Komunikaty PR

PETRONAS Lubricants Polska i SUDER.eu razem dla branży TSL – umowa o współpracy

2021-08-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Strategiczne Partnerstwo dotyczące  dystrybucji olejów PETRONAS Urania Green w Polsce

W odpowiedzi na potrzeby rynku, PETRONAS Lubricants Polska oraz SUDER.eu – jeden z liderów wśród dystrybutorów części zamiennych do samochodów ciężarowych specjalizujący się w obsłudze klientów z sektora TSL – podpisały kilkuletnią umowę handlową. SUDER.eu stał się tym samym strategicznym Partnerem  dystrybuującym nową linię olejów PETRONAS Urania Green z technologią StrongTech™ w Polsce. 

SUDER.eu posiada ponad 60 punktów sprzedaży w kraju, dystrybuuje produkty do tysięcy sklepów detalicznych, warsztatów samochodowych, serwisów floty ciężarowej oraz firm transportowych. Dzięki tej współpracy PETRONAS  – znany na całym świecie producent wysokiej jakości środków smarnych dla branży motoryzacyjnej i przemysłowej – dokonuje ekspansji i rozszerza sieć sprzedaży w niezwykle ważnej dla polskiej gospodarki branży – prężnie rozwijającym się sektorze TSL.

W ramach umowy handlowej PETRONAS dostarcza nie tylko zaawansowane rozwiązania technologiczne wypracowane w specjalistycznych laboratoriach Spółki oraz przetestowane w najtrudniejszych warunkach drogowych, ale także wsparcie techniczne i wiedzę ekspercką dla dystrybutora i branży. 

Przeznaczone dla większości marek pojazdów ciężarowych oleje  gamy PETRONAS Urania Green z technologią StrongTech™ są świetną odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby i wyzwania branży TSL. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, skutecznie chronią wysokoobciążone silniki przed zużyciem i zapewniają stabilne parametry pracy, a tym samym maksymalną wydajność i dłuższą żywotność.

– Dla firm logistycznych i przewozowych oznacza to niezawodność, mniejsze koszty eksploatacji floty, niższe zużycie paliwa, a co za tym idzie – zmniejszenie emisji CO2. Długoterminowo czynniki te przekładają się na zwiększenie rentowności (TCO) floty i umożliwią uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Wynika to z zastosowanych technologii: wydłużonych łańcuchów molekularnych dzięki czemu oleje PETRONAS Urania utleniają się znacznie wolniej, minimalizują ryzyko powstawania sadzy, a tym samym gwarantują optymalną lepkość w każdych warunkach eksploatacyjnych, co wydłuża okresy wymiany oleju i przekłada się na kolejne oszczędności – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży PETRONAS Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.

Współpraca PETRONAS PLI Polska oraz SUDER.eu oznacza nowe otwarcie na rynku produktów dla samochodów ciężarowych. Liderzy technologii i dystrybucji części łączą siły, a to może oznaczać tylko jedno – klienci zyskają najbardziej innowacyjne produkty,  a cała branża wiedzę oraz najnowocześniejszą technologię. 

SUDER.eu stawia na jakość produktów, które w realny sposób mogą wesprzeć codzienną pracę oraz działania biznesowe naszych klientów. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne proponowane przez PETRONAS Lubricants Polska  wpisują się w tę długofalową strategię. Współpraca rozwija się dynamicznie, a sprzedaż rośnie zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Mamy silne poczucie odpowiedzialności, dlatego wspólnie zaplanowaliśmy nie tylko działania biznesowe, lecz również edukacyjne oraz wspierające zrównoważony rozwój – mówi Grzegorz Matusik, CEO oraz członek zarządu sieci SUDER.eu.

Kampania wsparcia dystrybucji

W ramach ogólnoeuropejskiej kampanii promującej nową gamę olejów Urania Green PETRONAS Lubricants Polska oraz SUDER.eu organizują na torze Autodrom Jastrząb wydarzenie skierowane do klientów sieci. Podczas planowanego na październik br. Urania Road Show zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania z serii Urania Green, zastosowane w nich technologie i korzyści płynące z ich stosowania. Uczestnicy zdobędą nie tylko wiedzę o produktach, ale również argumenty handlowe, które usprawnią procesy sprzedażowe. Przedstawiona zostanie również współpraca PETRONAS Lubricants Polska z pierwszą na świecie platformą internetową Treedom. W ramach eventu podjęta zostanie próba, by wspólnie z uczestnikami posadzić więcej drzew niż tylko ilość, która ma zrównoważyć emisje CO2 związane kampanią Urania Road Show. PETRONAS oferuje również swoim dystrybutorom ciągłe wsparcie w postaci ogólnodostępnych konsultacji technologicznych z ekspertami Firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.