Komunikaty PR

SERES 3: pierwsze kroki na polskim rynku pojazdów elektrycznych

2022-04-08  |  01:00
Biuro prasowe

Wśród polskich kierowców rośnie zainteresowanie ekologicznym transportem. Niedawno firma Busnex, autoryzowany przedstawiciel firm SERES i Yutong w krajach bałtyckich i w Polsce, wprowadziła na polski rynek nową markę pojazdów elektrycznych SERES, która jest dostępna u polskich dealerów.

- Cieszymy się, że nasze plany rozwojowe przynoszą efekty. Sieć sprzedaży SERES szybko się powiększa – za sprzedaż samochodów SERES 3 odpowiada już 5 silnych partnerów. Traktujemy to jako dowód zaufania do marki, naszej firmy i przyszłych możliwości. Jednocześnie bardzo cieszy nas zainteresowanie, z jakim SERES spotyka się ze strony konsumentów, nie tylko klientów indywidualnych, ale także firm, które chcą wprowadzić pojazdy elektryczne do swoich flot. W tym ostatnim przypadku, uważam, że natychmiastowa i nieograniczona dostępność pojazdów oraz długa gwarancja mają kluczowe znaczenie – mówi Paweł Dzikowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Polsce w firmie Busnex.

-Jako wiodący dealer nowych samochodów w Polsce, czujemy się odpowiedzialni za kreowanie rzeczywistości i budowanie świadomości technologii przyszłości – mówi Kamil Kroplewski, kierownik ds. sprzedaży flotowej w Grupie Plichta. – Elektryfikacja to przyszłość, która zaczyna się już dziś. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie dużego projektu, którego celem jest wprowadzenie samochodów elektrycznych na polski rynek i upowszechnienie technologii jutra. Mity na temat pojazdów elektrycznych mogą być zaskakujące i uważam, że potrzebna jest edukacja klientów poprzez możliwość dotknięcia i przetestowania samochodów elektrycznych na własną rękę. Grupa Plichta zawsze podchodziła do biznesu w sposób innowacyjny, co zaowocowało wyborem nowej, jeszcze mało znanej w Polsce marki – SERES. Uważamy, że SERES jest marką niezwykle atrakcyjną, z wysokiej jakości designem i interesującymi rozwiązaniami i to właśnie będziemy prezentować klientom, którzy zdecydują się odwiedzić nasz salon i odbyć jazdę próbną.

Zdaniem Dariusza Olejnika, współwłaściciela Kingsman Finance, z perspektywy ekonomicznej SERES jest dobrą alternatywą dla innych marek EV. – Pod względem jakości, designu i technologii dorównuje liderom w branży. Ponadto SERES gwarantuje natychmiastową dostępność, co jest rzadkością w porównaniu z konkurencją. Planujemy zaoferować SERES firmom działającym na rynku wynajmu i leasingu jako niezawodną i ekonomiczną opcję. Samochody elektryczne to przyszłość. Co tydzień obserwujemy wzrost liczby rejestracji nowych pojazdów napędzanych paliwem alternatywnym. Obecnie, w związku ze zmianami w polityce cenowej paliw, widzimy jeszcze większe zainteresowanie branżą EV. Ceny tych samochodów, jak również ich jakość, są praktycznie na tym samym poziomie, co tradycyjne alternatywy transportowe, dlatego coraz więcej osób rozważa ich zakup.

Witold Jakubowski, dyrektor handlowy w Satall Łódź, podzielił się spostrzeżeniem, że klienci wybierający SERES mają podobną mentalność, nastawioną na rozwiązania przyjazne środowisku. – Widzimy, jak nasi klienci mówią o chęci ograniczenia produkcji CO2, wspierania inicjatyw ekologicznych przy jednoczesnej oszczędności kosztów. Nic dziwnego, że wybierają SERES jako alternatywę dla coraz droższych pojazdów napędzanych tradycyjnymi paliwami. Kierowcy SERES mówią, że lubią nowo wprowadzoną markę ze względu na wysokiej jakości komponenty i niesamowity komfort. Innym ważnym czynnikiem, o którym mówiono, jest pojemność baterii, która bezpośrednio wpływa na zasięg pojazdu i pozwala na pokonywanie znacznych dziennych dystansów bez konieczności dodatkowego ładowania.

SERES EVs to technologia pojazdów elektrycznych, opracowana w Dolinie Krzemowej w USA, której komponenty wyprodukowane są w Stanach Zjednoczonych i Chinach. Podczas opracowywania tych samochodów elektrycznych szczególną uwagę zwrócono na bezpieczeństwo i przyjazność dla środowiska. W samochodach elektrycznych zastosowano bezkobaltowe akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) – jeden z najbezpieczniejszych rodzajów akumulatorów litowych, zapewniający stabilność i długowieczność.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy
Motoryzacja Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
2024-07-09 | 10:00

Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu

1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.