Sieć serwisów Premio chce stawać się alternatywą dla ASO
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Szeroki zakres usług w konkurencyjnych cenach, wykwalifikowana kadra i 16 lat doświadczenia na rynku serwisowym - tymi argumentami sieć serwisów Premio chce przyciągać do siebie klientów oferując usługi w standardzie autoryzowanych stacji obsługi. Należąca do Goodyear sieć Premio liczy w tej chwili 155 serwisów rozlokowanych po całej Polsce, docierając do miejsc, gdzie ASO nie są obecne.
„W branży oponiarskiej osiągnęliśmy już niemal wszystko, czas by pójść o krok dalej i aspirować do standardu usług, jaki klientowi kojarzy się z autoryzowanymi serwisami obsługi. Mamy doskonały zespół, wysokiej klasy systemy informatyczne, a do tego już 155 świetnych lokalizacji. Dzięki temu możemy śmiało myśleć o rozwoju w tym kierunku,” powiedział Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia, dodając: „Na rynku jest wystarczająco dużo miejsca, by docierać tam, gdzie sieci dealerskie nie mogą dotrzeć. Stąd nasze aspiracje do podniesienia kompetencji w sferze fast-fit do poziomu ASO, szczególnie gdy możemy korzystać ze wsparcia tak potężnej marki jak Goodyear.”
Kompleksowo i wygodnie
Serwisy Premio świadczą kompleksową obsługę. Poza naprawą i wymianą opon dają możliwość ich przechowania. Oferują też usługi z zakresu tzw. szybkiej mechaniki, w tym m.in. naprawy i konserwacje układu hamulcowego, klimatyzacji, zawieszenia czy też wymiany oleju. Większość placówek Premio pracuje już w oparciu o zintegrowany system informatyczny, który daje możliwość śledzenia historii serwisowej każdego obsłużonego przez sieć pojazdu oraz pozwala zaplanować odpowiednie czynności konserwacyjno-naprawcze. Doradca serwisowy wprowadza dane auta do komputera z odpowiednim oprogramowaniem warsztatowym, a system automatycznie generuje listę czynności do wykonania podczas konkretnego przeglądu.
Sieć Premio liczy obecnie 155 serwisów, które są zlokalizowane zarówno w dużych jak i mniejszych miejscowościach, dzięki czemu prace serwisowe można przeprowadzić tam, gdzie klientowi w danym momencie jest najwygodniej. Nad przebiegiem prac czuwa wykwalifikowana kadra. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonałą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.