Komunikaty PR

Szybsza obsługa płatności w automatach paliwowych

2023-02-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

Fiserv Polska, działający pod marką PolCard from Fiserv, wprowadził rozwiązanie, które umożliwia płatności kartowe w automatach do samodzielnego rozliczania tankowania. Dzięki integracji dystrybutora z terminalem możliwa jest płatność za paliwo bezpośrednio przy stanowisku – 24 godziny na dobę, bez konieczności angażowania pracownika stacji, co znacznie usprawnia proces tankowania. Rozwiązanie jest w pełni zgodne z wytycznymi organizacji Visa i Mastercard, dotyczącymi rozliczania takich transakcji.

Nasze rozwiązanie do obsługi transakcji w paliwomatach oferowane we współpracy z Almar IT to szybki i wygodny sposób na zatankowanie samochodu, dostępny przez całą dobę i bez kolejek do kasy. Jest to usługa spełniająca najwyższe standardy bezpieczeństwa, zarówno dla klienta, który płaci za paliwo, jak i stacji paliw – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.

Fiserv Polska pomaga zapewnić prawidłową realizację takich transakcji, które wymagają specjalnego sposobu przetwarzania zgodnie z zaleceniami Visa i Mastercard. Z tego względu takie płatności mogą być obsługiwane jedynie na wybranych terminalach płatniczych dostosowanych do tego typu operacji. Dodatkowo takie urządzenie musi być w pełni zintegrowane z automatem do samodzielnego rozliczania tankowania.

Automatyczna opłata w dystrybutorach paliwa

Rozpoczynając tankowanie w paliwomacie klient ma możliwość zadeklarowania maksymalnej kwoty, za którą chce zatankować pojazd. Tankowanie kończy się po jej osiągnięciu lub na polecenie klienta (np. w momencie maksymalnego zapełnienia zbiornika). Na końcu transakcja jest rozliczona automatycznie, zgodnie z faktycznym zakupem paliwa. W przypadku, gdy na koncie klienta nie ma wystarczającej ilości środków usługa może być wykonana częściowo.

Już od kilku lat oferujemy stacjom paliw automaty umożliwiające sprzedaż paliwa bez udziału kasjera. Przykładamy dużą wagę, aby cały czas dostosowywać je do zmieniających się oczekiwań klientów. W dobie cyfryzacji możliwość i bezpieczeństwo płatności bezgotówkowych są ważne jak nigdy wcześniej. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się, by wspólnie z PolCard from Fiserv wdrożyć w naszych urządzeniach bezpieczny proces akceptacji płatności bezgotówkowych, w pełni zgodny z wymaganiami systemów płatniczych – mówi Tomasz Nowicki, dyrektor handlowy w Almar IT sp. z o.o.

Całodobowa sprzedaż paliwa

Rozwiązanie przeznaczone jest dla stacji paliw, na których nie jest wymagana obsługa sprzedawcy. Może być również wdrażane tam, gdzie samoobsługowy paliwomat będzie stanowił dodatkowy punkt sprzedaży. Jedne z pierwszych urządzeń wyposażonych w rozwiązanie stanęły już na stacjach paliw Grosar w wybranych miejscowościach Podkarpacia (m.in. w Jasienicy, Cisnej, czy Solinie), i planowane są wdrożenia w kolejnych punktach.

Całodobowa automatyczna sprzedaż paliwa, bez konieczności zatrudniania obsługi, która musiałaby pracować w nocy, to dla nas bardzo korzystne rozwiązanie. Sprawdza się szczególnie w przypadku stacji, które zlokalizowane są w mniejszych miejscowościach, na uboczu lub tam gdzie zwykle panuje mniejszy ruch. Samoobsługowe dystrybutory paliw mogą również stanowić dodatkowy punkt sprzedaży paliwa na dużych stacjach i usprawnić obsługę klientów poprzez rozładowanie kolejek do kas w godzinach szczytu – mówi Piotr Sarama, wiceprezes firmy Grosar sp. z o.o.

O Fiserv

Fiserv, Inc. (NASDAQ: FISV) dąży do przekazywania pieniędzy i informacji w sposób, który porusza świat. Jako światowy lider w dziedzinie płatności i technologii finansowych, firma pomaga klientom w osiąganiu najlepszych w swojej klasie wyników dzięki zaangażowaniu w innowacje i doskonałość w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach oraz Clover® - bazującej na chmurze platformy sprzedażowej oraz do zarządzania biznesem. Fiserv jest członkiem S&P 500® Index i jedną z najbardziej podziwianych firm na świecie według listy World’s Most Admired Companies™ publikowanej przez magazyn Fortune®. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji o firmie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.