Steinhof wprowadza do oferty bagażniki rowerowe VETURO
Firma Steinhof, znana przede wszystkim z produkcji haków holowniczych oraz klocków hamulcowych, wprowadza do oferty nową linię produktową. Bagażniki rowerowe VETURO to z jednej strony rozszerzenie oferty w gamie akcesoriów montowanych na haku holowniczym, z drugiej odpowiedź na rosnące potrzeby w zakresie rekreacji na świeżym powietrzu. Bagażniki dostępne są w kilku wersjach, które różnią się ładownością oraz ilością stanowisk na rowery.
Platformy rowerowe są bez wątpienia rozwiązaniem najbezpieczniejszym w eksploatacji. Ten sposób transportu wykluczył ryzyko zarysowania tylnej klapy, jak w przypadku wieszaków rowerowych. Nie trzeba również podejmować dużego wysiłku, który towarzyszy wnoszeniu bagażnika na dach. Ponadto podczas użytkowania nie odczujemy niedogodności związanych z oporem powietrza, jaki występuje w przypadku tradycyjnych rozwiązań wykorzystujących dach samochodu.
Bagażniki rowerowe VETURO od Steinhof dostępne są w kilku wersjach – w najwyższej pomieszczą aż cztery rowery, o całkowitej ładowności wynoszącej 60 kg. Sam bagażnik montowany do haka holowniczego waży ok. 19 kg. W ofercie dostępna jest również wersja na dwa oraz trzy rowery, o ładowności odpowiednio 30 kg oraz 45 kg. Każdy bagażnik można również odchylać w dół, dzięki czemu możliwe jest otwieranie klapy bagażnika wraz z rowerami.
W ofercie Steinhof znajdują się bagażniki rowerowe Veturo o numerach katalogowych: SMB-Veturo 2, SMB-Veturo 3, SMB-Veturo 4. Konstrukcja zabezpieczona jest za pomocą zamka na kluczyk dołączony do zestawu. W tylnej części bagażnika, niezależnie od wybranej wersji, znajdują się tylne światła pozycyjne, stopu oraz kierunkowskazy. Zasilane są za pomocą wtyczki 13-PIN od gniazda haka holowniczego.
„Wprowadzenie do oferty bagażników rowerowych VETURO to dla nas ważny krok w zakresie zwiększenia atrakcyjności oferty w gamie akcesoriów i wyposażenia dodatkowego. Chcemy pokazać, że haki holownicze mogą mieć różne zastosowania, przede wszystkim rekreacyjne. Bagażnik VETURO to konstrukcja lekka, estetycznie wykonana, łatwa w zamontowaniu oraz bezpieczna dla samochodu i innych pojazdów. Jesteśmy przekonani, że bagażniki będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród miłośników rowerów, którzy docenią ich walory użytkowe” – mówi Anna Michałków z działu marketingu firmy Steinhof.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii
– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.
Finanse
Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach
Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.
Transport
Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów
W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.