za pakiet wynosi 1099 zł, a ratalna – 50 zł. Dla tych samych marek i silników o pojemności od 1500 cm³ jednorazowo płaci się 1299 zł, a wysokość raty równa jest 60 zł. W przypadku marki Volkswagen Samochody Dostawcze za pakiet olejowy dla modelu Caddy płatność jednorazowa wynosi 1199 zł, a ratalna 55 zł. Z kolei pakiety dla pozostałych modeli są w cenie 1499 zł, jeśli klient płaci z góry oraz 70 zł, jeśli płatność jest podzielona na 24 równe raty.

Pakiet korzyści

Oferta pakietów olejowych umożliwia użytkownikom starszych pojazdów dostęp do profesjonalnego serwisu w preferencyjnych cenach. Klient ma pewność, że kwota wymiany oleju nie ulegnie zmianie przez dwa lata. Korzyścią dla kierowcy jest także to, że wartość aut sprawdzanych w autoryzowanym serwisie jest wyższa od tych naprawianych w niezależnych warsztatach. Wygodę stanowi też dostęp sieci Das WeltAuto do ASO w całej Polsce, dzięki czemu z pakietu olejowego można skorzystać w dowolnym, autoryzowanym serwisie danej marki pojazdu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów Biuro prasowe
2024-06-24 | 14:00

Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do
Motoryzacja Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA
2024-06-19 | 09:10

Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA

Zespół Goodyear Racing EMEA uzyskał najwyższą, 3-gwiazdkową ocenę w programie akredytacji środowiskowej FIA. Wyróżnienie to przyznano za długoterminowe plany
Motoryzacja Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive
2024-06-12 | 08:00

Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive

Universal Robots, duńska firma zajmująca się projektowaniem i produkcją robotów współpracujących (cobotów), wraz ze swoimi partnerami coraz śmielej wkracza w przemysł

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.