Polski serwis wśród 5 europejskich firm z nagrodą TruckForce Service Awards
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
● SKULSKI SERWIS z Wrocławia wyróżniony obok firm z Francji, Niemiec, Holandii i Grecji.
● Nagrody TruckForce Service to wyraz uznania za wyjątkową jakość usług.
Polska firma SKULSKI SERWIS znalazła się w gronie pięciu laureatów nagrody TruckForce Service Awards za drugi kwartał 2022 roku, przyznawanej przez Goodyeara za wyjątkową jakość usług świadczonych przez partnerów firmy w Europie.
„Pięciu partnerów nagrodzonych w tym kwartale wykazało się perspektywicznym myśleniem i bezkompromisowym podejściem do obsługi klientów. Gratulujemy każdemu ze zwycięzców i dziękujemy za ich pracę zespołową, zaangażowanie oraz nieustanne wsparcie obejmujące całą Europę wraz z ponad 2000 innych partnerów, którzy dokładają dodatkowych wysiłków, aby zapewnić doskonałą obsługę naszym klientom”, powiedział Adam Stanton, European Network & Service Manager w Goodyear Commercial.
Wrocławska firma SKULSKI SERWIS, polski partner TruckForce, została uhonorowana za aktywny udział w systemie Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS) i Goodyear ServiceLine24. Skulski Serwis był też jednym z pierwszych użytkowników Goodyear eJob w Polsce – inteligentnego rozwiązania usprawniającego proces kontroli opon. Wrocławski serwis odegrał również kluczową rolę w zwiększeniu udziału Goodyeara w biznesie w tym regionie.
Pozostałe europejskie firmy nagrodzone za II kwartał to:
DEPANN FIRST - francuski partner TruckForce i VULCO, który otrzymał nagrodę za osiągnięcie imponującego wskaźnika akceptacji zadań Goodyear ServiceLine24 na poziomie 92% w 2021 roku i 100% w pierwszym kwartale 2022 roku. Goodyear ServiceLine24 to usługa pomocy drogowej dla pojazdów ciężarowych świadczona przez ponad 6 500 partnerów. Pracownicy Depann First są znani z pozytywnego nastawienia, proaktywności oraz dostarczania klientom wysokiej jakości usług.
REIFEN BRAUN – firma będąca częścią sieci HMI w Niemczech, uznana w II kwartale za najlepszy serwis naprawczy, przyjmujący każde, nawet odległe geograficznie zlecenie – serwis przyjął wezwanie do pojazdu unieruchomionego we Francji, oddalonego o 400 km, gdy inne serwisy nie podjęły się realizacji, pokazując, że jakość obsługi w Reifen Braun przewyższa oczekiwania klientów.
ABA BANDENSERVICE STOLWIJK B.V. - holenderski serwis działający w Stolwijk, koncentrujący się na dostosowanych do potrzeb klienta planach wymiany opon i ich konserwacji, które wspierają funkcjonowanie floty. To centrum serwisowe utrzymuje wysoką jakość obsługi zarówno zdalnie, jak i w warsztacie, jest też zaangażowane w obniżanie swojego śladu węglowego poprzez ciągłe ulepszanie procesów i wydajne świadczenie usług bez utraty jakości.
ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΑΕ – partner z Grecji, nagrodzony za doskonałą obsługę lokalnych flot przy jednoczesnym doskonaleniu się poprzez inwestowanie w najnowszy sprzęt. Serwis świadczy usługi w zakresie zbieżności kół, pogłębiania i bieżnikowania opon, a także 24-godzinnego mobilnego serwisu. Osiągnął najwyższy poziom usług na rynku lokalnym i od 2005 roku wspiera sprzedaż marek premium Goodyeara.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.