Samochód w subskrypcji jak serwis streamingowy. Arval wprowadza nową usługę
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Nowość na polskim rynku wynajmu samochodów. Arval Service Lease Polska, spółka z Grupy BNP Paribas, która jest liderem rynku wynajmu długoterminowego i zrównoważonej mobilności, wprowadza usługę wynajmu samochodów opartą na podobnych zasadach, jak popularne serwisy streamingowe z filmami i serialami. Arval Adaptiv to wynajem subskrypcyjny dla osób prywatnych i mikrofirm. Okres wynajmu pojazdu to od 1 do 24 miesięcy, a umowa może zostać zakończona bez żadnych konsekwencji finansowych w dowolnym momencie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Usługa będzie oparta na pojazdach z floty Arval.
Podobny model sprawdził się w przypadku wielu rodzajów internetowych treści takich, jak filmy czy muzyka, ale do tej pory nie był w naszym kraju dostępny w branży wynajmu.
– W Polsce istnieje coraz większe zapotrzebowanie na usługi oparte na użytkowaniu, a nie posiadaniu. Szczególnie młodzi konsumenci są już gotowi na ten model i mają znacznie mniejszą potrzebę kupowania rzeczy na własność. Dlatego postanowiliśmy zaoferować model subskrypcyjny, który umożliwia płacenie za auto tylko wtedy, gdy z niego korzystamy. Kiedy przestaje być nam potrzebne, możemy z niego zrezygnować bez żadnych zobowiązań – mówi Maciej Przyborowski, Connected Cars & Mobility Manager w Arval Service Lease Polska. – W dobie dużych opóźnień, a nawet odwoływanych dostaw nowych pojazdów, Arval Adaptiv może być też odpowiedzią na czasowe potrzeby związane z mobilnością – dodaje.
Ponieważ Arval w nowej usłudze wynajmie pojazdy używane, będą one dostępne od ręki. Klient korzystający z Arval Adaptiv może wybrać miesięczny limit przebiegu – od 1000 do 3000 km. Cena miesięcznej subskrypcji zaczyna się już od 1200 zł brutto. W ratę wliczona jest pełna obsługa pojazdu – ubezpieczenia, serwisowanie, przeglądy, assistance i samochód zastępczy. Oznacza to, że jedynym dodatkowym kosztem ponoszonym przez użytkownika, jest zakup paliwa.
Co różni usługę Arval Adaptiv od klasycznego wynajmu średnioterminowego?
- Jedna stała rata, niezależnie od długości kontraktu.
- Wybór konkretnego samochodu, a nie wyłącznie klasy pojazdu.
- Możliwość zwrotu auta w dowolnym momencie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia bez konsekwencji finansowych.
Nowa usługa wpisuje się w cele ustalone w strategii Arval Beyond. Jednym z jej założeń jest zapewnienie klientom elastycznych rozwiązań, w dużej mierze opartych na nowych technologiach (pakiet Connected & Flexible).
Oferta Arval Adaptiv dostępna jest na stronie internetowej: https://www.arval.pl/wynajem-konsumencki/arval-adaptiv.
VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych
Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.