Toyota Yaris Cross pojedzie na oponach Goodyear EfficientGrip Performance 2
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Toyota wybrała oponę Goodyear EfficientGrip Performance 2 jako oryginalne wyposażenie (OE) swojego nowego modelu Yaris Cross, SUV-a segmentu B zaprojektowanego specjalnie na europejski rynek. Opona będzie montowana w rozmiarze 215/50 R18 o indeksie nośności/prędkości 92V.
Toyota planuje wyprodukować ponad 150 000 modeli Yaris Cross rocznie, w fabryce TMMF Onnaing w pobliżu Valenciennes we Francji, aby osiągnąć udział w segmencie B-SUV na poziomie ponad 8%.
Yaris Cross łączy w sobie dziedzictwo Toyoty w zakresie technologii hybrydowej, designu małych samochodów i inżynierii SUV-ów. Wykorzystując platformę samochodów kompaktowych Toyoty GA-B, wspólną dla hatchbacka Yaris, ten nowy model SUV-a segmentu B zaprojektowano tak, aby dać europejskim kierowcom autentycznego SUV-a, ale w mniejszej skali, z wysoką pozycją za kierownicą, praktycznością i przestrzenią wewnętrzną w pakiecie, który jest nadal dobrze przystosowany do jazdy miejskiej.
Opona Goodyear EfficientGrip Performance 2 została opracowana z myślą o specyficznych potrzebach Toyoty i jej klientów. Standardowa opona EfficientGrip Performance 2 jest znana z dużego przebiegu [1] i doskonałych właściwości podczas hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. W przypadku modelu Yaris Cross zespół projektowy Goodyear ds. oryginalnego wyposażenia skupił się na zapewnieniu doskonałej jakości jazdy i niskiego poziomu hałasu, ponieważ są to ważne elementy dla klienta docelowego.
Wysoka przyczepność, wszechstronna efektywność i komfort jazdy sprawiają, że opona EfficientGrip Performance 2 idealnie pasuje do hybrydowego SUV-a, jakim jest Toyota Yaris Cross. Kierowcy oczekują opony o wysokich osiągach, która zapewni im dobre zużycie paliwa i niską emisję CO2.
Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia w Goodyear EMEA, powiedział: „Celem Toyoty Yaris Cross jest zapewnienie kierowcom korzyści płynących z posiadania samochodu typu SUV w kompaktowym wydaniu dostosowanym do jazdy miejskiej. Podobnie opona Goodyear EfficientGrip Performance 2 stanowi bezkompromisowe rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą jak najwięcej przejechać na swoich oponach, zachowując przy tym wysoki poziom osiągów. To połączenie sprawia, że doskonale nadaje się ona do modelu Yaris Cross. Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani jako producent oryginalnego wyposażenia dla tego nowego samochodu i jesteśmy pewni, że konsumenci w całej Europie uznają opony EfficientGrip Performance 2 za idealnie dopasowane.”
[1] Estymacje wewnętrzne. W porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Performance. Rozmiar opony: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf 7; teren: otwarte drogi w Luksemburgu i Francji.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii
– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.
Finanse
Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach
Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.
Transport
Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów
W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.