Komunikaty PR

Samochody solarne Lightyear 2 będą dostępne w wynajmie od Arval

2023-01-16  |  14:12
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl

Lightyear, holenderska firma z sektora hi-tech, produkująca pojazd Lightyear 0, pierwszy na świecie samochód elektryczny zasilany energią słoneczną, podpisała umowę przedwstępną z firmą Arval z Grupy BNP Paribas, europejskim liderem w zakresie wynajmu długoterminowego pojazdów z pełną obsługą. Zamówienie dotyczy 10 000 sztuk solarnego pojazdu elektrycznego Lightyear 2, budowanego z myślą o rynku masowym. Partnerstwo to pozwoli klientom korporacyjnym i konsumentom z kluczowych rynków Arval w Europie doświadczyć mobilności opartej na czystej energii słonecznej.

Wstępne zamówienia na model Lightyear 2 od partnerów z segmentu B2B sięgają obecnie 21 000 egzemplarzy, co odpowiada sprzedaży o wartości 840 milionów euro. Tydzień temu firma Lightyear uruchomiła dla konsumentów możliwość zapisywania się na listę oczekujących na model Lightyear 2. Zapewnia to pierwszeństwo w składaniu zamówień przedpremierowych, które rozpoczną się jeszcze w tym roku.

Partnerstwo oparte na wspólnych wartościach

Arval i Lightyear mają podobne ambicje dotyczące działań na rzecz zrównoważonej mobilności, a partnerstwo ma na celu wsparcie Lightyear w wejściu na rynek konsumencki w latach 2023/24 nie tylko w Europie, ale także szerzej, na innych rynkach międzynarodowych.

Technologia Lightyear jest sprawdzona, przystępna cenowo i przyjazna dla środowiska, dlatego będzie stanowić doskonałe uzupełnienie naszej floty – mówi Alain van Groenendael, prezes i dyrektor generalny Arval. – Naszą ambicją jest wynajmowanie 700 000 zelektryfikowanych pojazdów globalnie, w ramach finansowanej przez nas floty do 2025 roku. Z niecierpliwością czekamy na włączenie do niej 10 000 samochodów Lightyear 2. Pomogą nam one nie tylko osiągnąć ten cel, ale także zapewnić naszym klientom optymalne rozwiązanie, które odpowiada na ich potrzeby związane z transformacją energetyczną i wyzwaniami infrastrukturalnymi w Europie – dodaje.

Czysta mobilność dla wszystkich

Oprócz oferowania solarnych samochodów elektrycznych klientom indywidualnym, Arval jako firma świadcząca usługę wynajmu, odgrywa kluczową rolę w szerokim rozpowszechnieniu naszej technologii. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie i możliwość korzystania z wiedzy oraz międzynarodowego zasięgu Arval przy wprowadzaniu na rynek modelu Lightyear 2 – mówi Lex Hoefsloot, dyrektor generalny i współzałożyciel firmy Lightyear.

Lightyear 2 to odpowiedź na potrzebę zapewnienia wygodnego rozwiązania w zakresie zeroemisyjnej mobilności. Dzięki panelom słonecznym umieszczonym na dachu i masce samochodu, możliwe będzie podwojenie zasięgu pojazdu do ponad 800 km na jednym ładowaniu. W efekcie, samochód solarny będzie można ładować trzy razy rzadziej, w porównaniu do przeciętnego pojazdu elektrycznego, a wszystko to przy cenie poniżej 40 000 euro. Po tym jak firma Lightyear udowodniła efektywność słonecznego pojazdu elektrycznego, produkując model Lightyear 0 w ograniczonej liczbie egzemplarzy, model Lightyear 2 jest kolejnym krokiem firmy w kierunku udostępnienia czystej mobilności dla każdego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.