Komunikaty PR

Ta marka premium ma najbardziej lojalnych klientów - nowy ranking J.D. Power

2021-08-02  |  15:00
Biuro prasowe

Globalna firma analityczna J.D. Power opublikowała nowy ranking lojalności klientów – 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study. W tegorocznej edycji już po raz trzeci Lexus zajął pierwsze miejsce wśród marek premium. Oznacza to, że w ciągu 12 miesięcy właściciele samochodów Lexusa najczęściej wymieniali swoje auto na pojazd tej samej marki spośród wszystkich luksusowych marek dostępnych na amerykańskim rynku.


Ranking 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study został opracowany na podstawie informacji o zakupie samochodów w okresie od czerwca 2020 roku do maja 2021 roku. Jego celem było ustalenie, jak duża grupa właścicieli samochodów danej marki wybrała przy zakupie nowego auta modele z tym samym znaczkiem.

Dane zostały zebrane w bazie Power Information Network i uwzględniają wszystkie roczniki wszystkich modeli sprzedanych i kupionych w badanym okresie. Ranking dotyczy Stanów Zjednoczonych i został opracowany po raz trzeci.

W segmencie premium najlepiej pod tym względem wypadła marka Lexus, po którą sięgnęło ponownie 51,6 procent kupujących kolejne auto. Japońska marka zadebiutowała w 1989 roku właśnie na amerykańskim rynku, proponując klientom nie tylko dużego, luksusowego sedana LS, ale także nową, niespotykaną jakość obsługi w salonach. Tę tradycję Lexus stara się podtrzymać do dziś, opierając swoje standardy obsługi klienta na tradycyjnych zasadach gościnności Omotenashi.

Drugie miejsce w tej edycji rankingu J.D. Power w klasie premium zajęło Porsche, którego modele wybrało 50,2 procent osób już posiadających samochód tej marki. Na trzecim miejscu znalazł się Mercedes-Benz z wynikiem 47 procent, a na kolejnych BMW i Audi.

W zestawieniu marek popularnych w tegorocznej edycji rankingu U.S. Automotive Brand Loyalty Study podium zostało zdominowane przez japońskie brandy. Najchętniej do samochodów tej samej marki wracali klienci Subaru – było ich aż 61,8 procent. Drugie miejsce zajęła Toyota, która jest też drugą najpopularniejszą marką w USA. 61,1 procent dotychczasowych posiadaczy samochodów Toyoty sięgnęło ponownie po auto z tym samym znaczkiem. Podium zamyka Honda z wynikiem 59,3 procent, która jest czwartą najchętniej kupowaną marką w Stanach Zjednoczonych. Na kolejnych miejscach znalazły się marki reprezentujące rodzimych producentów – RAM z wynikiem 56,8 procent oraz lider amerykańskiego rynku – Ford z wynikiem 53,9 procent.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show

After releasing OMODA 5 ICE and the fully electric OMODA 5E variant, the manufacturer is not slowing down. OMODA is preparing to introduce the eagerly awaited OMODA 7 model to the global market.
Motoryzacja Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
2024-04-30 | 01:00

Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce

W ubiegłym tygodniu do Polski dotarły pierwsze samochody pokazowe marki  OMODA&JAECOO. Chiński producent samochodów przygotowuje się do wejścia na polski rynek ze swoimi
Motoryzacja The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
2024-04-30 | 01:00

The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland

Last week, the first OMODA&JAECOO show cars arrived in Poland. The Chinese car manufacturer is preparing to enter the Polish market with its flagship OMODA 5 model, which may happen as early

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.