Komunikaty PR

Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje" marki Škoda

2023-07-21  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.19 MB )

Dla marki Škoda ważne jest aktywne wspieranie odważnych i ambitnych kobiet, które mogą być dla wszystkich przykładem i inspiracją w dążeniu do wyznaczonych celów. W związku z tym, producent samochodów ponownie został oficjalnym partnerem prestiżowej edycji wyścigu kolarskiego Tour de France Femmes. W tym roku, aby jeszcze silniej dopingować swoją lokalną ambasadorkę, polski zespół marki Škoda przygotował kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”, która potrwa do 31 lipca 2023r.

20 lat partnerstwa

Škoda wspiera najważniejszy wyścig kolarski świata już po raz 20. z rzędu. Tegoroczna edycja Tour de France potrwa od 1 do 23 lipca, a edycja Tour de France Femmes od 23 do 30 lipca. Na trasie tradycyjnie obecni będą przedstawiciele marki. Kolarzy, kierownictwo i organizatorów wspierać będą najnowsze modele producenta. Škoda ponownie jest też sponsorem zielonej koszulki noszonej przez najlepszego sprintera.

Wsparcie kobiecej społeczności

Podczas ubiegłorocznej edycji Tour de France Femmes ambasadorka marki Škoda w Polsce – Katarzyna Niewiadoma - osiągnęła ogromny sukces, zajmując 3. miejsce w klasyfikacji generalnej wieloetapowego wyścigu kolarskiego. W tym roku, aby jeszcze silniej wyrazić swoje wsparcie, Škoda przygotowała kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”. W jej ramach powstały materiały reklamowe prezentujące wizerunek ambasadorki, które promowane są w social mediach oraz w kanałach OOH (reklamy zewnętrzne).

- Współpraca z tak utalentowaną kolarką, jaką jest Kasia Niewiadoma, to dla naszej marki ogromny zaszczyt i radość. Podczas zeszłorocznej edycji Tour de France Femmes nasza sportowczyni dała z siebie wszystko oraz pokazała, jak na wiele ją stać, zajmując zaszczytne 3. miejsce w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego wydarzenia. Cieszymy się, że w tym roku mamy okazję wspierać Kasię w realizacji jej życiowej pasji. Pasji napędzającej do ciągłego pokonywania barier i odkrywania nowych możliwości, a także gwarantującej wiele kilometrów pełnych emocji i triumfów – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM.

Kampania zwraca również uwagę na fakt, że wyścig nie rozpoczyna się w momencie startu, tylko dużo wcześniej. W związku z tym w social mediach marki Škoda prezentowany jest cykl materiałów video, relacjonujących 2-tygodniowe przygotowania Kasi Niewiadomej do udziału w Tour de France Femmes. W stories pojawia się również specjalnie zaprojektowany zegar - odmierzający pozostałe do startu godziny. Wspólne odliczanie rozpoczęło się 10 lipca pod hasłem #Gotowadostartu. Dołącz do Škody i odkrywaj pasję kolarstwa oczami Kasi Niewiadomej​!

Nowa kampania potrwa od 1 do 31 lipca 2023r. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.