Po wielu latach nieobecności sterowiec Goodyear Blimp z wizytą w Polsce
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Już w najbliższy piątek, 30 lipca, legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się na polskim niebie. Będzie stacjonował na podwrocławskim lotnisku Aeroklubu Wrocławskiego w Szymanowie do 2 sierpnia, skąd od 31 lipca będzie odbywał regularne loty nad Wrocławiem. W tym czasie warto obserwować niebo w okolicach miasta.
Wrocław będzie jedynym miastem w Polsce, gdzie Blimp zawita na dłużej realizując swoją europejską trasę. Sterowiec przyleci do naszego kraju 30 lipca w godzinach wieczornych od strony Czech, po drodze minie Wałbrzych i Świdnicę, by następnie osiąść na lotnisku w Szymanowie. W kolejnych dniach Blimp będzie regularnie wzbijał się w niebo zapewniając okolicznym mieszkańcom niepowtarzalne widoki.
„Pojawienie się sterowca Goodyear Blimp na niebie zawsze wzbudza zainteresowanie setek tysięcy mieszkańców. To doskonała okazja, by uchwycić ten majestatyczny obiekt na zdjęciach. Zapraszamy do wspólnej zabawy i dzielenia się swoimi relacjami w sieci oznaczając je hashtagiem #GoodyearBlimp. Zachęcamy też do publikowania zdjęć na naszym profilu na Facebooku. Najlepsze fotografie zostaną wyróżnione na Instagramie, na profilu @goodyeareurope.” - wyjaśniła Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN Goodyear.
Sterowca Goodyear Blimp nie sposób przeoczyć. Oznaczony charakterystycznym niebiesko-żółtym logo marki, Blimp ma 75 m długości i prawie 18 m wysokości, może poruszać się z maksymalną prędkością 125 km/h. Osoby, które chciałyby śledzić dokładne położenie sterowca mogą skorzystać z pomocy serwisu FlightRadar24, który pokazuje lokalizację statków powietrznych na mapie w czasie rzeczywistym. Wystarczy tylko wpisać numer indentyfikacyjny DLZFN przypisany Blimpowi.
2 sierpnia sterowiec Goodyear Blimp zakończy swoją wizytę w Polsce. Przelatując m.in. nad Lubinem, Głogowem i Zieloną Górą uda się do Niemiec i dalej do Kopenhagi, gdzie będzie towarzyszył wyścigom Pure ETCR, czyli pierwszej na świecie serii wyścigów w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek. Blimp pojawi się także podczas legendarnej 24-godzinnej rywalizacji na torze Le Mans we Francji, gdzie zapewni telewizyjną relację z powietrza.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.