Po wielu latach nieobecności sterowiec Goodyear Blimp z wizytą w Polsce
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Już w najbliższy piątek, 30 lipca, legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się na polskim niebie. Będzie stacjonował na podwrocławskim lotnisku Aeroklubu Wrocławskiego w Szymanowie do 2 sierpnia, skąd od 31 lipca będzie odbywał regularne loty nad Wrocławiem. W tym czasie warto obserwować niebo w okolicach miasta.
Wrocław będzie jedynym miastem w Polsce, gdzie Blimp zawita na dłużej realizując swoją europejską trasę. Sterowiec przyleci do naszego kraju 30 lipca w godzinach wieczornych od strony Czech, po drodze minie Wałbrzych i Świdnicę, by następnie osiąść na lotnisku w Szymanowie. W kolejnych dniach Blimp będzie regularnie wzbijał się w niebo zapewniając okolicznym mieszkańcom niepowtarzalne widoki.
„Pojawienie się sterowca Goodyear Blimp na niebie zawsze wzbudza zainteresowanie setek tysięcy mieszkańców. To doskonała okazja, by uchwycić ten majestatyczny obiekt na zdjęciach. Zapraszamy do wspólnej zabawy i dzielenia się swoimi relacjami w sieci oznaczając je hashtagiem #GoodyearBlimp. Zachęcamy też do publikowania zdjęć na naszym profilu na Facebooku. Najlepsze fotografie zostaną wyróżnione na Instagramie, na profilu @goodyeareurope.” - wyjaśniła Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN Goodyear.
Sterowca Goodyear Blimp nie sposób przeoczyć. Oznaczony charakterystycznym niebiesko-żółtym logo marki, Blimp ma 75 m długości i prawie 18 m wysokości, może poruszać się z maksymalną prędkością 125 km/h. Osoby, które chciałyby śledzić dokładne położenie sterowca mogą skorzystać z pomocy serwisu FlightRadar24, który pokazuje lokalizację statków powietrznych na mapie w czasie rzeczywistym. Wystarczy tylko wpisać numer indentyfikacyjny DLZFN przypisany Blimpowi.
2 sierpnia sterowiec Goodyear Blimp zakończy swoją wizytę w Polsce. Przelatując m.in. nad Lubinem, Głogowem i Zieloną Górą uda się do Niemiec i dalej do Kopenhagi, gdzie będzie towarzyszył wyścigom Pure ETCR, czyli pierwszej na świecie serii wyścigów w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek. Blimp pojawi się także podczas legendarnej 24-godzinnej rywalizacji na torze Le Mans we Francji, gdzie zapewni telewizyjną relację z powietrza.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.