Komunikaty PR

Sieć serwisów Premio chce stawać się alternatywą dla ASO

2022-10-11  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

Szeroki zakres usług w konkurencyjnych cenach, wykwalifikowana kadra i 16 lat doświadczenia na rynku serwisowym - tymi argumentami sieć serwisów Premio chce przyciągać do siebie klientów oferując usługi w standardzie autoryzowanych stacji obsługi. Należąca do Goodyear sieć Premio liczy w tej chwili 155 serwisów rozlokowanych po całej Polsce, docierając do miejsc, gdzie ASO nie są obecne.

„W branży oponiarskiej osiągnęliśmy już niemal wszystko, czas by pójść o krok dalej i aspirować do standardu usług, jaki klientowi kojarzy się z autoryzowanymi serwisami obsługi. Mamy doskonały zespół, wysokiej klasy systemy informatyczne, a do tego już 155 świetnych lokalizacji. Dzięki temu możemy śmiało myśleć o rozwoju w tym kierunku,” powiedział Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia, dodając: „Na rynku jest wystarczająco dużo miejsca, by docierać tam, gdzie sieci dealerskie nie mogą dotrzeć. Stąd nasze aspiracje do podniesienia kompetencji w sferze fast-fit do poziomu ASO, szczególnie gdy możemy korzystać ze wsparcia tak potężnej marki jak Goodyear.”

Kompleksowo i wygodnie

Serwisy Premio świadczą kompleksową obsługę. Poza naprawą i wymianą opon dają możliwość ich przechowania. Oferują też usługi z zakresu tzw. szybkiej mechaniki, w tym m.in. naprawy i konserwacje układu hamulcowego, klimatyzacji, zawieszenia czy też wymiany oleju. Większość placówek Premio pracuje już w oparciu o zintegrowany system informatyczny, który daje możliwość śledzenia historii serwisowej każdego obsłużonego przez sieć pojazdu oraz pozwala zaplanować odpowiednie czynności konserwacyjno-naprawcze. Doradca serwisowy wprowadza dane auta do komputera z odpowiednim oprogramowaniem warsztatowym, a system automatycznie generuje listę czynności do wykonania podczas konkretnego przeglądu.

Sieć Premio liczy obecnie 155 serwisów, które są zlokalizowane zarówno w dużych jak i mniejszych miejscowościach, dzięki czemu prace serwisowe można przeprowadzić tam, gdzie klientowi w danym momencie jest najwygodniej. Nad przebiegiem prac czuwa wykwalifikowana kadra. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonałą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.