Komunikaty PR

Toyota Leasing Polska wprowadziła elektroniczne podpisywanie umów

2022-08-23  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Leasing Polska dbając o komfort swoich klientów, umożliwiła zawieranie umów leasingu i najmu za pomocą podpisu elektronicznego. Teraz dzięki platformie Autenti, podpisywanie umowy może odbywać się całkowicie online, w prosty i bezpieczny sposób.

Toyota Leasing Polska udostępniła nowy sposób podpisywania umów dotyczących finansowania pojazdów – teraz Klienci oprócz tradycyjnej metody w salonie, mogą to zrobić w 100% online z każdego miejsca i w dowolnym czasie. Dzięki platformie Autenti, procesowanie i zatwierdzanie dokumentów jest jeszcze prostsze i szybsze.

Aby podpisać umowę leasingu bądź najmu online, klienci nie muszą martwić się o posiadanie własnego certyfikatu cyfrowego do podpisu elektronicznego – Toyota Leasing wystąpi w ich imieniu o przyznanie jednorazowego certyfikatu transakcyjnego. Jeśli umowa nie wymaga innych dokumentów, takich jak np. oświadczenie współmałżonka, proces online związany z podpisaniem i zawarciem umowy, będzie mógł trwać zaledwie kilka minut.

- W pełni zdigitalizowany proces zawierania umów leasingu bądź najmu to odpowiedź na oczekiwania naszych Klientów, którym chcemy zapewnić nowoczesne i atrakcyjne usługi, dbając jednocześnie o ich komfort i bezpieczeństwo. Wdrażając kolejne cyfrowe rozwiązania, skupiamy się na tym, aby były one intuicyjne, funkcjonalne i łatwo dostępne. Takim narzędziem jest właśnie e-podpis w Toyota Leasing – podkreśla Dawid Turkowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Innowacji w Toyota Financial Services.

Klienci mogą korzystać z elektronicznego podpisywania umów zarówno w przypadku aut nowych, jak i używanych finansowanych w leasingu standardowym lub KINTO One.

Więcej informacji na temat e-podpisu znajduje się na stronie:

https://www.toyotaleasing.pl/leasing-online

 

Informacja o banku i firmie:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.