Komunikaty PR

PETRONAS Lubricants International świętuje nawiązanie współpracy CNH Industrial

2022-06-29  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

PETRONAS Lubricants International (PLI) wznowił współpracę z liderami rynku i czołowymi producentami wyposażenia rolniczego i budowlanego - Case IH, New Holland Agriculture oraz CASE Construction Equipment i New Holland Construction. Firma zaprezentowała również nowe produkty w cieszących się już dotychczas dużym powodzeniem liniach PETRONAS Tutela, Akcela oraz Ambra Multi-traction.

Wieloletnie partnerstwo między PLI i CNH Industrial*, zaowocowało odpowiednio opracowanymi olejami i smarami Ambra i Akcela, które zapewniają wsparcie dla wysoko wyspecjalizowanego sprzętu tej marki. Wszystkie produkty zostały zaprojektowane z myślą o tym, aby zapewniać najwyższe osiągi maszynom CNH Industrial - nawet w ekstremalnych warunkach ekstremalnego. Akcela jest również rekomendowanym produktem dla ciągników STEYR. Wspólne doświadczenie inżynierów i naukowców z firm PETRONAS oraz CNH Industrial zaowocowało stworzeniem nowoczesnych olejów i smarów, które spełniają najwyższe wymagania w zakresie wydajności dla maszyn rolniczych oraz budowlanych.

Od kwietnia 2022 roku PLI wprowadza na rynek unowocześnioną gamę produktów PETRONAS Tutela, Ambra i Acela, przeznaczonych dla maszyn produkcji CNH Industrial. Nowe produkty PETRONAS Tutela CNH Industrial dostępne będą pod wspólną marką, w dobrze już znanych, profesjonalnych, opakowaniach. Fakt ten  jeszcze mocniej  podkreśla relacje między obiema firmami.

Nowe linie produktów uwzględniają udoskonalone i zmodernizowane parametry techniczne CNH Industrial dla przekładni, rozwiązań hydraulicznych i smarowych. Produkty te zostały poddane intensywnym testom tarcia sprzęgła, przeprowadzonym w hamowniach CNH Industrial, dzięki czemu spełniają nowe wymagania producenta, dotyczące wydajności. Nowe oleje, w wersji podstawowej, przetestowane zostały z wykorzystaniem dwunastu różnych materiałów trących, co zaowocowało usprawnieniem i uproszczeniem zarówno olejów hydraulicznych, jak i przekładniowych. Ponieważ PETRONAS jest oficjalnie zalecanym producentem środków smarnych, specjaliści firmy ściśle współpracują z zespołem CNH Industrial w Globalnym Centrum Badań i Technologii Santena. Współtworzą tam produkty, które przed długi czas utrzymują w dobrej kondycji sprzęt przeznaczony do pracy w ekstremalnych temperaturach oraz w trudnym terenie.

Urządzenia produkowane przez CNH Industrial często eksploatowane są w ekstremalnych warunkach przez cały rok. Dlatego też oczekuje się od nich niezawodności. W odpowiedzi na te potrzeby PETRONAS i CNH Industrial angażują się w działania, mające na celu unikanie kosztownych konserwacji, dając tym samym pracownikom komfort wykonywania swojej pracy.

Domenico Ciaglia, regionalny dyrektor zarządzający EMEA w PETRONAS Lubricants International (PLI) Jesteśmy dumni, że możemy świętować ponad 25 lat współpracy z CNH Industrial, a równocześnie nadal rozwijać i pogłębiać nasze partnerstwo, rozwijając  innowacyjną ofertę nowych olejów PETRONAS Tutela, Ambra i Akcela. Razem możemy nadal zwiększać wydajność i niezawodność maszyn rolniczych i budowlanych CNH Industrial oraz pozostać rekomendowanym producentem środków smarnych

Rosella Risso, wiceprezes w Agriculture - Global Parts&Service, CNH Industrial PETRONAS jest wieloletnim partnerem CNH Industrial. Nasze zespoły konstruktorów, naukowców i mechaników pracują razem od dziesięcioleci, a w wyniku naszej udanej współpracy tworzymy coraz lepsze produkty. Wraz z udoskonalaniem naszych maszyn, rozwijają się również rozwiązania w zakresie środków smarnych i cieszymy się, że wraz z PETRONAS rozszerzamy naszą ofertę, zapewniając tym samym najwyższą wydajność naszych maszyn.

Nowe produkty PETRONAS Tutela, Ambra i Akcela, rekomendowane dla CNH Industrial są już dostępne i zostaną wprowadzane do maszyn stopniowo, w trakcie roku.  

* CNH Industrial i Petronas współpracują w regionach EMEA i Ameryki Południowej

O PETRONAS Lubricants International

PETRONAS Lubricants International (PLI) jest globalnym producentem środków smarnych i częścią notowanej na liście Fortune 500 firmy PETRONAS, malezyjskiego koncernu petrochemicznego. Powstały w 2008 roku PETRONAS Lubricants International produkuje i wprowadza na rynek w ponad 90 krajach świata pełną gamę wysokiej jakości środków smarnych przeznaczonych dla przemysłu i pojazdów. Centrala firmy mieści się w Kuala Lumpur, PLI ma ponad 30 lokalnych przedstawicielstw w 27 krajach, zarządzanych z biur w Turynie, Belo Horizonte, Chicago i Durbanie. PLI jest obecnie w czołowej 10 największych producentów środków smarnych, a za cel stawia sobie nr 1 światowego zestawienia. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pli-petronas.com

O CNH Industrial

CNH Industrial (NYSE: CNHI / MI: CNHI) to światowej klasy firma zajmująca się sprzętem i usługami dla rolnictwa. Kierując się swoim celem, jakim jest Breaking New Ground, który koncentruje się na innowacjach, zrównoważonym rozwoju oraz produktywności, firma zapewnia kierunek strategiczny, możliwości badawczo-rozwojowe oraz inwestycje, które umożliwiają sukces jej globalnych i regionalnych marek. Na całym świecie Case IH i New Holland Agriculture dostarczają aplikacje rolnicze 360°, od maszyn po narzędzia i technologie cyfrowe, które je ulepszają; a CASE i New Holland Construction Equipment dostarczają pełną gamę produktów budowlanych, które zwiększają produktywność branży. Do regionalnych marek firmy należą: STEYR - do ciągników rolniczych; Raven - lider w rolnictwie cyfrowym, technologii precyzyjnej i rozwoju systemów autonomicznych; Flexi-Coil - specjalizujący się w systemach uprawy i siewu; Miller - produkcja sprzętu do aplikacji; Kongskilde - dostarczająca narzędzia do uprawy roli, siewu oraz do siana i paszy; oraz Eurocomach - produkującą szeroką gamę mini i midi koparek dla sektora budowlanego, w tym rozwiązania elektryczne. W swojej historii obejmującej ponad dwa stulecia firma CNH Industrial zawsze była pionierem w swoich sektorach i nadal z pasją wprowadza innowacje oraz napędza wydajność i sukces klientów. Jako prawdziwie globalna firma, z ponad 37 000 pracowników, CNH Industrial stanowi część zróżnicowanego i integracyjnego

miejsca pracy, skoncentrowanego na umożliwieniu klientom rozwoju i budowania lepszego świata.

Więcej informacji oraz najnowsze raporty finansowe i dotyczące zrównoważonego rozwoju można znaleźć na: cnhindustrial.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.