Komunikaty PR

PETRONAS Lubricants Polska i SUDER.eu razem dla branży TSL – umowa o współpracy

2021-08-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Strategiczne Partnerstwo dotyczące  dystrybucji olejów PETRONAS Urania Green w Polsce

W odpowiedzi na potrzeby rynku, PETRONAS Lubricants Polska oraz SUDER.eu – jeden z liderów wśród dystrybutorów części zamiennych do samochodów ciężarowych specjalizujący się w obsłudze klientów z sektora TSL – podpisały kilkuletnią umowę handlową. SUDER.eu stał się tym samym strategicznym Partnerem  dystrybuującym nową linię olejów PETRONAS Urania Green z technologią StrongTech™ w Polsce. 

SUDER.eu posiada ponad 60 punktów sprzedaży w kraju, dystrybuuje produkty do tysięcy sklepów detalicznych, warsztatów samochodowych, serwisów floty ciężarowej oraz firm transportowych. Dzięki tej współpracy PETRONAS  – znany na całym świecie producent wysokiej jakości środków smarnych dla branży motoryzacyjnej i przemysłowej – dokonuje ekspansji i rozszerza sieć sprzedaży w niezwykle ważnej dla polskiej gospodarki branży – prężnie rozwijającym się sektorze TSL.

W ramach umowy handlowej PETRONAS dostarcza nie tylko zaawansowane rozwiązania technologiczne wypracowane w specjalistycznych laboratoriach Spółki oraz przetestowane w najtrudniejszych warunkach drogowych, ale także wsparcie techniczne i wiedzę ekspercką dla dystrybutora i branży. 

Przeznaczone dla większości marek pojazdów ciężarowych oleje  gamy PETRONAS Urania Green z technologią StrongTech™ są świetną odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby i wyzwania branży TSL. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, skutecznie chronią wysokoobciążone silniki przed zużyciem i zapewniają stabilne parametry pracy, a tym samym maksymalną wydajność i dłuższą żywotność.

– Dla firm logistycznych i przewozowych oznacza to niezawodność, mniejsze koszty eksploatacji floty, niższe zużycie paliwa, a co za tym idzie – zmniejszenie emisji CO2. Długoterminowo czynniki te przekładają się na zwiększenie rentowności (TCO) floty i umożliwią uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Wynika to z zastosowanych technologii: wydłużonych łańcuchów molekularnych dzięki czemu oleje PETRONAS Urania utleniają się znacznie wolniej, minimalizują ryzyko powstawania sadzy, a tym samym gwarantują optymalną lepkość w każdych warunkach eksploatacyjnych, co wydłuża okresy wymiany oleju i przekłada się na kolejne oszczędności – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży PETRONAS Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.

Współpraca PETRONAS PLI Polska oraz SUDER.eu oznacza nowe otwarcie na rynku produktów dla samochodów ciężarowych. Liderzy technologii i dystrybucji części łączą siły, a to może oznaczać tylko jedno – klienci zyskają najbardziej innowacyjne produkty,  a cała branża wiedzę oraz najnowocześniejszą technologię. 

SUDER.eu stawia na jakość produktów, które w realny sposób mogą wesprzeć codzienną pracę oraz działania biznesowe naszych klientów. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne proponowane przez PETRONAS Lubricants Polska  wpisują się w tę długofalową strategię. Współpraca rozwija się dynamicznie, a sprzedaż rośnie zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Mamy silne poczucie odpowiedzialności, dlatego wspólnie zaplanowaliśmy nie tylko działania biznesowe, lecz również edukacyjne oraz wspierające zrównoważony rozwój – mówi Grzegorz Matusik, CEO oraz członek zarządu sieci SUDER.eu.

Kampania wsparcia dystrybucji

W ramach ogólnoeuropejskiej kampanii promującej nową gamę olejów Urania Green PETRONAS Lubricants Polska oraz SUDER.eu organizują na torze Autodrom Jastrząb wydarzenie skierowane do klientów sieci. Podczas planowanego na październik br. Urania Road Show zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania z serii Urania Green, zastosowane w nich technologie i korzyści płynące z ich stosowania. Uczestnicy zdobędą nie tylko wiedzę o produktach, ale również argumenty handlowe, które usprawnią procesy sprzedażowe. Przedstawiona zostanie również współpraca PETRONAS Lubricants Polska z pierwszą na świecie platformą internetową Treedom. W ramach eventu podjęta zostanie próba, by wspólnie z uczestnikami posadzić więcej drzew niż tylko ilość, która ma zrównoważyć emisje CO2 związane kampanią Urania Road Show. PETRONAS oferuje również swoim dystrybutorom ciągłe wsparcie w postaci ogólnodostępnych konsultacji technologicznych z ekspertami Firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie Biuro prasowe
2024-08-21 | 10:00

PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie

Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w
Motoryzacja Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów
2024-08-19 | 12:00

Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów

W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Clarios posiada 13 zakładów produkcyjnych oraz dwa centra recyclingu. Inwestycje te są częścią globalnej strategii Clarios,
Motoryzacja Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro
2024-08-13 | 14:45

Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro

Liczba rejestrowanych w Polsce motocykli jest w tym roku wyższa o ponad ⅓ względem ubiegłego roku. O ponad ¼ wzrosła także liczba jednośladów sprowadzanych z zagranicy. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.