Komunikaty PR

Te modele Toyoty możesz kupić w wersjach specjalnych

2021-03-09  |  17:00
Biuro prasowe

W ostatnich latach Toyota kładzie szczególny nacisk na odważną stylistykę, podkreśloną mocnymi liniami i przetłoczeniami. Zapowiedzią nowego otwarcia w designie japońskiego producenta była Toyota AYGO drugiej generacji z 2014 roku, ale trend rozpoczął się na dobre wraz z zupełnie nowym modelem Toyota C-HR, która w 2016 roku zmieniła reguły gry w segmencie C-SUV. Trudno się więc dziwić, że marka chętnie wprowadza do oferty wersje specjalne, które jeszcze bardziej uatrakcyjniają wygląd jej samochodów. Oto limitowane edycje modeli Toyoty, które dziś można zamówić w jej salonach.

 

Toyota Aygo JBL Edition

Połączenie niejednoznacznego szarego lakieru z pomarańczowym dachem i wstawkami daje naprawdę ciekawy efekt. To najbardziej charakterystyczny, lecz niejedyny wyróżnik Toyoty Aygo JBL Edition. Drugim jest nagłośnienie klasy premium marki JBL, co trudno uznać za typowe wyposażenie w segmencie A.

System audio zawiera 4 głośniki i subwoofer i stanowi całość z systemem multimedialnym z kolorowym ekranem dotykowym 7 cali, interfejsami Apple CarPlay i Android Auto oraz kamerą cofania. Metalizowany lakier Electro Grey i pomarańczowe elementy należą do standardowej konfiguracji tej wersji, czyli nie trzeba dopłacać za lakier specjalny. Na wygląd auta mają wpływ także aluminiowe felgi 15 cali o ciekawym wzorze oraz światła do jazdy dziennej i pozycyjne LED. Wnętrze również zostało ozdobione pomarańczowymi wstawkami, między innymi po bokach foteli.

Aygo JBL Edition ma dwa systemy bezpieczeństwa czynnego, czyli układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) i układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA), a także system wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC). Auto napędza benzynowy silnik 1.0 o mocy 72 KM.

Yaris Premiere Edition

Yaris czwartej generacji zadebiutował na polskim rynku całkiem niedawno, bo w październiku ubiegłego roku. Z tej okazji w polskiej ofercie pojawiła się specjalna wersja Premiere Edition. Nową Yaris w tej wersji łatwo rozpoznać po wyrazistym czerwonym kolorze nadwozia z czarnym dachem i topowym wyposażeniem.

Dla Premiere Edition zarezerwowano jasnoczerwony metalizowany lakier Tokyo Fusion w połączeniu z lakierem Eclipse Black na dachu. Oczywiście bez dopłaty. Kompozycję dopełniają 17-calowe alufelgi oraz przednie i tylne światła LED z przeciwmgielnymi LED-ami i światłowodami z tyłu. Już standardowe wyposażenie Yarisa zawiera m.in. multimedia z ekranem dotykowym i Apple CarPlay oraz Android Auto, Toyota Safety Sense w maksymalnie rozbudowanej wersji oraz klimatyzację. Ale w najwyższej konfiguracji Premiere Edition dochodzi m.in. dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja, inteligentny kluczyk i aluminiowe felgi 17 cali. Yaris Premiere Edition może otrzymać silnik 1.5 125 KM lub napęd hybrydowy o mocy 116 KM, który rozpędza auto do setki w 9,7 s, a jego średnie zużycie paliwa zaczyna się od 3,8 l/100 km.

Corolla GR Sport

Znaczek GR będzie się pojawiać na samochodach Toyoty coraz częściej. GR to skrót od Toyota Gazoo Racing, wyczynowego zespołu Toyoty, który reprezentuje markę w najważniejszych sportowych imprezach takich jak Rajd Dakar, WRC i WEC z legendarnym wyścigiem Le Mans 24h. TGR opracowuje także sportowe samochody Toyoty i usportowione wersje jej popularnych modeli. W Polsce najpierw pojawił się Yaris GRMN, ale jego nakład szybko się wyczerpał. Teraz brand GR reprezentują dwa rasowe sportowe samochody – GR Supra i GR Yaris, oraz dwa popularne modele w wersji wyposażenia GR Sport. Jednym z nich jest Corolla.

Na Corolli logo GR Sport znajdziemy na klapie bagażnika i na specjalnie opracowanych aluminiowych felgach 17 cali, które można zamienić na koła 18-calowe. Wersję można rozpoznać także po dwukolorowym nadwoziu, sportowych zderzakach i trójramiennej kierownicy obszytej perforowaną skórą oraz charakterystycznej tapicerce z elementami skóry. Wybierając Corollę GR Sport, warto zamówić także system aktywnego zawieszenia o dynamicznie regulowanej charakterystyce amortyzatorów.

Idealnym napędem dla Corolli GR Sport jest 184-konny układ hybrydowy z silnikiem 2.0, który rozpędza hatchbacka do setki w 7,9 s, a wersję TS Kombi jedynie o 0,2 s wolniej. Corolla z tym napędem spala od 4,7 l/100 km benzyny wg WLTP. Wersję GR Sport można wyposażyć także w układ hybrydowy 1.8 o łącznej mocy 122 KM.

Corolla TREK

To samochód dla tych, którzy lubią swoim kompaktowym samochodem wybrać się za miasto na dłuższą wycieczkę. Albo trenują do kolejnego sezonu międzynarodowych wyścigów kolarskich. Corollę TREK opracowaną wspólnie z firmą Trek Bicycle wybrał bowiem na swój oficjalny samochód techniczny zespół kolarski Trek-Segafredo.

Wersja TREK jest dostępna z nadwoziem TS Kombi oraz napędami hybrydowymi 1.8 lub 2.0. Ma zwiększony o 20 mm prześwit, listwy boczne w dolnej części nadwozia, osłony podwozia z przodu i z tyłu, a także specjalnie opracowane, przeszlifowane 17-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane tylne szyby, przednie i tylne czujniki parkowania, światła przeciwmgielne i światła główne Bi-LED. We wnętrzu znajdziemy ładowarkę indukcyjną do telefonu, dwukolorową tapicerkę materiałową oraz zdobienia na desce rozdzielczej imitujące wstawki z drewna. Na progach drzwi i na klapie bagażnika jest widoczne logo TREK. Auto można doposażyć w bagażnik dachowy z boksem Thule Motion 800 oraz nawigację satelitarną.

Toyota C-HR GR Sport

Toyota C-HR to drugi obok Corolli model, który reprezentuje w Europie linię GR Sport. Czy będzie ich więcej? Na pewno. Toyota od 2017 roku zapowiada, że gama modeli ze znaczkiem GR będzie się rozwijać, a w Japonii samochodów w wersji GR Sport jest już siedem.

Hybrydowy crossover w wersji GR Sport różni się od Corolli większymi, bo 19-calowymi alufelgami z emblematem GR Sport po środku, skórzaną tapicerką Black Alcantara i przyciemnionym szkłem przednich reflektorów. Poza tym rozpoznamy go tak samo jak Corollę po dwukolorowym nadwoziu z czarnym dachem, lusterkami i listwami bocznymi, emblemacie GR Sport na klapie bagażnika, sportowych zderzakach i specjalnych elementach stylistycznych oraz skórzanej kierownicy z perforacją. A ponieważ GR Sport jest najwyższą wersją wyposażenia Toyoty C-HR, otrzymuje obok najnowszych multimediów i systemów bezpieczeństwa czynnego także inteligentny system automatycznego parkowania SIPA, system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA) z funkcją hamowania i system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM). Auto można doposażyć także w nagłośnienie Premium Audio JBL z 8 głośnikami i subwooferem, które zostało opracowane specjalnie do tego modelu we współpracy z projektantami wnętrza Toyoty.

RAV4 Black Edition by JBL

Marka JBL ma niemały wpływ na gamę modeli Toyoty, czego kolejnym dowodem jest wersja Black Edition by JBL Toyoty RAV4. Jej konsekwentna czarna stylizacja z lakierem Attitude Black, czarnymi felgami aluminiowymi 19 cali i czarnym grillem robi wrażenie na tym masywnym SUV-ie. W czarnym wnętrzu ze skórzanymi fotelami i ciemną podsufitką znajdziemy system multimedialny z dotykowym ekranem 8 cali i zestawem Premium Audio JBL z 9 głośnikami.

RAV4 w wersji Black Edition by JBL jest napędzany układem hybrydowym z silnikiem 2,5 l. W wersji 4x2 auto ma 218 KM mocy i rozpędza się do setki w 8,4 s, zaś dodatkowy silnik elektryczny przy tylnej osi w wersji AWD-i pozwolił zwiększyć moc auta do 222 KM, a czas osiągnięcia setki skrócić do 8,1 s. Pomimo dużej mocy i bardzo dobrej dynamiki hybrydowy RAV4 AWD-i pali od 5,6 l/100 km, oczywiście bez potrzeby podpinania baterii do ładowarki.

Proace Verso VIP Selection

Proace Verso VIP z pakietem Selection to limitowana do zaledwie 100 egzemplarzy, specjalna edycja luksusowej wersji VIP tego osobowego vana, której znakiem rozpoznawczym jest dwukolorowe nadwozie z czarną górną częścią auta oraz czarną maską, lusterkami, klamkami i czarnymi felgami aluminiowymi 17 cali. Znaczek Selection widnieje na tylnej klapie, a drugi taki znaczek, do tego numerowany, umieszczono we wnętrzu.

Jest to najwyższa wersja wyposażenia vana Toyoty, w której pasażerowie mogą liczyć na takie udogodnienia jak 7 komfortowych, pokrytych skórzaną tapicerką siedzeń lub fotele kapitańskie w wersji 6-miejscowej, przesuwane na szynach, wielofunkcyjny stolik, sterowane bezdotykowo, elektrycznie otwierane boczne drzwi po obu stronach nadwozia czy osobna klimatyzacja dla tylnych rzędów siedzeń, a także szklany dach panoramiczny w pakiecie Skyview. Przednie fotele są podgrzewane, regulowane elektrycznie i mają funkcję masażu, a kierowca obok systemu multimedialnego z Apple CarPlay, Android Auto i nawigacją może liczyć na wsparcie wyświetlacza HUD na przedniej szybie. Proace Verso w wersji VIP Selection jest dostępny z 2,0-litrowym silnikiem o mocy 140 KM (z manualną skrzynią o 6 biegach) lub 177 KM (z 8-biegową skrzynią automatyczną).

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.