Pakiet olejowy od VW FS nowym rozwiązaniem dla aut używanych
Kierowcy, którzy kupią czteroletnie lub starsze auto w sieci Das WeltAuto, mogą teraz w korzystnej cenie dokupić pakiet olejowy na dwa lata od 1099 zł. To rozwiązanie od Volkswagen Financial Services jest dostępne do 14 dni po zakupie samochodu.
Z danych MotoData Polska 2022 wynika, że 91 proc. polskich kierowców, oddając samochód do naprawy, wybiera nieautoryzowane serwisy. Aby klienci, którzy planują zakup czteroletniego lub starszego pojazdu mieli ułatwiony dostęp do usług Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), VW FS przygotował nowe rozwiązanie o nazwie pakiet olejowy. Można go nabyć w ciągu 14 dni od daty zakupu samochodu używanego. Rozwiązanie jest dostępne wyłącznie dla aut wyprodukowanych w latach 2011-2019 i dotyczy następujących marek: Volkswagen Osobowe, Škoda, SEAT i Volkswagen Samochody Dostawcze.
Bezpiecznie i kompleksowo
Okres, na jaki wykupuje się pakiet olejowy od VW FS, trwa dwa lata. W tym czasie kierowcy przysługują dwie wymiany oleju silnikowego z jednoczesnym uwzględnieniem filtru oleju. Podczas wymiany oleju doświadczeni mechanicy sprawdzą i ocenią stan techniczny pojazdu na podstawie listy kontrolnej. Specjaliści zbadają układ kierowniczy i zawieszenie, układ hamulcowy, koła i opony, układ napędowy, płyny eksploatacyjne oraz szyby i ich systemy oczyszczania.
– Stale poszukujemy takich rozwiązań, które spełnią oczekiwania jak największej liczby naszych klientów. Jako VW FS rozumiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo kierowców, dlatego zależy nam, aby ich samochody były sprawdzone. Oferta pakietów olejowych jest naszą propozycją przede wszystkim dla tych, którzy planują zakup aut czteroletnich i starszych, a do tej pory nie mieli okazji przekonać się o jakości obsługi oraz wygodzie korzystania z ASO – mówi Magdalena Kaca, Dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.
Jedynym kanałem sprzedaży pakietów olejowych od Volkswagen Financial Services jest sieć Das WeltAuto oferująca auta z drugiej ręki. Dzięki pakietowi olejowemu klienci będą mogli regularnie dbać o swoje auto, płacąc za profesjonalną usługę jednorazowo lub w ratach. Dla aut marek Volkswagen Osobowe, Škoda i SEAT, których pojemność silnika nie przekracza 1499 cm³, płatność jednorazowa za pakiet wynosi 1099 zł, a ratalna – 50 zł. Dla tych samych marek i silników o pojemności od 1500 cm³ jednorazowo płaci się 1299 zł, a wysokość raty równa jest 60 zł. W przypadku marki Volkswagen Samochody Dostawcze za pakiet olejowy dla modelu Caddy płatność jednorazowa wynosi 1199 zł, a ratalna 55 zł. Z kolei pakiety dla pozostałych modeli są w cenie 1499 zł, jeśli klient płaci z góry oraz 70 zł, jeśli płatność jest podzielona na 24 równe raty.
Pakiet korzyści
Oferta pakietów olejowych umożliwia użytkownikom starszych pojazdów dostęp do profesjonalnego serwisu w preferencyjnych cenach. Klient ma pewność, że kwota wymiany oleju nie ulegnie zmianie przez dwa lata. Korzyścią dla kierowcy jest także to, że wartość aut sprawdzanych w autoryzowanym serwisie jest wyższa od tych naprawianych w niezależnych warsztatach. Wygodę stanowi też dostęp sieci Das WeltAuto do ASO w całej Polsce, dzięki czemu z pakietu olejowego można skorzystać w dowolnym, autoryzowanym serwisie danej marki pojazdu.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.