Komunikaty PR

Sieć serwisów Premio chce stawać się alternatywą dla ASO

2022-10-11  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

Szeroki zakres usług w konkurencyjnych cenach, wykwalifikowana kadra i 16 lat doświadczenia na rynku serwisowym - tymi argumentami sieć serwisów Premio chce przyciągać do siebie klientów oferując usługi w standardzie autoryzowanych stacji obsługi. Należąca do Goodyear sieć Premio liczy w tej chwili 155 serwisów rozlokowanych po całej Polsce, docierając do miejsc, gdzie ASO nie są obecne.

„W branży oponiarskiej osiągnęliśmy już niemal wszystko, czas by pójść o krok dalej i aspirować do standardu usług, jaki klientowi kojarzy się z autoryzowanymi serwisami obsługi. Mamy doskonały zespół, wysokiej klasy systemy informatyczne, a do tego już 155 świetnych lokalizacji. Dzięki temu możemy śmiało myśleć o rozwoju w tym kierunku,” powiedział Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia, dodając: „Na rynku jest wystarczająco dużo miejsca, by docierać tam, gdzie sieci dealerskie nie mogą dotrzeć. Stąd nasze aspiracje do podniesienia kompetencji w sferze fast-fit do poziomu ASO, szczególnie gdy możemy korzystać ze wsparcia tak potężnej marki jak Goodyear.”

Kompleksowo i wygodnie

Serwisy Premio świadczą kompleksową obsługę. Poza naprawą i wymianą opon dają możliwość ich przechowania. Oferują też usługi z zakresu tzw. szybkiej mechaniki, w tym m.in. naprawy i konserwacje układu hamulcowego, klimatyzacji, zawieszenia czy też wymiany oleju. Większość placówek Premio pracuje już w oparciu o zintegrowany system informatyczny, który daje możliwość śledzenia historii serwisowej każdego obsłużonego przez sieć pojazdu oraz pozwala zaplanować odpowiednie czynności konserwacyjno-naprawcze. Doradca serwisowy wprowadza dane auta do komputera z odpowiednim oprogramowaniem warsztatowym, a system automatycznie generuje listę czynności do wykonania podczas konkretnego przeglądu.

Sieć Premio liczy obecnie 155 serwisów, które są zlokalizowane zarówno w dużych jak i mniejszych miejscowościach, dzięki czemu prace serwisowe można przeprowadzić tam, gdzie klientowi w danym momencie jest najwygodniej. Nad przebiegiem prac czuwa wykwalifikowana kadra. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonałą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.