Komunikaty PR

TomTom dołącza do MIH Consortium

2022-03-31  |  10:10
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że dołączył do MIH Consortium jako pierwszy i jedyny globalny producent map oraz dostawca nawigacji. Zainicjowane przez Foxconn, MIH Consortium, skupia strategicznych partnerów, takich jak TomTom, z całego przemysłu motoryzacyjnego, w celu stworzenia następnej generacji pojazdów elektrycznych (EV), autonomicznej jazdy i aplikacji związanych z usługami mobilnymi.

MIH Consortium postrzega wiedzę firmy TomTom w zakresie cyfrowego kokpitu i doświadczenia użytkownika (UX) nawigacji dla kierowców pojazdów elektrycznych jako istotne uzupełnienie Open EV Alliance. Wydajny silnik wyznaczania tras od TomTom wykorzystuje zaawansowane mapy i dane o ruchu drogowym, a także informacje z pojazdu i jego otoczenia, aby zapewnić niezawodne trasy dla pojazdów elektrycznych, które najszybciej doprowadzą kierowcę do celu, bez obaw o zasięg i ładowanie.

Jack Cheng, CEO w MIH Consortium, powiedział: „Dzięki doświadczeniu firmy TomTom w tworzeniu i utrzymywaniu globalnie skalowalnych map zoptymalizowanych pod kątem przyjaznej dla użytkownika nawigacji w pojazdach elektrycznych, zautomatyzowanej jazdy i inteligentnych rozwiązań w zakresie mobilności, jasne jest, że będzie ona nieocenionym partnerem MIH Consortium i Open EV Alliance”.

Jako członek MIH Consortium firma TomTom będzie regularnie współpracować z globalnymi liderami branży motoryzacyjnej i technologicznej, pomagać w wyznaczaniu strategicznego kierunku działania konsorcjum, przyspieszać tworzenie innowacji i wpływać na największe trendy w branży mobilności.

„Konsumenci oczekują, że samochody staną się jak najszybciej smartfonami na kółkach. MIH Consortium odgrywa istotną rolę w wypełnianiu luki pomiędzy wszystkimi członkami ekosystemu motoryzacyjnego, zapewniając ścisłą współpracę, która jest niezbędna dla całej branży, aby osiągnąć ten cel” - dodał Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Dzięki bliższej współpracy z innymi członkami konsorcjum MIH, w tym z producentami oprogramowania samochodowego, firma TomTom może odegrać kluczową rolę w rozwoju inteligentnych, przyjaznych dla użytkownika pojazdów elektrycznych, które będą stale ewoluować, aby zadowolić kierowców i pasażerów”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.