Polacy zainteresowani tajnikami motorsportu
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Opony w motorsporcie, temperatura i warunki panujące w samochodach rajdowych i dakarowych, moc w autach wyścigowych oraz specyfika treningów kierowców motorsportowych – to tematy, które przyciągają widzów nie tylko motorsportu. Potwierdzają to wyniki oglądalności odcinków serii „Gotowi na Motorsport”, przygotowanej przez Goodyeara we współpracy z Kubą Przygońskim. Cała seria na kanale YouTube cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów.
Projekt „Gotowi na Motorsport” narodził się z połączenia pasji do wyścigów Kuby i legendarnych kompetencji Goodyeara. Kuba Przygoński, który w całym cyklu występuje w roli prowadzącego i zarazem eksperta, w lekki i bardzo przystępny sposób przybliża polskim widzom kulisy najważniejszych wyścigów motorsportowych, co pozwala lepiej zrozumieć filozofię tej dyscypliny.
Oglądając odcinki cyklu „Gotowi na Motorsport” widzowie poznają m.in. najważniejsze informacje i ciekawostki na temat budowy aut startujących w Rajdzie Dakar, wyścigach rallycrossowych czy zawodach driftingowych. Dowiedzą się też, które elementy są kluczowe dla odniesienia sukcesu w motorsporcie, a także przekonają się, ile wspólnego mają ze sobą opony używane na torze oraz te do codziennej jazdy. Ponadto Kuba Przygoński zdradza swoje patenty na sukces, bo treningi kierowcy rajdowego czy wyścigowego to nie tylko godziny spędzone za kierownicą.
„Poprzez projekt „Gotowi na Motorsport” chcieliśmy pokazać polskim widzom piękno i magię tej niezwykłej dyscypliny sportowej, która każdego roku przyciąga na trybuny i przed telewizory miliony fanów na całym świecie. Motorsport to także element bogatej historii marki Goodyear i zarazem źródło naszej inspiracji do tworzenia kolejnych przełomowych rozwiązań i produktów” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Manager EEN w Goodyear Polska. „Wyniki oglądalności całej serii „Gotowi na Motorsport” potwierdzają, że nasz pomysł spodobał się odbiorcom. Mamy nadzieję, że dzięki temu projektowi grono kibiców sportów motorowych w Polsce jeszcze się powiększy.”
Seria „Gotowi na Motorsport” składa się z 10. odcinków:
1. Przygotowanie samochodu do driftu.
2. Bezpieczeństwo w motorsporcie.
3. Praca zespołowa w motorsporcie.
4. Samochody driftowe, rallycrosowe i dakarowe.
5. Wydolność, siła i trening kierowców motorsportu.
6. Temperatura w samochodach rajdowych i dakarowych.
7. Tory wyścigowe w Polsce i na świecie.
8. Kontuzje i awarie techniczne w motorsporcie.
9. Moc w samochodach wyścigowych.
10. Opony w motorsporcie.
Wszystkie odcinki są dostępne na kanale YouTube Goodyear Polska pod adresem https://www.youtube.com/channel/UCws7iw9UaLdAkWrJjqDqNoA.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.