Sieć serwisów Premio chce stawać się alternatywą dla ASO
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Szeroki zakres usług w konkurencyjnych cenach, wykwalifikowana kadra i 16 lat doświadczenia na rynku serwisowym - tymi argumentami sieć serwisów Premio chce przyciągać do siebie klientów oferując usługi w standardzie autoryzowanych stacji obsługi. Należąca do Goodyear sieć Premio liczy w tej chwili 155 serwisów rozlokowanych po całej Polsce, docierając do miejsc, gdzie ASO nie są obecne.
„W branży oponiarskiej osiągnęliśmy już niemal wszystko, czas by pójść o krok dalej i aspirować do standardu usług, jaki klientowi kojarzy się z autoryzowanymi serwisami obsługi. Mamy doskonały zespół, wysokiej klasy systemy informatyczne, a do tego już 155 świetnych lokalizacji. Dzięki temu możemy śmiało myśleć o rozwoju w tym kierunku,” powiedział Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia, dodając: „Na rynku jest wystarczająco dużo miejsca, by docierać tam, gdzie sieci dealerskie nie mogą dotrzeć. Stąd nasze aspiracje do podniesienia kompetencji w sferze fast-fit do poziomu ASO, szczególnie gdy możemy korzystać ze wsparcia tak potężnej marki jak Goodyear.”
Kompleksowo i wygodnie
Serwisy Premio świadczą kompleksową obsługę. Poza naprawą i wymianą opon dają możliwość ich przechowania. Oferują też usługi z zakresu tzw. szybkiej mechaniki, w tym m.in. naprawy i konserwacje układu hamulcowego, klimatyzacji, zawieszenia czy też wymiany oleju. Większość placówek Premio pracuje już w oparciu o zintegrowany system informatyczny, który daje możliwość śledzenia historii serwisowej każdego obsłużonego przez sieć pojazdu oraz pozwala zaplanować odpowiednie czynności konserwacyjno-naprawcze. Doradca serwisowy wprowadza dane auta do komputera z odpowiednim oprogramowaniem warsztatowym, a system automatycznie generuje listę czynności do wykonania podczas konkretnego przeglądu.
Sieć Premio liczy obecnie 155 serwisów, które są zlokalizowane zarówno w dużych jak i mniejszych miejscowościach, dzięki czemu prace serwisowe można przeprowadzić tam, gdzie klientowi w danym momencie jest najwygodniej. Nad przebiegiem prac czuwa wykwalifikowana kadra. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonałą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.