Stacje bp udostępniają podróżnym nowoczesne pralkomaty Break & Wash
Na terenie sześciu stacji paliwowych bp zainstalowane zostały nowoczesne urządzenia piorąco-suszące firmy Break & Wash. Innowacyjne rozwiązanie zapewnia podróżującym, szczególnie kierowcom zawodowym, ale też podróżującym kamperami, możliwość skorzystania z wygodnego i samoobsługowego prania oraz suszenia odzieży. To atrakcyjne uzupełnienie stale poszerzającej się oferty usług stacji paliwowych bp dostępne jest przez całą dobę w punktach w lokalizacjach: Otłoczyn Zachód (87-700 Aleksandrów Kujawski), Granica (Olszyna, 68-212 Trzebiel), Reszka (Żarska Wieś 9, 59-900 Zgorzelec) Gozdowo (Gozdowo 31, 62-300 Gozdowo), Lutol (Rogoziniec 11A, 66-210 Zbąszynek) i Polesie (Polesie 129A, 99-418 Bełchów).
Break & Wash jest pierwszą firmą w Polsce, która dostarcza gotowe pralko-suszarki dla stacji benzynowych w systemie vendingowym, zwłaszcza na dużych stacjach paliwowych z parkingami przystosowanymi do dłuższego postoju pojazdów ciężarowych oraz kamperów. Nowatorska koncepcja obejmuje dostawę urządzeń, montaż i obsługę na miejscu, zapewniając kierowcom możliwość skorzystania z usług prania wodnego oraz suszenia odzieży w trybie 24/7. Za usługi zapłacić można gotówką, kartą płatniczą lub przedpłaconą.
– Marka Break & Wash wprowadziła łatwe w obsłudze i wygodne rozwiązanie odpowiadające na codzienne potrzeby podróżujących, w tym kierowców zawodowych oraz osób w dłuższej podróży, na przykład przemieszczających się kamperami. Nasza koncepcja powstała z miłości do prostych rozwiązań – bardzo zależy nam na tym, aby nasze pralkomaty były dostępne zawsze po drodze w całej Polsce – powiedział Krzysztof Lubiszewski, prezes zarządu Break & Wash. – bp jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek paliwowych w Polsce i drugą pod względem liczby punktów w naszym kraju. Współpraca z tą siecią to istotny krok do rozwoju naszej oferty, która pozytywnie wpływa na poszerzanie oferty usługowej stacji paliw oraz podnoszenie ich konkurencyjności wśród kierowców – dodał Szymona Bauza, współwłaściciel Break & Wash.
Wyróżniające się łatwością obsługi nowoczesne urządzenia Break & Wash posiadają trzy programy prania, które można dostosować do typu odzieży i zabrudzeń (najdłuższy cykl prania w temperaturze 60 stopni zajmuje 45 minut) oraz 2 warianty suszenia (20 lub 40 minut). Klienci mogą skorzystać z własnych środków piorących lub zakupić produkty na miejscu wprost z automatu.
– Rozpoczynając współpracę z polskim startupem i wprowadzając automaty na nasze stacje realizujemy założenia naszej strategii wychodzenia naprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Automaty Break & Wash na stacjach bp to kolejny element podnoszący komfort podróżnych zatrzymujących się w naszych punktach, w tym kierowców zawodowych, czy coraz liczniejszej grupy podróżującej kamperami. Prostota i szybkość obsługi to dla naszego klienta ważne elementy – powiedziała dr Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzeczniczka prasowa w bp Polska. – Dodatkowo zależy nam na aktywnym wspieraniu polskiego rynku, dlatego stale korzystamy z polskich biur projektowych, zakupy robimy u polskich dostawców i szeroko współpracujemy z polskimi wykonawcami oraz podwykonawcami, a współpraca z Break & Wash jest tego najlepszym przykładem.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.