Samochód w subskrypcji jak serwis streamingowy. Arval wprowadza nową usługę
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Nowość na polskim rynku wynajmu samochodów. Arval Service Lease Polska, spółka z Grupy BNP Paribas, która jest liderem rynku wynajmu długoterminowego i zrównoważonej mobilności, wprowadza usługę wynajmu samochodów opartą na podobnych zasadach, jak popularne serwisy streamingowe z filmami i serialami. Arval Adaptiv to wynajem subskrypcyjny dla osób prywatnych i mikrofirm. Okres wynajmu pojazdu to od 1 do 24 miesięcy, a umowa może zostać zakończona bez żadnych konsekwencji finansowych w dowolnym momencie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Usługa będzie oparta na pojazdach z floty Arval.
Podobny model sprawdził się w przypadku wielu rodzajów internetowych treści takich, jak filmy czy muzyka, ale do tej pory nie był w naszym kraju dostępny w branży wynajmu.
– W Polsce istnieje coraz większe zapotrzebowanie na usługi oparte na użytkowaniu, a nie posiadaniu. Szczególnie młodzi konsumenci są już gotowi na ten model i mają znacznie mniejszą potrzebę kupowania rzeczy na własność. Dlatego postanowiliśmy zaoferować model subskrypcyjny, który umożliwia płacenie za auto tylko wtedy, gdy z niego korzystamy. Kiedy przestaje być nam potrzebne, możemy z niego zrezygnować bez żadnych zobowiązań – mówi Maciej Przyborowski, Connected Cars & Mobility Manager w Arval Service Lease Polska. – W dobie dużych opóźnień, a nawet odwoływanych dostaw nowych pojazdów, Arval Adaptiv może być też odpowiedzią na czasowe potrzeby związane z mobilnością – dodaje.
Ponieważ Arval w nowej usłudze wynajmie pojazdy używane, będą one dostępne od ręki. Klient korzystający z Arval Adaptiv może wybrać miesięczny limit przebiegu – od 1000 do 3000 km. Cena miesięcznej subskrypcji zaczyna się już od 1200 zł brutto. W ratę wliczona jest pełna obsługa pojazdu – ubezpieczenia, serwisowanie, przeglądy, assistance i samochód zastępczy. Oznacza to, że jedynym dodatkowym kosztem ponoszonym przez użytkownika, jest zakup paliwa.
Co różni usługę Arval Adaptiv od klasycznego wynajmu średnioterminowego?
- Jedna stała rata, niezależnie od długości kontraktu.
- Wybór konkretnego samochodu, a nie wyłącznie klasy pojazdu.
- Możliwość zwrotu auta w dowolnym momencie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia bez konsekwencji finansowych.
Nowa usługa wpisuje się w cele ustalone w strategii Arval Beyond. Jednym z jej założeń jest zapewnienie klientom elastycznych rozwiązań, w dużej mierze opartych na nowych technologiach (pakiet Connected & Flexible).
Oferta Arval Adaptiv dostępna jest na stronie internetowej: https://www.arval.pl/wynajem-konsumencki/arval-adaptiv.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.