Steinhof wprowadza do oferty bagażniki rowerowe VETURO
Firma Steinhof, znana przede wszystkim z produkcji haków holowniczych oraz klocków hamulcowych, wprowadza do oferty nową linię produktową. Bagażniki rowerowe VETURO to z jednej strony rozszerzenie oferty w gamie akcesoriów montowanych na haku holowniczym, z drugiej odpowiedź na rosnące potrzeby w zakresie rekreacji na świeżym powietrzu. Bagażniki dostępne są w kilku wersjach, które różnią się ładownością oraz ilością stanowisk na rowery.
Platformy rowerowe są bez wątpienia rozwiązaniem najbezpieczniejszym w eksploatacji. Ten sposób transportu wykluczył ryzyko zarysowania tylnej klapy, jak w przypadku wieszaków rowerowych. Nie trzeba również podejmować dużego wysiłku, który towarzyszy wnoszeniu bagażnika na dach. Ponadto podczas użytkowania nie odczujemy niedogodności związanych z oporem powietrza, jaki występuje w przypadku tradycyjnych rozwiązań wykorzystujących dach samochodu.
Bagażniki rowerowe VETURO od Steinhof dostępne są w kilku wersjach – w najwyższej pomieszczą aż cztery rowery, o całkowitej ładowności wynoszącej 60 kg. Sam bagażnik montowany do haka holowniczego waży ok. 19 kg. W ofercie dostępna jest również wersja na dwa oraz trzy rowery, o ładowności odpowiednio 30 kg oraz 45 kg. Każdy bagażnik można również odchylać w dół, dzięki czemu możliwe jest otwieranie klapy bagażnika wraz z rowerami.
W ofercie Steinhof znajdują się bagażniki rowerowe Veturo o numerach katalogowych: SMB-Veturo 2, SMB-Veturo 3, SMB-Veturo 4. Konstrukcja zabezpieczona jest za pomocą zamka na kluczyk dołączony do zestawu. W tylnej części bagażnika, niezależnie od wybranej wersji, znajdują się tylne światła pozycyjne, stopu oraz kierunkowskazy. Zasilane są za pomocą wtyczki 13-PIN od gniazda haka holowniczego.
„Wprowadzenie do oferty bagażników rowerowych VETURO to dla nas ważny krok w zakresie zwiększenia atrakcyjności oferty w gamie akcesoriów i wyposażenia dodatkowego. Chcemy pokazać, że haki holownicze mogą mieć różne zastosowania, przede wszystkim rekreacyjne. Bagażnik VETURO to konstrukcja lekka, estetycznie wykonana, łatwa w zamontowaniu oraz bezpieczna dla samochodu i innych pojazdów. Jesteśmy przekonani, że bagażniki będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród miłośników rowerów, którzy docenią ich walory użytkowe” – mówi Anna Michałków z działu marketingu firmy Steinhof.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.