Polski serwis wśród 5 europejskich firm z nagrodą TruckForce Service Awards
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
● SKULSKI SERWIS z Wrocławia wyróżniony obok firm z Francji, Niemiec, Holandii i Grecji.
● Nagrody TruckForce Service to wyraz uznania za wyjątkową jakość usług.
Polska firma SKULSKI SERWIS znalazła się w gronie pięciu laureatów nagrody TruckForce Service Awards za drugi kwartał 2022 roku, przyznawanej przez Goodyeara za wyjątkową jakość usług świadczonych przez partnerów firmy w Europie.
„Pięciu partnerów nagrodzonych w tym kwartale wykazało się perspektywicznym myśleniem i bezkompromisowym podejściem do obsługi klientów. Gratulujemy każdemu ze zwycięzców i dziękujemy za ich pracę zespołową, zaangażowanie oraz nieustanne wsparcie obejmujące całą Europę wraz z ponad 2000 innych partnerów, którzy dokładają dodatkowych wysiłków, aby zapewnić doskonałą obsługę naszym klientom”, powiedział Adam Stanton, European Network & Service Manager w Goodyear Commercial.
Wrocławska firma SKULSKI SERWIS, polski partner TruckForce, została uhonorowana za aktywny udział w systemie Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS) i Goodyear ServiceLine24. Skulski Serwis był też jednym z pierwszych użytkowników Goodyear eJob w Polsce – inteligentnego rozwiązania usprawniającego proces kontroli opon. Wrocławski serwis odegrał również kluczową rolę w zwiększeniu udziału Goodyeara w biznesie w tym regionie.
Pozostałe europejskie firmy nagrodzone za II kwartał to:
DEPANN FIRST - francuski partner TruckForce i VULCO, który otrzymał nagrodę za osiągnięcie imponującego wskaźnika akceptacji zadań Goodyear ServiceLine24 na poziomie 92% w 2021 roku i 100% w pierwszym kwartale 2022 roku. Goodyear ServiceLine24 to usługa pomocy drogowej dla pojazdów ciężarowych świadczona przez ponad 6 500 partnerów. Pracownicy Depann First są znani z pozytywnego nastawienia, proaktywności oraz dostarczania klientom wysokiej jakości usług.
REIFEN BRAUN – firma będąca częścią sieci HMI w Niemczech, uznana w II kwartale za najlepszy serwis naprawczy, przyjmujący każde, nawet odległe geograficznie zlecenie – serwis przyjął wezwanie do pojazdu unieruchomionego we Francji, oddalonego o 400 km, gdy inne serwisy nie podjęły się realizacji, pokazując, że jakość obsługi w Reifen Braun przewyższa oczekiwania klientów.
ABA BANDENSERVICE STOLWIJK B.V. - holenderski serwis działający w Stolwijk, koncentrujący się na dostosowanych do potrzeb klienta planach wymiany opon i ich konserwacji, które wspierają funkcjonowanie floty. To centrum serwisowe utrzymuje wysoką jakość obsługi zarówno zdalnie, jak i w warsztacie, jest też zaangażowane w obniżanie swojego śladu węglowego poprzez ciągłe ulepszanie procesów i wydajne świadczenie usług bez utraty jakości.
ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΑΕ – partner z Grecji, nagrodzony za doskonałą obsługę lokalnych flot przy jednoczesnym doskonaleniu się poprzez inwestowanie w najnowszy sprzęt. Serwis świadczy usługi w zakresie zbieżności kół, pogłębiania i bieżnikowania opon, a także 24-godzinnego mobilnego serwisu. Osiągnął najwyższy poziom usług na rynku lokalnym i od 2005 roku wspiera sprzedaż marek premium Goodyeara.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.