Komunikaty PR

Ta marka premium ma najbardziej lojalnych klientów - nowy ranking J.D. Power

2021-08-02  |  15:00
Biuro prasowe

Globalna firma analityczna J.D. Power opublikowała nowy ranking lojalności klientów – 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study. W tegorocznej edycji już po raz trzeci Lexus zajął pierwsze miejsce wśród marek premium. Oznacza to, że w ciągu 12 miesięcy właściciele samochodów Lexusa najczęściej wymieniali swoje auto na pojazd tej samej marki spośród wszystkich luksusowych marek dostępnych na amerykańskim rynku.


Ranking 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study został opracowany na podstawie informacji o zakupie samochodów w okresie od czerwca 2020 roku do maja 2021 roku. Jego celem było ustalenie, jak duża grupa właścicieli samochodów danej marki wybrała przy zakupie nowego auta modele z tym samym znaczkiem.

Dane zostały zebrane w bazie Power Information Network i uwzględniają wszystkie roczniki wszystkich modeli sprzedanych i kupionych w badanym okresie. Ranking dotyczy Stanów Zjednoczonych i został opracowany po raz trzeci.

W segmencie premium najlepiej pod tym względem wypadła marka Lexus, po którą sięgnęło ponownie 51,6 procent kupujących kolejne auto. Japońska marka zadebiutowała w 1989 roku właśnie na amerykańskim rynku, proponując klientom nie tylko dużego, luksusowego sedana LS, ale także nową, niespotykaną jakość obsługi w salonach. Tę tradycję Lexus stara się podtrzymać do dziś, opierając swoje standardy obsługi klienta na tradycyjnych zasadach gościnności Omotenashi.

Drugie miejsce w tej edycji rankingu J.D. Power w klasie premium zajęło Porsche, którego modele wybrało 50,2 procent osób już posiadających samochód tej marki. Na trzecim miejscu znalazł się Mercedes-Benz z wynikiem 47 procent, a na kolejnych BMW i Audi.

W zestawieniu marek popularnych w tegorocznej edycji rankingu U.S. Automotive Brand Loyalty Study podium zostało zdominowane przez japońskie brandy. Najchętniej do samochodów tej samej marki wracali klienci Subaru – było ich aż 61,8 procent. Drugie miejsce zajęła Toyota, która jest też drugą najpopularniejszą marką w USA. 61,1 procent dotychczasowych posiadaczy samochodów Toyoty sięgnęło ponownie po auto z tym samym znaczkiem. Podium zamyka Honda z wynikiem 59,3 procent, która jest czwartą najchętniej kupowaną marką w Stanach Zjednoczonych. Na kolejnych miejscach znalazły się marki reprezentujące rodzimych producentów – RAM z wynikiem 56,8 procent oraz lider amerykańskiego rynku – Ford z wynikiem 53,9 procent.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.