Steinhof wprowadza do oferty bagażniki rowerowe VETURO
Firma Steinhof, znana przede wszystkim z produkcji haków holowniczych oraz klocków hamulcowych, wprowadza do oferty nową linię produktową. Bagażniki rowerowe VETURO to z jednej strony rozszerzenie oferty w gamie akcesoriów montowanych na haku holowniczym, z drugiej odpowiedź na rosnące potrzeby w zakresie rekreacji na świeżym powietrzu. Bagażniki dostępne są w kilku wersjach, które różnią się ładownością oraz ilością stanowisk na rowery.
Platformy rowerowe są bez wątpienia rozwiązaniem najbezpieczniejszym w eksploatacji. Ten sposób transportu wykluczył ryzyko zarysowania tylnej klapy, jak w przypadku wieszaków rowerowych. Nie trzeba również podejmować dużego wysiłku, który towarzyszy wnoszeniu bagażnika na dach. Ponadto podczas użytkowania nie odczujemy niedogodności związanych z oporem powietrza, jaki występuje w przypadku tradycyjnych rozwiązań wykorzystujących dach samochodu.
Bagażniki rowerowe VETURO od Steinhof dostępne są w kilku wersjach – w najwyższej pomieszczą aż cztery rowery, o całkowitej ładowności wynoszącej 60 kg. Sam bagażnik montowany do haka holowniczego waży ok. 19 kg. W ofercie dostępna jest również wersja na dwa oraz trzy rowery, o ładowności odpowiednio 30 kg oraz 45 kg. Każdy bagażnik można również odchylać w dół, dzięki czemu możliwe jest otwieranie klapy bagażnika wraz z rowerami.
W ofercie Steinhof znajdują się bagażniki rowerowe Veturo o numerach katalogowych: SMB-Veturo 2, SMB-Veturo 3, SMB-Veturo 4. Konstrukcja zabezpieczona jest za pomocą zamka na kluczyk dołączony do zestawu. W tylnej części bagażnika, niezależnie od wybranej wersji, znajdują się tylne światła pozycyjne, stopu oraz kierunkowskazy. Zasilane są za pomocą wtyczki 13-PIN od gniazda haka holowniczego.
„Wprowadzenie do oferty bagażników rowerowych VETURO to dla nas ważny krok w zakresie zwiększenia atrakcyjności oferty w gamie akcesoriów i wyposażenia dodatkowego. Chcemy pokazać, że haki holownicze mogą mieć różne zastosowania, przede wszystkim rekreacyjne. Bagażnik VETURO to konstrukcja lekka, estetycznie wykonana, łatwa w zamontowaniu oraz bezpieczna dla samochodu i innych pojazdów. Jesteśmy przekonani, że bagażniki będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród miłośników rowerów, którzy docenią ich walory użytkowe” – mówi Anna Michałków z działu marketingu firmy Steinhof.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.