Komunikaty PR

Toyota Financial Services ze specjalną ofertą finansowania Corolli Cross

2022-11-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Z okazji zbliżających się Dni Otwartych nowej Toyoty Corolli Cross, Toyota Financial Services przygotował atrakcyjną ofertę finansowania tego modelu dla klientów detalicznych i firmowych. Tylko przez 4 dni będzie można skorzystać z preferencyjnych warunków jednoratowego Kredytu 70/30 bez odsetek, który pozwoli nie angażować całej gotówki podczas zakupu oraz jednego z najbardziej korzystnych na rynku Leasingu 103%. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowego SUV-a nieco później, przygotowano jeszcze kilka promocji innych wariantów finansowania, takich jak Kredyt niższych rat Toyota Easy, czy też Leasing KINTO One.

18 i 19 listopada odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej Toyotę Corollę Cross - nowego SUV-a w rodzinie światowego bestsellera i zarazem pierwszego modelu z napędem hybrydowym piątej generacji. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotowały promocyjne oferty finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Na szczególną uwagę zasługują limitowane oferty, które będą dostępne tylko i wyłącznie dla klientów, którzy złożą zamówienie na auto w dniach od 18 do 22 listopada.

Pierwsza z nich to jednoratowy Kredyt 70/30 bez odsetek – dedykowany klientom, którzy planowali zakupić auto za gotówkę – rozwiązanie od Toyota Bank pozwoli im nie angażować całej gotówki, którą chcieli przeznaczyć na auto. Oprocentowanie kredytu wynosi 0%, natomiast prowizja za udzielenie kredytu została obniżona do maksymalnie 5,5%. Wpłacając 70% wartości nowego auta, pozostałe 30% i prowizję należy zapłacić dopiero za rok. Przez ten czas, klienci mogą odłożyć te środki np. na atrakcyjnie oprocentowanych depozytach w Toyota Bank (nawet 7,6% na Lokacie Plus lub do 7,18% na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym).

Drugą limitowaną propozycją jest Leasing 103% (standardowa oferta to 109%), czyli oferta dla klientów firmowych. Leasing ten wyróżnia się jedną z najniższych na rynku sumą całkowitych opłat. W przypadku auta o wartości 150 000 zł netto, oszczędność na koszcie finansowania wyniesie nawet 9 000 zł netto w 24 miesięcznym okresie finansowania.

Toyota Financial Services przedłuża także do końca bieżącego roku promocje innych popularnych wariantów finansowania, dzięki którym można dokonać zakupu m.in. nowej Corolli Cross.

Klienci detaliczni będą mogli skorzystać z Kredytu niższych rat Toyota Easy. W promocyjnej wersji do końca 2022 roku, oprocentowanie wynosić będzie 6,49% dla umów na 36 miesięcy oraz 6,99% dla kontraktów 48-miesięcznych. W obu wariantach klient nie musi dokonywać wpłaty własnej, a prowizja za udzielenie finansowania wynosi maksymalnie 7%. Kredyt Toyota Easy to propozycja dedykowana osobom, którym zależy na niskiej miesięcznej racie oraz możliwości częstszej wymiany auta.

Ponadto warto mieć na uwadze stałą ofertę finansową KINTO One, która w produkcie finansowym Leasing niższych rat zapewnia gwarancję dogodnej wpłaty własnej i niskiej raty miesięcznej, a dodatkowo możliwość wyboru jednej z trzech korzystnych opcji zakończenia leasingu.

- Corolla to niezaprzeczalny bestseller marki Toyota. Od zawsze słynęła ze swojej innowacyjności, praktyczności oraz niezawodności. Nowy model Cross przejmuje wszystkie te cechy, ale zamknięte w komfortowym nadwoziu SUV. Dzięki naszym specjalnie przygotowanym ofertom finansowania, Klienci mogą dokonać zakupu auta na wyjątkowo przystępnych warunkach np. w bezodsetkowym Kredycie jednoratowym 70/30, bądź Leasingu 103%. Co ważne, wszystkich formalności dopełnią w jednym miejscu – w najbliższym salonie Toyoty – mówi Dominika Cepek, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.