RiDER STRONG już w Polsce. Lekka, wytrzymała hulajnoga dla dorosłych

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Pojemny akumulator. Nawet do 55 km na jednym ładowaniu
To ważące niecałe 16 kg urządzenie charakteryzuje się ciekawym designem i rzadko spotykanymi na rynku parametrami. E-hulajnoga RiDER STRONG wśród innych wyróżnia się pojemnym, 15Ah akumulatorem, który w połączeniu z 350W silnikiem pozwala na pokonanie odległości nawet do 55 km. Ładowanie baterii trwa od 6 do maksymalnie 7 godzin.
Komfort jazdy dzięki dużym kołom
Duże, 10-calowe koła dadzą dobrą stabilność podczas jazdy, a także możliwość łatwego pokonania wzniesień do 15°, dzięki czemu pojazd sprawdzi się nie tylko w mieście, ale i w bardziej wymagającym terenie. RiDER STRONG udźwignie do 120 kg, podczas gdy większość hulajnóg na rynku pozwala na udźwig do 100 kg. Maksymalna prędkość pojazdu wynosi 25 km/h.
Tryby prędkości i wbudowany tempomat
Trzy tryby pracy – ECO, D i S – pozwalają na jazdę z maksymalną prędkością odpowiednio 15, 20 i 25 km/h. Pozwala to na zarówno bezpieczne poruszanie się dostosowane do warunków ruchu, jak i wydłużenie czasu pracy akumulatora. Z kolei użycie tempomatu poprawia komfort jazdy w trakcie pokonywania dłuższych tras. O bezpieczeństwo kierowcy pomogą zadbać również światła LED, umieszczone z przodu i tyłu pojazdu.
Charakterystyczny design i unikalna konstrukcja hulajnogi są kwintesencją sportowego stylu. Elektryczna hulajnoga RiDER STRONG dostępna jest w cenie 2299 zł na euro.com.pl oraz w cenie 2998 zł mediamarkt.pl.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.