Komunikaty PR

Santander Consumer Finance i Stellantis wspólnie finansują pojazdy koncernu

2023-04-04  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
  • Od 3 kwietnia obie firmy działają wspólnie jako dostawca finansowania typu captive w zakresie kredytów, leasingu finansowego i leasingu konsumenckiego dla wszystkich pojazdów koncernu w ośmiu krajach Europy.

 

  • Bycie kluczowym partnerem finansowym Stellantis wzmacnia pozycję Santander Consumer Finance jako lidera na europejskim rynku finansowania samochodów.

 

  • Santander Consumer Finance przewiduje, że ten wyjątkowy portfel marek koncernu Stellantis osiągnie do 2026 roku wartość nawet 40 mld euro.

 

Madryt, 04 kwietnia 2023 r. Santander Consumer Finance i Stellantis Financial Services rozpoczęły finansowanie wszystkich pojazdów koncernu Stellantis (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot i Ram) w ośmiu krajach europejskich: Belgia, Francja, Włochy, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia i Hiszpania.

 

Udana współpraca partnerska, którą obie firmy nawiązały w 2014 roku, teraz weszła na kolejny poziom. Od 3 kwietnia Santander Consumer Finance i Stellantis Financial Services współpracują jako jeden dostawca finansowania typu captive w zakresie kredytów, leasingu finansowego i konsumenckiego (na zasadzie niewyłączności), dla wszystkich marek koncernu na wyżej wymienionych rynkach.

 

Ten nowy scenariusz pozwala Santander Consumer Finance skonsolidować swoją pozycję jako główny partner finansowy Stellantis i dodaje znaczącą liczbę marek koncernu do istniejącego biznesu captive finance. Spółka spodziewa się, że do 2026 roku portfel marek koncernu Stellantis osiągnie 40 mld euro, co stanowiłoby wzrost o ok. 30% w porównaniu z końcem 2022 roku.

 

José Luis de Mora, prezes zarządu Santander Consumer Finance: „Po bardzo udanej, partnerskiej współpracy z firmą Stellantis w ciągu ostatnich ośmiu lat bardzo cieszymy się, że mamy okazję ją rozwinąć i rozszerzyć ofertę naszych wysokiej jakości usług i produktów dla dealerów oraz klientów wszystkich jej marek. Nowe projekty operacyjne, które właśnie rozpoczęliśmy, bardzo pozytywnie wpłyną na naszą działalność i wzmocnią naszą pozycję lidera w dziedzinie finansowania samochodów”.

 

Odpowiednie organy antymonopolowe i regulatorzy rynku zezwolili na realizację wspomnianych projektów operacyjnych, dzięki którym obie firmy obsługują wszystkich klientów i dealerów w ośmiu krajach objętych nowym ustaleniom w zakresie współpracy.

 

Santander Consumer Finance (SCF) jest wiodącym bankiem typu consumer finance. Spółka jest obecna w 16 krajach europejskich, Kanadzie i Chinach. Jej działalność koncentruje się na wspieraniu swoich klientów poprzez oferowanie im najlepszych rozwiązań bankowych i finansowych oraz pomaganiu swoim partnerom (producentom OEM, dealerom i handlowcom) w zwiększaniu ich zdolności sprzedażowych i tym samym przewagi konkurencyjnej poprzez finansowanie ich produktów i rozwijanie zaawansowanych technologii. Z ponad 14 800 specjalistami na koniec 2022 roku, SCF obsługuje 18 mln klientów i 130 000 partnerów w punktach sprzedaży. Spółka jest częścią Banco Santander, jednego z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej.

 

Stellantis jest jednym z wiodących światowych producentów samochodów i dostawcą mobilności. Jej znane i kultowe marki odzwierciedlają pasję ich wizjonerskich założycieli i dzisiejszych klientów w ich innowacyjnych produktach i usługach, w tym Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep®, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall, Free2move i Leasys. Napędzani przez naszą różnorodność, prowadzimy sposób, w jaki świat się porusza. Aspirujemy do stania się najlepszą firmą technologiczną w zakresie zrównoważonej mobilności, a nie największą, jednocześnie tworząc wartość dodaną dla wszystkich interesariuszy, jak również społeczności, w których działa.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.