Toyota Yaris Cross pojedzie na oponach Goodyear EfficientGrip Performance 2
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Toyota wybrała oponę Goodyear EfficientGrip Performance 2 jako oryginalne wyposażenie (OE) swojego nowego modelu Yaris Cross, SUV-a segmentu B zaprojektowanego specjalnie na europejski rynek. Opona będzie montowana w rozmiarze 215/50 R18 o indeksie nośności/prędkości 92V.
Toyota planuje wyprodukować ponad 150 000 modeli Yaris Cross rocznie, w fabryce TMMF Onnaing w pobliżu Valenciennes we Francji, aby osiągnąć udział w segmencie B-SUV na poziomie ponad 8%.
Yaris Cross łączy w sobie dziedzictwo Toyoty w zakresie technologii hybrydowej, designu małych samochodów i inżynierii SUV-ów. Wykorzystując platformę samochodów kompaktowych Toyoty GA-B, wspólną dla hatchbacka Yaris, ten nowy model SUV-a segmentu B zaprojektowano tak, aby dać europejskim kierowcom autentycznego SUV-a, ale w mniejszej skali, z wysoką pozycją za kierownicą, praktycznością i przestrzenią wewnętrzną w pakiecie, który jest nadal dobrze przystosowany do jazdy miejskiej.
Opona Goodyear EfficientGrip Performance 2 została opracowana z myślą o specyficznych potrzebach Toyoty i jej klientów. Standardowa opona EfficientGrip Performance 2 jest znana z dużego przebiegu [1] i doskonałych właściwości podczas hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. W przypadku modelu Yaris Cross zespół projektowy Goodyear ds. oryginalnego wyposażenia skupił się na zapewnieniu doskonałej jakości jazdy i niskiego poziomu hałasu, ponieważ są to ważne elementy dla klienta docelowego.
Wysoka przyczepność, wszechstronna efektywność i komfort jazdy sprawiają, że opona EfficientGrip Performance 2 idealnie pasuje do hybrydowego SUV-a, jakim jest Toyota Yaris Cross. Kierowcy oczekują opony o wysokich osiągach, która zapewni im dobre zużycie paliwa i niską emisję CO2.
Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia w Goodyear EMEA, powiedział: „Celem Toyoty Yaris Cross jest zapewnienie kierowcom korzyści płynących z posiadania samochodu typu SUV w kompaktowym wydaniu dostosowanym do jazdy miejskiej. Podobnie opona Goodyear EfficientGrip Performance 2 stanowi bezkompromisowe rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą jak najwięcej przejechać na swoich oponach, zachowując przy tym wysoki poziom osiągów. To połączenie sprawia, że doskonale nadaje się ona do modelu Yaris Cross. Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani jako producent oryginalnego wyposażenia dla tego nowego samochodu i jesteśmy pewni, że konsumenci w całej Europie uznają opony EfficientGrip Performance 2 za idealnie dopasowane.”
[1] Estymacje wewnętrzne. W porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Performance. Rozmiar opony: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf 7; teren: otwarte drogi w Luksemburgu i Francji.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.