Porsche 718 Cayman GT4 RS z dodatkowym sportowym pazurem dzięki oponom Dunlopa
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Topowa wersja Porsche 718, Cayman GT4 RS, będzie fabrycznie wyposażona w opony Dunlop Sport Maxx Race 2 klasy „N2” jako opcja do wyboru, w rozmiarach 245/35ZR20 na przód i 295/30ZR20 na tył. Podobny wariant będzie dostępny także dla modelu Porsche 718 Cayman GT4.
Dunlop Sport Maxx Race 2 jest jedną z najczęściej wybieranych opon dla nowego modelu z kultowej serii Porsche GT.
„Opona Dunlop Sport Maxx Race 2 została zaprojektowana, aby uwolnić potencjał samochodów sportowych, dlatego jesteśmy dumni, że Porsche wybrało kolejną oponę naszej marki na montaż fabryczny i wyposażenie klasy N nowego modelu 718 Cayman GT4 RS. Osiągi 718 Cayman GT4 RS mówią same za siebie. Wiemy, że ich właściciele będą mogli w pełni cieszyć się możliwościami tego auta na drodze i torze dzięki intensywnej przyczepności i zrównoważonemu pokonywaniu zakrętów, jakie zapewnia Sport Maxx Race 2,” powiedział Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający Dunlop ds. oryginalnego wyposażenia w pionie opon osobowych w regionie EMEA.
Wybierając opony Dunlop Sport Maxx Race 2 użytkownicy otrzymują:
- doskonałą przyczepność na suchej nawierzchni;
- stabilność oraz równowagę podczas pokonywania zakrętów przy dużych przeciążeniach, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów sportowych o wysokich osiągach, takich jak 718 Cayman GT4 RS. Te cechy to zasługa zwiększonej sztywności poprzecznej, stabilności klocków i odporności opony na ugięcia;
- precyzyjne kierowanie i pełną kontrolę na drodze dzięki równomiernemu rozkładowi ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Sprawność opony Dunlop Sport Maxx Race 2 na drodze i na torze doskonale pasuje do nastawionego na torowe osiągi modelu Cayman GT4 RS, który łączy w sobie wyścigowe możliwości opracowane przez dział sportów motorowych Porsche z wyrafinowaniem popularnego modelu 718 Cayman.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.