Komunikaty PR

Polski serwis wśród 5 europejskich firm z nagrodą TruckForce Service Awards

2022-08-25  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

SKULSKI SERWIS z Wrocławia wyróżniony obok firm z Francji, Niemiec, Holandii i Grecji.

Nagrody TruckForce Service to wyraz uznania za wyjątkową jakość usług.

 

Polska firma SKULSKI SERWIS znalazła się w gronie pięciu laureatów nagrody TruckForce Service Awards za drugi kwartał 2022 roku, przyznawanej przez Goodyeara za wyjątkową jakość usług świadczonych przez partnerów firmy w Europie.

 „Pięciu partnerów nagrodzonych w tym kwartale wykazało się perspektywicznym myśleniem i bezkompromisowym podejściem do obsługi klientów. Gratulujemy każdemu ze zwycięzców i dziękujemy za ich pracę zespołową, zaangażowanie oraz nieustanne wsparcie obejmujące całą Europę wraz z ponad 2000 innych partnerów, którzy dokładają dodatkowych wysiłków, aby zapewnić doskonałą obsługę naszym klientom”, powiedział Adam Stanton, European Network & Service Manager w Goodyear Commercial.

Wrocławska firma SKULSKI SERWIS, polski partner TruckForce, została uhonorowana za aktywny udział w systemie Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS) i Goodyear ServiceLine24. Skulski Serwis był też jednym z pierwszych użytkowników Goodyear eJob w Polsce – inteligentnego rozwiązania usprawniającego proces kontroli opon. Wrocławski serwis odegrał również kluczową rolę w zwiększeniu udziału Goodyeara w biznesie w tym regionie.

Pozostałe europejskie firmy nagrodzone za II kwartał to:

DEPANN FIRST - francuski partner TruckForce i VULCO, który otrzymał nagrodę za osiągnięcie imponującego wskaźnika akceptacji zadań Goodyear ServiceLine24 na poziomie 92% w 2021 roku i 100% w pierwszym kwartale 2022 roku. Goodyear ServiceLine24 to usługa pomocy drogowej dla pojazdów ciężarowych świadczona przez ponad 6 500 partnerów. Pracownicy Depann First są znani z pozytywnego nastawienia, proaktywności oraz dostarczania klientom wysokiej jakości usług.

REIFEN BRAUN – firma będąca częścią sieci HMI w Niemczech, uznana w II kwartale za najlepszy serwis naprawczy, przyjmujący każde, nawet odległe geograficznie zlecenie – serwis przyjął wezwanie do pojazdu unieruchomionego we Francji, oddalonego o 400 km, gdy inne serwisy nie podjęły się realizacji, pokazując, że jakość obsługi w Reifen Braun przewyższa oczekiwania klientów.

ABA BANDENSERVICE STOLWIJK B.V. - holenderski serwis działający w Stolwijk, koncentrujący się na dostosowanych do potrzeb klienta planach wymiany opon i ich konserwacji, które wspierają funkcjonowanie floty. To centrum serwisowe utrzymuje wysoką jakość obsługi zarówno zdalnie, jak i w warsztacie, jest też zaangażowane w obniżanie swojego śladu węglowego poprzez ciągłe ulepszanie procesów i wydajne świadczenie usług bez utraty jakości.

ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΑΕ – partner z Grecji, nagrodzony za doskonałą obsługę lokalnych flot przy jednoczesnym doskonaleniu się poprzez inwestowanie w najnowszy sprzęt. Serwis świadczy usługi w zakresie zbieżności kół, pogłębiania i bieżnikowania opon, a także 24-godzinnego mobilnego serwisu. Osiągnął najwyższy poziom usług na rynku lokalnym i od 2005 roku wspiera sprzedaż marek premium Goodyeara.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.