Komunikaty PR

Toyota Financial Services ze specjalną ofertą finansowania Corolli Cross

2022-11-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Z okazji zbliżających się Dni Otwartych nowej Toyoty Corolli Cross, Toyota Financial Services przygotował atrakcyjną ofertę finansowania tego modelu dla klientów detalicznych i firmowych. Tylko przez 4 dni będzie można skorzystać z preferencyjnych warunków jednoratowego Kredytu 70/30 bez odsetek, który pozwoli nie angażować całej gotówki podczas zakupu oraz jednego z najbardziej korzystnych na rynku Leasingu 103%. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowego SUV-a nieco później, przygotowano jeszcze kilka promocji innych wariantów finansowania, takich jak Kredyt niższych rat Toyota Easy, czy też Leasing KINTO One.

18 i 19 listopada odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej Toyotę Corollę Cross - nowego SUV-a w rodzinie światowego bestsellera i zarazem pierwszego modelu z napędem hybrydowym piątej generacji. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotowały promocyjne oferty finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Na szczególną uwagę zasługują limitowane oferty, które będą dostępne tylko i wyłącznie dla klientów, którzy złożą zamówienie na auto w dniach od 18 do 22 listopada.

Pierwsza z nich to jednoratowy Kredyt 70/30 bez odsetek – dedykowany klientom, którzy planowali zakupić auto za gotówkę – rozwiązanie od Toyota Bank pozwoli im nie angażować całej gotówki, którą chcieli przeznaczyć na auto. Oprocentowanie kredytu wynosi 0%, natomiast prowizja za udzielenie kredytu została obniżona do maksymalnie 5,5%. Wpłacając 70% wartości nowego auta, pozostałe 30% i prowizję należy zapłacić dopiero za rok. Przez ten czas, klienci mogą odłożyć te środki np. na atrakcyjnie oprocentowanych depozytach w Toyota Bank (nawet 7,6% na Lokacie Plus lub do 7,18% na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym).

Drugą limitowaną propozycją jest Leasing 103% (standardowa oferta to 109%), czyli oferta dla klientów firmowych. Leasing ten wyróżnia się jedną z najniższych na rynku sumą całkowitych opłat. W przypadku auta o wartości 150 000 zł netto, oszczędność na koszcie finansowania wyniesie nawet 9 000 zł netto w 24 miesięcznym okresie finansowania.

Toyota Financial Services przedłuża także do końca bieżącego roku promocje innych popularnych wariantów finansowania, dzięki którym można dokonać zakupu m.in. nowej Corolli Cross.

Klienci detaliczni będą mogli skorzystać z Kredytu niższych rat Toyota Easy. W promocyjnej wersji do końca 2022 roku, oprocentowanie wynosić będzie 6,49% dla umów na 36 miesięcy oraz 6,99% dla kontraktów 48-miesięcznych. W obu wariantach klient nie musi dokonywać wpłaty własnej, a prowizja za udzielenie finansowania wynosi maksymalnie 7%. Kredyt Toyota Easy to propozycja dedykowana osobom, którym zależy na niskiej miesięcznej racie oraz możliwości częstszej wymiany auta.

Ponadto warto mieć na uwadze stałą ofertę finansową KINTO One, która w produkcie finansowym Leasing niższych rat zapewnia gwarancję dogodnej wpłaty własnej i niskiej raty miesięcznej, a dodatkowo możliwość wyboru jednej z trzech korzystnych opcji zakończenia leasingu.

- Corolla to niezaprzeczalny bestseller marki Toyota. Od zawsze słynęła ze swojej innowacyjności, praktyczności oraz niezawodności. Nowy model Cross przejmuje wszystkie te cechy, ale zamknięte w komfortowym nadwoziu SUV. Dzięki naszym specjalnie przygotowanym ofertom finansowania, Klienci mogą dokonać zakupu auta na wyjątkowo przystępnych warunkach np. w bezodsetkowym Kredycie jednoratowym 70/30, bądź Leasingu 103%. Co ważne, wszystkich formalności dopełnią w jednym miejscu – w najbliższym salonie Toyoty – mówi Dominika Cepek, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia

Arval Service Lease Polska, lider polskiego rynku wynajmu pojazdów, kontynuuje współpracę z Hop.City, dostawcą rowerów i skuterów dla firm kurierskich. Arval
Motoryzacja Wynajem długoterminowy Arval dostępny w salonach Ford
2024-04-25 | 15:33

Wynajem długoterminowy Arval dostępny w salonach Ford

Klienci salonów Forda mogą korzystać z kolejnej opcji finansowania pojazdów tej marki – wynajmu długoterminowego z pełną obsługą. To efekt współpracy Ford Polska
Motoryzacja Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób
2024-04-23 | 10:50

Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.