Komunikaty PR

Pierwszy dealer samochodowy z autoryzowanym serwisem na Booksy!

2022-05-17  |  11:00
Biuro prasowe

Umawianie się do serwisu samochodowego wkracza na kolejny poziom. Inchcape Polska jako pierwszy dealer umożliwia umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą popularnej aplikacji Booksy. Od teraz usługa dostępna jest dla Klientów wszystkich czterech lokalizacji Inchcape – w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.

Za pomocą aplikacji Booksy Klienci Inchcape Polska mogą wybrać zakres usług i wygodnie ustalić termin wizyty. Ale to nie wszystko – mają również możliwość wskazania pracownika, który w profesjonalny sposób podejmie się serwisu.

Rezerwowanie terminu przez Booksy obejmuje wszystkie punkty Inchcape Polska: serwis marek BMW i MINI w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a także w Poznaniu oraz we Wrocławiu. Przez Booksy można również umówić serwis samochodów Jaguar i Land Rover w Inchcape Park w Warszawie.

 Jako pierwsi na rynku oferujemy umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą aplikacji Booksy. Rozwijamy tę współpracę, ponieważ chcemy dać Klientom jeszcze większą elastyczność i wygodę. Inchcape Polska sukcesywnie rozwija obszar obsługi posprzedażowej. W ubiegłym roku, dzięki wdrożeniu kluczykomatów, umożliwiliśmy pozostawianie i odbieranie pojazdów w serwisie 24h. Właściciele samochodów mogą kontaktować się z mechanikiem przez wideoczat, a zakres i koszt naprawy zatwierdzić online. Z kolejnych udogodnień korzystają nie tylko właściciele nowych samochodów – mówi Wojciech Dopierała, kierownik działu marketingu, Inchcape Polska.

Klienci Inchcape Polska do tej pory mogli wybierać pomiędzy wieloma formami umawiania się: stacjonarnie, online, telefonicznie, a także za pomocą specjalnej aplikacji BMW. Dołączenie do tej listy nowego rozwiązania wymagało zaangażowania wielu zespołów, zaawansowanych integracji systemowych oraz licznych testów. Dzięki kompleksowemu podejściu do projektu, udało się go zakończyć w kilka miesięcy, wprowadzając kolejne nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie.

– Booksy to niezwykle uniwersalna aplikacja, dzięki której użytkownicy mogą umawiać wizyty nie tylko u fryzjera, barbera czy kosmetyczki, ale również w banku, u fizjoterapeuty czy w salonach samochodowych. Cieszymy się, że marka Inchcape świadcząca usługi serwisowe na najwyższym poziomie obdarzyła nas swoim zaufaniem i dołączyła do Booksy – mówi Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska.

Booksy to polski start-up oferujący platformę do umawiania wizyt. Początkowo umożliwiał dokonywanie rezerwacji branży kosmetycznej, a z czasem otworzył się również na inne branże, w tym od niedawna na branżę motoryzacyjną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.