PETRONAS Lubricants Polska i SUDER.eu razem dla branży TSL – umowa o współpracy
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Strategiczne Partnerstwo dotyczące dystrybucji olejów PETRONAS Urania Green w Polsce
W odpowiedzi na potrzeby rynku, PETRONAS Lubricants Polska oraz SUDER.eu – jeden z liderów wśród dystrybutorów części zamiennych do samochodów ciężarowych specjalizujący się w obsłudze klientów z sektora TSL – podpisały kilkuletnią umowę handlową. SUDER.eu stał się tym samym strategicznym Partnerem dystrybuującym nową linię olejów PETRONAS Urania Green z technologią StrongTech™ w Polsce.
SUDER.eu posiada ponad 60 punktów sprzedaży w kraju, dystrybuuje produkty do tysięcy sklepów detalicznych, warsztatów samochodowych, serwisów floty ciężarowej oraz firm transportowych. Dzięki tej współpracy PETRONAS – znany na całym świecie producent wysokiej jakości środków smarnych dla branży motoryzacyjnej i przemysłowej – dokonuje ekspansji i rozszerza sieć sprzedaży w niezwykle ważnej dla polskiej gospodarki branży – prężnie rozwijającym się sektorze TSL.
W ramach umowy handlowej PETRONAS dostarcza nie tylko zaawansowane rozwiązania technologiczne wypracowane w specjalistycznych laboratoriach Spółki oraz przetestowane w najtrudniejszych warunkach drogowych, ale także wsparcie techniczne i wiedzę ekspercką dla dystrybutora i branży.
Przeznaczone dla większości marek pojazdów ciężarowych oleje gamy PETRONAS Urania Green z technologią StrongTech™ są świetną odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby i wyzwania branży TSL. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, skutecznie chronią wysokoobciążone silniki przed zużyciem i zapewniają stabilne parametry pracy, a tym samym maksymalną wydajność i dłuższą żywotność.
– Dla firm logistycznych i przewozowych oznacza to niezawodność, mniejsze koszty eksploatacji floty, niższe zużycie paliwa, a co za tym idzie – zmniejszenie emisji CO2. Długoterminowo czynniki te przekładają się na zwiększenie rentowności (TCO) floty i umożliwią uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Wynika to z zastosowanych technologii: wydłużonych łańcuchów molekularnych dzięki czemu oleje PETRONAS Urania utleniają się znacznie wolniej, minimalizują ryzyko powstawania sadzy, a tym samym gwarantują optymalną lepkość w każdych warunkach eksploatacyjnych, co wydłuża okresy wymiany oleju i przekłada się na kolejne oszczędności – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży PETRONAS Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.
Współpraca PETRONAS PLI Polska oraz SUDER.eu oznacza nowe otwarcie na rynku produktów dla samochodów ciężarowych. Liderzy technologii i dystrybucji części łączą siły, a to może oznaczać tylko jedno – klienci zyskają najbardziej innowacyjne produkty, a cała branża wiedzę oraz najnowocześniejszą technologię.
SUDER.eu stawia na jakość produktów, które w realny sposób mogą wesprzeć codzienną pracę oraz działania biznesowe naszych klientów. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne proponowane przez PETRONAS Lubricants Polska wpisują się w tę długofalową strategię. Współpraca rozwija się dynamicznie, a sprzedaż rośnie zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Mamy silne poczucie odpowiedzialności, dlatego wspólnie zaplanowaliśmy nie tylko działania biznesowe, lecz również edukacyjne oraz wspierające zrównoważony rozwój – mówi Grzegorz Matusik, CEO oraz członek zarządu sieci SUDER.eu.
Kampania wsparcia dystrybucji
W ramach ogólnoeuropejskiej kampanii promującej nową gamę olejów Urania Green PETRONAS Lubricants Polska oraz SUDER.eu organizują na torze Autodrom Jastrząb wydarzenie skierowane do klientów sieci. Podczas planowanego na październik br. Urania Road Show zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania z serii Urania Green, zastosowane w nich technologie i korzyści płynące z ich stosowania. Uczestnicy zdobędą nie tylko wiedzę o produktach, ale również argumenty handlowe, które usprawnią procesy sprzedażowe. Przedstawiona zostanie również współpraca PETRONAS Lubricants Polska z pierwszą na świecie platformą internetową Treedom. W ramach eventu podjęta zostanie próba, by wspólnie z uczestnikami posadzić więcej drzew niż tylko ilość, która ma zrównoważyć emisje CO2 związane kampanią Urania Road Show. PETRONAS oferuje również swoim dystrybutorom ciągłe wsparcie w postaci ogólnodostępnych konsultacji technologicznych z ekspertami Firmy.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.