Komunikaty PR

Santander Consumer Multirent wprowadził leasing motocykli nierejestrowanych

2022-06-14  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Jak wynika z danych wewnętrznych Santander Consumer Multirent, leasing jednośladów zyskuje na popularności. Tylko w I kwartale br. firma udzieliła o 32 proc. więcej umów leasingowych na nowe pojazdy z tej kategorii niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Widząc zainteresowanie taką formą finansowania jednośladów przez klientów oraz partnerów biznesowych, Santander Consumer Multirent zdecydował się dodać do swojej oferty leasing motocykli nierejestrowanych. Produkt jest już dostępny u wybranych dealerów współpracujących z leasingodawcą.

Wrocław, 14 czerwca 2022 r. Santander Consumer Multirent wzbogacił swoją ofertę o kolejny produkt – leasing jednośladów nierejestrowanych. Poza motocyklami daje on możliwość sfinansowania takich przedmiotów jak quady, skutery śnieżne oraz wodne. Jest to całkowita nowość w ofercie leasingodawcy, wprowadzona w odpowiedzi na zapytania partnerów biznesowych i klientów.

- Produkt charakteryzuje prosta, szybka procedura z minimum formalności – komentuje Rafał Biegański z Santander Consumer Multirent. – Uważamy wiosnę i nadchodzące lato za doskonałe pory na skorzystanie z tego rodzaju leasingu i oddanie się jeździe rekreacyjnej na skuterze, quadzie czy motocyklu. Warto wiedzieć, że jednoślady nierejestrowane nie posiadają tablic, a co za tym idzie i dowodu rejestracyjnego, który daje pojazdom prawo poruszania się po drogach publicznych i im podobnych. Najczęściej więc pojazdy te wykorzystuje się do rozwijania swoich pasji na różnego rodzaju bezdrożach i miejscach trudno dostępnych dla motocykli zarejestrowanych.

Jak złożyć wniosek o jednoślad nierejestrowany? Można to zrobić przy wsparciu pracownika salonu dealerskiego współpracującego z Santander Consumer Multirent. Po wyborze jednośladu i dopasowanego do swoich potrzeb leasingu, wniosek trafia do akceptacji za pomocą programu sprzedażowego platformy DigiCar. Co ciekawe, w przypadku jednośladu nierejestrowanego procedura oczekiwania na akceptację i wydanie przedmiotu jest krótsza, ponieważ odchodzi konieczność rejestracji pojazdu w urzędzie wydziału komunikacji. Nie trzeba też czekać na otrzymanie tablic rejestracyjnych i dowodu. Przyspieszony proces może okazać się dużym atutem dla tych, którzy potrzebują jednośladu głównie do rekreacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.