PETRONAS nawiązał współpracę handlową z siecią stacji paliw MOYA
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
PETRONAS Lubricants Polska rozpoczął współpracę z największą w kraju niezależną siecią stacji paliw MOYA. W jej ramach na stacjach w niebiesko-czerwonych barwach rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych PETRONAS Syntium z technologią CoolTech™.
Umowa została podpisana w drugim kwartale 2021 r. i obejmuje pilotaż sprzedaży najwyższej jakości olejów silnikowych oraz płynów eksploatacyjnych PETRONAS do pojazdów osobowych na stacjach sieci MOYA.
Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową i medialną pod hasłem PIT STOP Challenge, popularyzującą rozwiązania PETRONAS Syntium wśród odbiorców indywidualnych. Anwim S.A., właściciel marki MOYA docelowo planuje wprowadzenie produktów PETRONAS na wszystkie stacje sieci.
- Mocno rozwijamy sieć sprzedaży PETRONAS Syntium w Polsce. Działania skierowane do sieci dystrybutorów i warsztatów wspieramy strategią B2C, którą realizujemy wspólnie z siecią stacji paliw MOYA. Obecność naszych produktów na półkach stacji tej sieci znakomicie poprawi dostępność do marki Syntium dla konsumentów. Naszym celem jest stały wzrost świadomości naszych brandów wśród polskich kierowców. Współpraca handlowa wpisuje się w misję Anwim S.A. – dostarczania klientom produktów z wysokim wskaźnikiem jakość do ceny. Przygotowujemy wspólnie z naszym partnerem ciekawy program pilotażowy wspierany min. promocjami dla Klientów stacji MOYA. Liczymy oczywiście na efektywne rozszerzenie współpracy z pilotażu i na wprowadzenie marki Syntium do wszystkich lokalizacji tej sieci. – mówi Adam Bober, dyrektor sprzedaży PETRONAS Lubricants w Polsce, Niemczech i Austrii.
Ideą wspólnego pilotażu sprzedaży i kampanii jest podniesienie świadomości marki olejów silnikowych PETRONAS Syntium i korzyści wynikających z ich stosowania. Brand jest doskonale rozpoznawalny dzięki współpracy technologicznej z niepokonanym w ostatnich latach zespołem AMG Mercedes PETRONAS Formula 1 Team oraz z mistrzem wyścigów Formuły 1 Lewisem Hamiltonem.
- Nasze motto, „MOYA – daleko zajedziesz!”, ma bezpośrednie przełożenie na jakość produktów i usług oferowanych na naszych stacjach. To jednak coś znacznie więcej, ponieważ stacje paliw MOYA charakteryzują się miłą atmosferą i sympatyczną obsługą. W ramach współpracy z Petronas możemy naszym klientom zaproponować nie tylko nowe produkty, lecz także wyjątkowe spotkania z elementami rozrywki ze sportowym zacięciem. Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym PITSTOP, konkurs dla klientów z nagrodami – oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona – oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem – Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A.
Wyższa wydajność i żywotność silnika oraz niższe zużycie paliwa z PETRONAS Syntium
Stworzone w laboratoriach PETRONAS i sprawdzone w najbardziej wymagających warunkach wyścigów Formuły 1 rozwiązania PETRONAS Syntium z technologią CoolTech™ oparte na silnych łańcuchach cząsteczek pozwalają na zwiększoną absorbcję ciepła z silników pojazdów. Dzięki trwalszemu filmowi olejowemu podnosi się poziom ochrony krytycznych części silnika, poprawia jego wydajność i wydłuża żywotność. W efekcie, okresy między wymianami oleju są dłuższe i spada zużycie paliwa.
Stacje paliw MOYA – zawsze po drodze
MOYA to największa niezależna sieć stacji paliw w Polsce. Charakteryzuje się najwyższą w kraju dynamiką rozwoju – każdego roku przybywa kilkadziesiąt nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. Obecnie w sieci znajduje się ponad 330 stacji. Jednak celem Anwim S.A., właściciela marki MOYA, jest nie tylko szybki rozwój poprzez zagęszczenie sieci, ale przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi. Dlatego równolegle rozwijane są trzy typy stacji: konwencjonalne – z konceptem kawiarniano-gastronomicznym Caffe MOYA i sklepem convenience; automatyczne – przystosowane wyłącznie do obsługi flot; a także samoobsługowe – dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć nie ustaje ponadto w rozwoju oferty pozapaliwowej.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.