Komunikaty PR

Samochód za opony - rusza wielka loteria Goodyear

2021-10-04  |  17:45
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

 

  • Kupując komplet opon całorocznych lub zimowych marki Goodyear biorących udział w Loterii można wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród rzeczowych i pieniężnych.
  • Nagrodą główną w loterii Goodyear jest Toyota Yaris Cross.

 

Sezon jesienno-zimowy to duży sprawdzian dla auta i oczywiście opon, szczególnie że aura coraz częściej pokazuje swoją nieobliczalną twarz. Pogody nie da się do końca przewidzieć, ale można przygotować się na trudne warunki drogowe wybierając ogumienie, które swoimi osiągami potwierdza gotowość do każdych, nawet ekstremalnych wyzwań. Takie modele ma w swojej ofercie Goodyear. Poza korzyściami z użytkowania ogumienia Goodyear cechującego się sprawdzonymi i nagradzanymi technologiami, kupując komplet opon zimowych lub całorocznych tej marki, biorących udział w Loterii, użytkownik ma także szansę na wygranie wartościowych nagród. W puli nagród do zdobycia w zimowej loterii Goodyear są mobilne ekspresy do kawy, modele sterowca Goodyear Blimp, karty przedpłacone o wartości 5000 zł każda oraz nagroda główna – Toyota Yaris Cross. Okres sprzedaży promocyjnej i przyjmowania zgłoszeń  trwa od 4 października do 31 grudnia 2021 r.

Mechanizm loterii jest bardzo prosty. Wystarczy kupić komplet opon całorocznych lub zimowych marki Goodyear biorących udział w Loterii i zarejestrować zakup na stronie www.loteriagoodyear.pl – zachowując dowód zakupu. Po rejestracji uczestnik od razu dowiaduje się czy wygrał jeden z 300 mobilnych ekspresów do kawy marki Wacaco Nanopresso lub figurkę modelu kultowego sterowca Goodyear Blimp. Niezależnie od wyniku pierwszego losowania, każde zgłoszenie weźmie też udział w grze o nagrodę tygodniową, którą jest karta przedpłacona o wartości 5000 zł oraz w losowaniu finałowym, w którym do wygrania jest Toyota Yaris Cross.

Aby zdobyć więcej szans w losowaniu nagrody tygodniowej oraz głównej wystarczy kupić komplet opon modelu premiowanego (4 sztuki potwierdzone na jednym dowodzie zakupu) – całorocznych Vector 4Seasons Gen-3 albo zimowych UltraGrip Performance+. Taki zakup to dodatkowe 10 losów w każdym z wyżej wymienionych losowań.

„Nasza zimowa loteria to ukłon w stronę kierowców. Chcemy, aby wiedzieli, że wybierając opony Goodyear stają się częścią większej rodziny. Rodziny, która się wspiera. Dlatego jako nagrodę główną ufundowaliśmy najnowszą Toyotę Yaris Cross. To auto stworzone na zróżnicowane warunki drogowe, podobnie jak nasze ogumienie. Goodyear jest też dostawą opon na pierwsze wyposażenie nowego SUV-a Toyoty, który zjeżdża z linii produkcyjnej zaopatrzony w model letni Goodyear EfficientGrip Performance 2” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN w Goodyear Polska.

Lista modeli opon biorących udział w loterii promocyjnej oraz szczegóły akcji dostępne są w regulaminie na stronie www.loteriagoodyear.pl. Loteria dotyczy opon zimowych i całorocznych marki Goodyear do samochodów osobowych, typu 4x4 lub dostawczych. Nie ma znaczenie miejsce ich zakupu - honorowane są modele nabyte w serwisie, sklepie czy online. Natomiast ważne jest, aby na dowodzie zakupu była dokładna adnotacja potwierdzająca markę i rodzaj zakupionych opon.

Udział w loterii mogą wziąć osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie trwania okresu promocyjnego kupią komplet opon promocyjnych. Okres promocyjny i przyjmowania zgłoszeń do Loterii Goodyear trwa od 4 październik do 31 grudnia 2021 r. Akcja będzie wspierana przez ogólnopolską kampanię na kanałach digitalowych.

Niezawodny partner na każde warunki pogodowe

Vector 4Seasons Gen-3 należy do wielokrotnie nagradzanej rodziny opon całorocznych i czerpie z ponad 40-letniego doświadczenia marki w produkcji tego rodzaju opon. To doświadczenie procentuje zarówno na drodze, jak i w niezależnych badaniach - Goodyear zwyciężał w testach opon całorocznych częściej niż jakakolwiek inna marka[1].

Vector 4Seasons Gen-3 łączy w sobie trzy kluczowe technologie zapewniające optymalną równowagę pomiędzy osiągami na zaśnieżonej, mokrej i suchej nawierzchni. Technologia Snow Grip zapewnia lepszą przyczepność na śniegu. Duża ilość lameli w centralnej części bieżnika odpowiada za pewniejsze prowadzenie na śniegu. Wyjątkowe zachowanie opony to także zasługa technologii Dry Handling. To mocne klocki w części szczytowej i barkowej bieżnika, które ograniczają odkształcenia ogumienia podczas ostrych manewrów. Przekłada się to na lepsze wyniki hamowania na suchej nawierzchni. Wyjątkowe osiągi opony potwierdzają zwycięstwa m.in. w teście Auto Bild i Tyre Reviews.

Specjalista od zimowych zadań specjalnych

Opona zimowa UltraGrip Performance+ dedykowana jest do aut o wysokich osiągach. Dzięki dwóm kluczowym technologiom poprawia zachowanie na mokrej, suchej i zimowej nawierzchni. Traction Protect zawiera nową żywicę, która zwiększa zdolność ogumienia do odkształcania i powrotu do pierwotnej formy. Pozwala to na lepsze przekształcenie sił hamowania w przyczepność. Z kolei technologia Winter Grip wykorzystuje nową mieszankę gumy, która zapewnia lepszą elastyczność bieżnika w niskich temperaturach, zwiększając przyczepność na śniegu i lodzie.

 


[1] Na podstawie 41 recenzji w czasopismach od listopada 2013 do września 2020 roku, przeprowadzonych przez 16 wiodących i niezależnych europejskich magazynów oponiarskich. Obliczenia opierają się na liczbie zwycięstw Goodyear w testach w kategorii opony całoroczne nad wszystkimi testowanymi konkurentami. Więcej informacji na stronie: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.