Komunikaty PR

Pakiet olejowy od VW FS nowym rozwiązaniem dla aut używanych

2023-05-18  |  12:15
Biuro prasowe

Kierowcy, którzy kupią czteroletnie lub starsze auto w sieci Das WeltAuto, mogą teraz w korzystnej cenie dokupić pakiet olejowy na dwa lata od 1099 zł. To rozwiązanie od Volkswagen Financial Services jest dostępne do 14 dni po zakupie samochodu.

Z danych MotoData Polska 2022 wynika, że 91 proc. polskich kierowców, oddając samochód do naprawy, wybiera nieautoryzowane serwisy. Aby klienci, którzy planują zakup czteroletniego lub starszego pojazdu mieli ułatwiony dostęp do usług Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), VW FS przygotował nowe rozwiązanie o nazwie pakiet olejowy. Można go nabyć w ciągu 14 dni od daty zakupu samochodu używanego. Rozwiązanie jest dostępne wyłącznie dla aut wyprodukowanych w latach 2011-2019 i dotyczy następujących marek: Volkswagen Osobowe, Škoda, SEAT i Volkswagen Samochody Dostawcze.

Bezpiecznie i kompleksowo

Okres, na jaki wykupuje się pakiet olejowy od VW FS, trwa dwa lata. W tym czasie kierowcy przysługują dwie wymiany oleju silnikowego z jednoczesnym uwzględnieniem filtru oleju. Podczas wymiany oleju doświadczeni mechanicy sprawdzą i ocenią stan techniczny pojazdu na podstawie listy kontrolnej. Specjaliści zbadają układ kierowniczy i zawieszenie, układ hamulcowy, koła i opony, układ napędowy, płyny eksploatacyjne oraz szyby i ich systemy oczyszczania.

Stale poszukujemy takich rozwiązań, które spełnią oczekiwania jak największej liczby naszych klientów. Jako VW FS rozumiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo kierowców, dlatego zależy nam, aby ich samochody były sprawdzone. Oferta pakietów olejowych jest naszą propozycją przede wszystkim dla tych, którzy planują zakup aut czteroletnich i starszych, a do tej pory nie mieli okazji przekonać się o jakości obsługi oraz wygodzie korzystania z ASO – mówi Magdalena Kaca, Dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.

Jedynym kanałem sprzedaży pakietów olejowych od Volkswagen Financial Services jest sieć Das WeltAuto oferująca auta z drugiej ręki. Dzięki pakietowi olejowemu klienci będą mogli regularnie dbać o swoje auto, płacąc za profesjonalną usługę jednorazowo lub w ratach. Dla aut marek Volkswagen Osobowe, Škoda i SEAT, których pojemność silnika nie przekracza 1499 cm³, płatność jednorazowa za pakiet wynosi 1099 zł, a ratalna – 50 zł. Dla tych samych marek i silników o pojemności od 1500 cm³ jednorazowo płaci się 1299 zł, a wysokość raty równa jest 60 zł. W przypadku marki Volkswagen Samochody Dostawcze za pakiet olejowy dla modelu Caddy płatność jednorazowa wynosi 1199 zł, a ratalna 55 zł. Z kolei pakiety dla pozostałych modeli są w cenie 1499 zł, jeśli klient płaci z góry oraz 70 zł, jeśli płatność jest podzielona na 24 równe raty.

Pakiet korzyści

Oferta pakietów olejowych umożliwia użytkownikom starszych pojazdów dostęp do profesjonalnego serwisu w preferencyjnych cenach. Klient ma pewność, że kwota wymiany oleju nie ulegnie zmianie przez dwa lata. Korzyścią dla kierowcy jest także to, że wartość aut sprawdzanych w autoryzowanym serwisie jest wyższa od tych naprawianych w niezależnych warsztatach. Wygodę stanowi też dostęp sieci Das WeltAuto do ASO w całej Polsce, dzięki czemu z pakietu olejowego można skorzystać w dowolnym, autoryzowanym serwisie danej marki pojazdu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.