TomTom dołącza do MIH Consortium
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że dołączył do MIH Consortium jako pierwszy i jedyny globalny producent map oraz dostawca nawigacji. Zainicjowane przez Foxconn, MIH Consortium, skupia strategicznych partnerów, takich jak TomTom, z całego przemysłu motoryzacyjnego, w celu stworzenia następnej generacji pojazdów elektrycznych (EV), autonomicznej jazdy i aplikacji związanych z usługami mobilnymi.
MIH Consortium postrzega wiedzę firmy TomTom w zakresie cyfrowego kokpitu i doświadczenia użytkownika (UX) nawigacji dla kierowców pojazdów elektrycznych jako istotne uzupełnienie Open EV Alliance. Wydajny silnik wyznaczania tras od TomTom wykorzystuje zaawansowane mapy i dane o ruchu drogowym, a także informacje z pojazdu i jego otoczenia, aby zapewnić niezawodne trasy dla pojazdów elektrycznych, które najszybciej doprowadzą kierowcę do celu, bez obaw o zasięg i ładowanie.
Jack Cheng, CEO w MIH Consortium, powiedział: „Dzięki doświadczeniu firmy TomTom w tworzeniu i utrzymywaniu globalnie skalowalnych map zoptymalizowanych pod kątem przyjaznej dla użytkownika nawigacji w pojazdach elektrycznych, zautomatyzowanej jazdy i inteligentnych rozwiązań w zakresie mobilności, jasne jest, że będzie ona nieocenionym partnerem MIH Consortium i Open EV Alliance”.
Jako członek MIH Consortium firma TomTom będzie regularnie współpracować z globalnymi liderami branży motoryzacyjnej i technologicznej, pomagać w wyznaczaniu strategicznego kierunku działania konsorcjum, przyspieszać tworzenie innowacji i wpływać na największe trendy w branży mobilności.
„Konsumenci oczekują, że samochody staną się jak najszybciej smartfonami na kółkach. MIH Consortium odgrywa istotną rolę w wypełnianiu luki pomiędzy wszystkimi członkami ekosystemu motoryzacyjnego, zapewniając ścisłą współpracę, która jest niezbędna dla całej branży, aby osiągnąć ten cel” - dodał Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Dzięki bliższej współpracy z innymi członkami konsorcjum MIH, w tym z producentami oprogramowania samochodowego, firma TomTom może odegrać kluczową rolę w rozwoju inteligentnych, przyjaznych dla użytkownika pojazdów elektrycznych, które będą stale ewoluować, aby zadowolić kierowców i pasażerów”.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.