RiDER STRONG już w Polsce. Lekka, wytrzymała hulajnoga dla dorosłych
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Pojemny akumulator. Nawet do 55 km na jednym ładowaniu
To ważące niecałe 16 kg urządzenie charakteryzuje się ciekawym designem i rzadko spotykanymi na rynku parametrami. E-hulajnoga RiDER STRONG wśród innych wyróżnia się pojemnym, 15Ah akumulatorem, który w połączeniu z 350W silnikiem pozwala na pokonanie odległości nawet do 55 km. Ładowanie baterii trwa od 6 do maksymalnie 7 godzin.
Komfort jazdy dzięki dużym kołom
Duże, 10-calowe koła dadzą dobrą stabilność podczas jazdy, a także możliwość łatwego pokonania wzniesień do 15°, dzięki czemu pojazd sprawdzi się nie tylko w mieście, ale i w bardziej wymagającym terenie. RiDER STRONG udźwignie do 120 kg, podczas gdy większość hulajnóg na rynku pozwala na udźwig do 100 kg. Maksymalna prędkość pojazdu wynosi 25 km/h.
Tryby prędkości i wbudowany tempomat
Trzy tryby pracy – ECO, D i S – pozwalają na jazdę z maksymalną prędkością odpowiednio 15, 20 i 25 km/h. Pozwala to na zarówno bezpieczne poruszanie się dostosowane do warunków ruchu, jak i wydłużenie czasu pracy akumulatora. Z kolei użycie tempomatu poprawia komfort jazdy w trakcie pokonywania dłuższych tras. O bezpieczeństwo kierowcy pomogą zadbać również światła LED, umieszczone z przodu i tyłu pojazdu.
Charakterystyczny design i unikalna konstrukcja hulajnogi są kwintesencją sportowego stylu. Elektryczna hulajnoga RiDER STRONG dostępna jest w cenie 2299 zł na euro.com.pl oraz w cenie 2998 zł mediamarkt.pl.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.