Komunikaty PR

Po wielu latach nieobecności sterowiec Goodyear Blimp z wizytą w Polsce

2021-07-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

Już w najbliższy piątek, 30 lipca, legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się na polskim niebie. Będzie stacjonował na podwrocławskim lotnisku Aeroklubu Wrocławskiego w Szymanowie do 2 sierpnia, skąd od 31 lipca będzie odbywał regularne loty nad Wrocławiem. W tym czasie warto obserwować niebo w okolicach miasta.

Wrocław będzie jedynym miastem w Polsce, gdzie Blimp zawita na dłużej realizując swoją europejską trasę. Sterowiec przyleci do naszego kraju 30 lipca w godzinach wieczornych od strony Czech, po drodze minie Wałbrzych i Świdnicę, by następnie osiąść na lotnisku w Szymanowie. W kolejnych dniach Blimp będzie regularnie wzbijał się w niebo zapewniając okolicznym mieszkańcom niepowtarzalne widoki.

„Pojawienie się sterowca Goodyear Blimp na niebie zawsze wzbudza zainteresowanie setek tysięcy mieszkańców. To doskonała okazja, by uchwycić ten majestatyczny obiekt na zdjęciach. Zapraszamy do wspólnej zabawy i dzielenia się swoimi relacjami w sieci oznaczając je hashtagiem #GoodyearBlimp. Zachęcamy też do publikowania zdjęć na naszym profilu na Facebooku. Najlepsze fotografie zostaną wyróżnione na Instagramie, na profilu @goodyeareurope.” - wyjaśniła Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN Goodyear.

Sterowca Goodyear Blimp nie sposób przeoczyć. Oznaczony charakterystycznym niebiesko-żółtym logo marki, Blimp ma 75 m długości i prawie 18 m wysokości, może poruszać się z maksymalną prędkością 125 km/h. Osoby, które chciałyby śledzić dokładne położenie sterowca mogą skorzystać z pomocy serwisu FlightRadar24, który pokazuje lokalizację statków powietrznych na mapie w czasie rzeczywistym. Wystarczy tylko wpisać numer indentyfikacyjny DLZFN przypisany Blimpowi.

2 sierpnia sterowiec Goodyear Blimp zakończy swoją wizytę w Polsce. Przelatując m.in. nad Lubinem, Głogowem i Zieloną Górą uda się do Niemiec i dalej do Kopenhagi, gdzie będzie towarzyszył wyścigom Pure ETCR, czyli pierwszej na świecie serii wyścigów w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek. Blimp pojawi się także podczas legendarnej 24-godzinnej rywalizacji na torze Le Mans we Francji, gdzie zapewni telewizyjną relację z powietrza.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.