Komunikaty PR

Pierwszy dealer samochodowy z autoryzowanym serwisem na Booksy!

2022-05-17  |  11:00
Biuro prasowe

Umawianie się do serwisu samochodowego wkracza na kolejny poziom. Inchcape Polska jako pierwszy dealer umożliwia umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą popularnej aplikacji Booksy. Od teraz usługa dostępna jest dla Klientów wszystkich czterech lokalizacji Inchcape – w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.

Za pomocą aplikacji Booksy Klienci Inchcape Polska mogą wybrać zakres usług i wygodnie ustalić termin wizyty. Ale to nie wszystko – mają również możliwość wskazania pracownika, który w profesjonalny sposób podejmie się serwisu.

Rezerwowanie terminu przez Booksy obejmuje wszystkie punkty Inchcape Polska: serwis marek BMW i MINI w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a także w Poznaniu oraz we Wrocławiu. Przez Booksy można również umówić serwis samochodów Jaguar i Land Rover w Inchcape Park w Warszawie.

 Jako pierwsi na rynku oferujemy umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą aplikacji Booksy. Rozwijamy tę współpracę, ponieważ chcemy dać Klientom jeszcze większą elastyczność i wygodę. Inchcape Polska sukcesywnie rozwija obszar obsługi posprzedażowej. W ubiegłym roku, dzięki wdrożeniu kluczykomatów, umożliwiliśmy pozostawianie i odbieranie pojazdów w serwisie 24h. Właściciele samochodów mogą kontaktować się z mechanikiem przez wideoczat, a zakres i koszt naprawy zatwierdzić online. Z kolejnych udogodnień korzystają nie tylko właściciele nowych samochodów – mówi Wojciech Dopierała, kierownik działu marketingu, Inchcape Polska.

Klienci Inchcape Polska do tej pory mogli wybierać pomiędzy wieloma formami umawiania się: stacjonarnie, online, telefonicznie, a także za pomocą specjalnej aplikacji BMW. Dołączenie do tej listy nowego rozwiązania wymagało zaangażowania wielu zespołów, zaawansowanych integracji systemowych oraz licznych testów. Dzięki kompleksowemu podejściu do projektu, udało się go zakończyć w kilka miesięcy, wprowadzając kolejne nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie.

– Booksy to niezwykle uniwersalna aplikacja, dzięki której użytkownicy mogą umawiać wizyty nie tylko u fryzjera, barbera czy kosmetyczki, ale również w banku, u fizjoterapeuty czy w salonach samochodowych. Cieszymy się, że marka Inchcape świadcząca usługi serwisowe na najwyższym poziomie obdarzyła nas swoim zaufaniem i dołączyła do Booksy – mówi Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska.

Booksy to polski start-up oferujący platformę do umawiania wizyt. Początkowo umożliwiał dokonywanie rezerwacji branży kosmetycznej, a z czasem otworzył się również na inne branże, w tym od niedawna na branżę motoryzacyjną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.