Komunikaty PR

Santander Consumer Finance i Stellantis wspólnie finansują pojazdy koncernu

2023-04-04  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
  • Od 3 kwietnia obie firmy działają wspólnie jako dostawca finansowania typu captive w zakresie kredytów, leasingu finansowego i leasingu konsumenckiego dla wszystkich pojazdów koncernu w ośmiu krajach Europy.

 

  • Bycie kluczowym partnerem finansowym Stellantis wzmacnia pozycję Santander Consumer Finance jako lidera na europejskim rynku finansowania samochodów.

 

  • Santander Consumer Finance przewiduje, że ten wyjątkowy portfel marek koncernu Stellantis osiągnie do 2026 roku wartość nawet 40 mld euro.

 

Madryt, 04 kwietnia 2023 r. Santander Consumer Finance i Stellantis Financial Services rozpoczęły finansowanie wszystkich pojazdów koncernu Stellantis (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot i Ram) w ośmiu krajach europejskich: Belgia, Francja, Włochy, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia i Hiszpania.

 

Udana współpraca partnerska, którą obie firmy nawiązały w 2014 roku, teraz weszła na kolejny poziom. Od 3 kwietnia Santander Consumer Finance i Stellantis Financial Services współpracują jako jeden dostawca finansowania typu captive w zakresie kredytów, leasingu finansowego i konsumenckiego (na zasadzie niewyłączności), dla wszystkich marek koncernu na wyżej wymienionych rynkach.

 

Ten nowy scenariusz pozwala Santander Consumer Finance skonsolidować swoją pozycję jako główny partner finansowy Stellantis i dodaje znaczącą liczbę marek koncernu do istniejącego biznesu captive finance. Spółka spodziewa się, że do 2026 roku portfel marek koncernu Stellantis osiągnie 40 mld euro, co stanowiłoby wzrost o ok. 30% w porównaniu z końcem 2022 roku.

 

José Luis de Mora, prezes zarządu Santander Consumer Finance: „Po bardzo udanej, partnerskiej współpracy z firmą Stellantis w ciągu ostatnich ośmiu lat bardzo cieszymy się, że mamy okazję ją rozwinąć i rozszerzyć ofertę naszych wysokiej jakości usług i produktów dla dealerów oraz klientów wszystkich jej marek. Nowe projekty operacyjne, które właśnie rozpoczęliśmy, bardzo pozytywnie wpłyną na naszą działalność i wzmocnią naszą pozycję lidera w dziedzinie finansowania samochodów”.

 

Odpowiednie organy antymonopolowe i regulatorzy rynku zezwolili na realizację wspomnianych projektów operacyjnych, dzięki którym obie firmy obsługują wszystkich klientów i dealerów w ośmiu krajach objętych nowym ustaleniom w zakresie współpracy.

 

Santander Consumer Finance (SCF) jest wiodącym bankiem typu consumer finance. Spółka jest obecna w 16 krajach europejskich, Kanadzie i Chinach. Jej działalność koncentruje się na wspieraniu swoich klientów poprzez oferowanie im najlepszych rozwiązań bankowych i finansowych oraz pomaganiu swoim partnerom (producentom OEM, dealerom i handlowcom) w zwiększaniu ich zdolności sprzedażowych i tym samym przewagi konkurencyjnej poprzez finansowanie ich produktów i rozwijanie zaawansowanych technologii. Z ponad 14 800 specjalistami na koniec 2022 roku, SCF obsługuje 18 mln klientów i 130 000 partnerów w punktach sprzedaży. Spółka jest częścią Banco Santander, jednego z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej.

 

Stellantis jest jednym z wiodących światowych producentów samochodów i dostawcą mobilności. Jej znane i kultowe marki odzwierciedlają pasję ich wizjonerskich założycieli i dzisiejszych klientów w ich innowacyjnych produktach i usługach, w tym Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep®, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall, Free2move i Leasys. Napędzani przez naszą różnorodność, prowadzimy sposób, w jaki świat się porusza. Aspirujemy do stania się najlepszą firmą technologiczną w zakresie zrównoważonej mobilności, a nie największą, jednocześnie tworząc wartość dodaną dla wszystkich interesariuszy, jak również społeczności, w których działa.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów Biuro prasowe
2024-06-24 | 14:00

Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do
Motoryzacja Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA
2024-06-19 | 09:10

Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA

Zespół Goodyear Racing EMEA uzyskał najwyższą, 3-gwiazdkową ocenę w programie akredytacji środowiskowej FIA. Wyróżnienie to przyznano za długoterminowe plany
Motoryzacja Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive
2024-06-12 | 08:00

Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive

Universal Robots, duńska firma zajmująca się projektowaniem i produkcją robotów współpracujących (cobotów), wraz ze swoimi partnerami coraz śmielej wkracza w przemysł

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.