Steinhof wprowadza do oferty bagażniki rowerowe VETURO
Firma Steinhof, znana przede wszystkim z produkcji haków holowniczych oraz klocków hamulcowych, wprowadza do oferty nową linię produktową. Bagażniki rowerowe VETURO to z jednej strony rozszerzenie oferty w gamie akcesoriów montowanych na haku holowniczym, z drugiej odpowiedź na rosnące potrzeby w zakresie rekreacji na świeżym powietrzu. Bagażniki dostępne są w kilku wersjach, które różnią się ładownością oraz ilością stanowisk na rowery.
Platformy rowerowe są bez wątpienia rozwiązaniem najbezpieczniejszym w eksploatacji. Ten sposób transportu wykluczył ryzyko zarysowania tylnej klapy, jak w przypadku wieszaków rowerowych. Nie trzeba również podejmować dużego wysiłku, który towarzyszy wnoszeniu bagażnika na dach. Ponadto podczas użytkowania nie odczujemy niedogodności związanych z oporem powietrza, jaki występuje w przypadku tradycyjnych rozwiązań wykorzystujących dach samochodu.
Bagażniki rowerowe VETURO od Steinhof dostępne są w kilku wersjach – w najwyższej pomieszczą aż cztery rowery, o całkowitej ładowności wynoszącej 60 kg. Sam bagażnik montowany do haka holowniczego waży ok. 19 kg. W ofercie dostępna jest również wersja na dwa oraz trzy rowery, o ładowności odpowiednio 30 kg oraz 45 kg. Każdy bagażnik można również odchylać w dół, dzięki czemu możliwe jest otwieranie klapy bagażnika wraz z rowerami.
W ofercie Steinhof znajdują się bagażniki rowerowe Veturo o numerach katalogowych: SMB-Veturo 2, SMB-Veturo 3, SMB-Veturo 4. Konstrukcja zabezpieczona jest za pomocą zamka na kluczyk dołączony do zestawu. W tylnej części bagażnika, niezależnie od wybranej wersji, znajdują się tylne światła pozycyjne, stopu oraz kierunkowskazy. Zasilane są za pomocą wtyczki 13-PIN od gniazda haka holowniczego.
„Wprowadzenie do oferty bagażników rowerowych VETURO to dla nas ważny krok w zakresie zwiększenia atrakcyjności oferty w gamie akcesoriów i wyposażenia dodatkowego. Chcemy pokazać, że haki holownicze mogą mieć różne zastosowania, przede wszystkim rekreacyjne. Bagażnik VETURO to konstrukcja lekka, estetycznie wykonana, łatwa w zamontowaniu oraz bezpieczna dla samochodu i innych pojazdów. Jesteśmy przekonani, że bagażniki będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród miłośników rowerów, którzy docenią ich walory użytkowe” – mówi Anna Michałków z działu marketingu firmy Steinhof.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.