Komunikaty PR

Sieć serwisów Premio chce stawać się alternatywą dla ASO

2022-10-11  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

Szeroki zakres usług w konkurencyjnych cenach, wykwalifikowana kadra i 16 lat doświadczenia na rynku serwisowym - tymi argumentami sieć serwisów Premio chce przyciągać do siebie klientów oferując usługi w standardzie autoryzowanych stacji obsługi. Należąca do Goodyear sieć Premio liczy w tej chwili 155 serwisów rozlokowanych po całej Polsce, docierając do miejsc, gdzie ASO nie są obecne.

„W branży oponiarskiej osiągnęliśmy już niemal wszystko, czas by pójść o krok dalej i aspirować do standardu usług, jaki klientowi kojarzy się z autoryzowanymi serwisami obsługi. Mamy doskonały zespół, wysokiej klasy systemy informatyczne, a do tego już 155 świetnych lokalizacji. Dzięki temu możemy śmiało myśleć o rozwoju w tym kierunku,” powiedział Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia, dodając: „Na rynku jest wystarczająco dużo miejsca, by docierać tam, gdzie sieci dealerskie nie mogą dotrzeć. Stąd nasze aspiracje do podniesienia kompetencji w sferze fast-fit do poziomu ASO, szczególnie gdy możemy korzystać ze wsparcia tak potężnej marki jak Goodyear.”

Kompleksowo i wygodnie

Serwisy Premio świadczą kompleksową obsługę. Poza naprawą i wymianą opon dają możliwość ich przechowania. Oferują też usługi z zakresu tzw. szybkiej mechaniki, w tym m.in. naprawy i konserwacje układu hamulcowego, klimatyzacji, zawieszenia czy też wymiany oleju. Większość placówek Premio pracuje już w oparciu o zintegrowany system informatyczny, który daje możliwość śledzenia historii serwisowej każdego obsłużonego przez sieć pojazdu oraz pozwala zaplanować odpowiednie czynności konserwacyjno-naprawcze. Doradca serwisowy wprowadza dane auta do komputera z odpowiednim oprogramowaniem warsztatowym, a system automatycznie generuje listę czynności do wykonania podczas konkretnego przeglądu.

Sieć Premio liczy obecnie 155 serwisów, które są zlokalizowane zarówno w dużych jak i mniejszych miejscowościach, dzięki czemu prace serwisowe można przeprowadzić tam, gdzie klientowi w danym momencie jest najwygodniej. Nad przebiegiem prac czuwa wykwalifikowana kadra. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonałą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów Biuro prasowe
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.