Toyota Leasing Polska wprowadziła elektroniczne podpisywanie umów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing Polska dbając o komfort swoich klientów, umożliwiła zawieranie umów leasingu i najmu za pomocą podpisu elektronicznego. Teraz dzięki platformie Autenti, podpisywanie umowy może odbywać się całkowicie online, w prosty i bezpieczny sposób.
Toyota Leasing Polska udostępniła nowy sposób podpisywania umów dotyczących finansowania pojazdów – teraz Klienci oprócz tradycyjnej metody w salonie, mogą to zrobić w 100% online z każdego miejsca i w dowolnym czasie. Dzięki platformie Autenti, procesowanie i zatwierdzanie dokumentów jest jeszcze prostsze i szybsze.
Aby podpisać umowę leasingu bądź najmu online, klienci nie muszą martwić się o posiadanie własnego certyfikatu cyfrowego do podpisu elektronicznego – Toyota Leasing wystąpi w ich imieniu o przyznanie jednorazowego certyfikatu transakcyjnego. Jeśli umowa nie wymaga innych dokumentów, takich jak np. oświadczenie współmałżonka, proces online związany z podpisaniem i zawarciem umowy, będzie mógł trwać zaledwie kilka minut.
- W pełni zdigitalizowany proces zawierania umów leasingu bądź najmu to odpowiedź na oczekiwania naszych Klientów, którym chcemy zapewnić nowoczesne i atrakcyjne usługi, dbając jednocześnie o ich komfort i bezpieczeństwo. Wdrażając kolejne cyfrowe rozwiązania, skupiamy się na tym, aby były one intuicyjne, funkcjonalne i łatwo dostępne. Takim narzędziem jest właśnie e-podpis w Toyota Leasing – podkreśla Dawid Turkowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Innowacji w Toyota Financial Services.
Klienci mogą korzystać z elektronicznego podpisywania umów zarówno w przypadku aut nowych, jak i używanych finansowanych w leasingu standardowym lub KINTO One.
Więcej informacji na temat e-podpisu znajduje się na stronie:
https://www.toyotaleasing.pl/leasing-online
Informacja o banku i firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.