Polski serwis wśród 5 europejskich firm z nagrodą TruckForce Service Awards
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
● SKULSKI SERWIS z Wrocławia wyróżniony obok firm z Francji, Niemiec, Holandii i Grecji.
● Nagrody TruckForce Service to wyraz uznania za wyjątkową jakość usług.
Polska firma SKULSKI SERWIS znalazła się w gronie pięciu laureatów nagrody TruckForce Service Awards za drugi kwartał 2022 roku, przyznawanej przez Goodyeara za wyjątkową jakość usług świadczonych przez partnerów firmy w Europie.
„Pięciu partnerów nagrodzonych w tym kwartale wykazało się perspektywicznym myśleniem i bezkompromisowym podejściem do obsługi klientów. Gratulujemy każdemu ze zwycięzców i dziękujemy za ich pracę zespołową, zaangażowanie oraz nieustanne wsparcie obejmujące całą Europę wraz z ponad 2000 innych partnerów, którzy dokładają dodatkowych wysiłków, aby zapewnić doskonałą obsługę naszym klientom”, powiedział Adam Stanton, European Network & Service Manager w Goodyear Commercial.
Wrocławska firma SKULSKI SERWIS, polski partner TruckForce, została uhonorowana za aktywny udział w systemie Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS) i Goodyear ServiceLine24. Skulski Serwis był też jednym z pierwszych użytkowników Goodyear eJob w Polsce – inteligentnego rozwiązania usprawniającego proces kontroli opon. Wrocławski serwis odegrał również kluczową rolę w zwiększeniu udziału Goodyeara w biznesie w tym regionie.
Pozostałe europejskie firmy nagrodzone za II kwartał to:
DEPANN FIRST - francuski partner TruckForce i VULCO, który otrzymał nagrodę za osiągnięcie imponującego wskaźnika akceptacji zadań Goodyear ServiceLine24 na poziomie 92% w 2021 roku i 100% w pierwszym kwartale 2022 roku. Goodyear ServiceLine24 to usługa pomocy drogowej dla pojazdów ciężarowych świadczona przez ponad 6 500 partnerów. Pracownicy Depann First są znani z pozytywnego nastawienia, proaktywności oraz dostarczania klientom wysokiej jakości usług.
REIFEN BRAUN – firma będąca częścią sieci HMI w Niemczech, uznana w II kwartale za najlepszy serwis naprawczy, przyjmujący każde, nawet odległe geograficznie zlecenie – serwis przyjął wezwanie do pojazdu unieruchomionego we Francji, oddalonego o 400 km, gdy inne serwisy nie podjęły się realizacji, pokazując, że jakość obsługi w Reifen Braun przewyższa oczekiwania klientów.
ABA BANDENSERVICE STOLWIJK B.V. - holenderski serwis działający w Stolwijk, koncentrujący się na dostosowanych do potrzeb klienta planach wymiany opon i ich konserwacji, które wspierają funkcjonowanie floty. To centrum serwisowe utrzymuje wysoką jakość obsługi zarówno zdalnie, jak i w warsztacie, jest też zaangażowane w obniżanie swojego śladu węglowego poprzez ciągłe ulepszanie procesów i wydajne świadczenie usług bez utraty jakości.
ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΑΕ – partner z Grecji, nagrodzony za doskonałą obsługę lokalnych flot przy jednoczesnym doskonaleniu się poprzez inwestowanie w najnowszy sprzęt. Serwis świadczy usługi w zakresie zbieżności kół, pogłębiania i bieżnikowania opon, a także 24-godzinnego mobilnego serwisu. Osiągnął najwyższy poziom usług na rynku lokalnym i od 2005 roku wspiera sprzedaż marek premium Goodyeara.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.