Komunikaty PR

Ta marka premium ma najbardziej lojalnych klientów - nowy ranking J.D. Power

2021-08-02  |  15:00
Biuro prasowe

Globalna firma analityczna J.D. Power opublikowała nowy ranking lojalności klientów – 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study. W tegorocznej edycji już po raz trzeci Lexus zajął pierwsze miejsce wśród marek premium. Oznacza to, że w ciągu 12 miesięcy właściciele samochodów Lexusa najczęściej wymieniali swoje auto na pojazd tej samej marki spośród wszystkich luksusowych marek dostępnych na amerykańskim rynku.


Ranking 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study został opracowany na podstawie informacji o zakupie samochodów w okresie od czerwca 2020 roku do maja 2021 roku. Jego celem było ustalenie, jak duża grupa właścicieli samochodów danej marki wybrała przy zakupie nowego auta modele z tym samym znaczkiem.

Dane zostały zebrane w bazie Power Information Network i uwzględniają wszystkie roczniki wszystkich modeli sprzedanych i kupionych w badanym okresie. Ranking dotyczy Stanów Zjednoczonych i został opracowany po raz trzeci.

W segmencie premium najlepiej pod tym względem wypadła marka Lexus, po którą sięgnęło ponownie 51,6 procent kupujących kolejne auto. Japońska marka zadebiutowała w 1989 roku właśnie na amerykańskim rynku, proponując klientom nie tylko dużego, luksusowego sedana LS, ale także nową, niespotykaną jakość obsługi w salonach. Tę tradycję Lexus stara się podtrzymać do dziś, opierając swoje standardy obsługi klienta na tradycyjnych zasadach gościnności Omotenashi.

Drugie miejsce w tej edycji rankingu J.D. Power w klasie premium zajęło Porsche, którego modele wybrało 50,2 procent osób już posiadających samochód tej marki. Na trzecim miejscu znalazł się Mercedes-Benz z wynikiem 47 procent, a na kolejnych BMW i Audi.

W zestawieniu marek popularnych w tegorocznej edycji rankingu U.S. Automotive Brand Loyalty Study podium zostało zdominowane przez japońskie brandy. Najchętniej do samochodów tej samej marki wracali klienci Subaru – było ich aż 61,8 procent. Drugie miejsce zajęła Toyota, która jest też drugą najpopularniejszą marką w USA. 61,1 procent dotychczasowych posiadaczy samochodów Toyoty sięgnęło ponownie po auto z tym samym znaczkiem. Podium zamyka Honda z wynikiem 59,3 procent, która jest czwartą najchętniej kupowaną marką w Stanach Zjednoczonych. Na kolejnych miejscach znalazły się marki reprezentujące rodzimych producentów – RAM z wynikiem 56,8 procent oraz lider amerykańskiego rynku – Ford z wynikiem 53,9 procent.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.