Trwają urodzinowe okazje Volkswagen Financial Services STORE
Salon sprzedaży samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE świętuje swoje 2. urodziny. Z tej okazji przygotował wyjątkowe promocje – rabat w wysokości nawet 10 000 zł na wybrane modele aut, a przy zakupie bony paliwowe o wartości 600 zł w prezencie. Urodzinowe okazje VW FS STORE potrwają do 20 maja.
Auto z certyfikatem
VW FS STORE znajdujący się przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie to jedyny na świecie salon sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Na klientów czekają w nim sprawdzone, 5-letnie i młodsze auta marek z Grupy Volkswagen (Škoda, Audi, SEAT, CUPRA, Volkswagen, Volkswagen Dostawcze, Porsche). Każdy samochód posiada specjalny certyfikat – to przejrzysty i starannie opracowany raport obejmujący pięć kategorii (nadwozie, koła, wnętrze, wyposażenie i kontrolę mechaniczną). Dzięki certyfikatowi klient otrzymuje wyczerpującą informację na temat pochodzenia i aktualnej kondycji upatrzonego auta.
– Volkswagen Financial Services STORE to miejsce, w którym zakup lub leasing auta z drugiej ręki odbywa się w sposób profesjonalny, w pełnej transparentności z klientem. Kupujący chwalą sobie wysoką jakość obsługi oferowanej przez naszych doradców. Chcemy, aby liczba zadowolonych klientów stale rosła, dlatego w maju zapraszamy na urodzinowe okazje. Przygotowaliśmy atrakcyjne oferty i niespodzianki – mówi Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.
Warto skorzystać z urodzinowych okazji
Jak informuje VW FS STORE, urodzinowa oferta obowiązuje od 8 do 20 maja. W tym czasie wybrane modele samochodów można kupić z rabatem nawet do 10 000 zł, a do tego przy zakupie auta zyskać bon na paliwo o wartości 600 zł – w sam raz na majowe podróże poza miasto. Ponadto na kupujących czeka specjalna oferta leasingu z ubezpieczeniem za 1 zł i pakietem przeglądów za 1 zł. Dodatkową atrakcją na miejscu w salonie jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać Volkswagena ID. Buzz na długi czerwcowy weekend.
– Co ważne i z pewnością wygodne dla klientów, urodzinowe oferty VW FS STORE są dostępne zarówno w salonie przy ul. Łopuszańskiej 36, jak i prezentowane online na stronie internetowej store.vwfs.pl. Kupujący może zatem w domowym zaciszu zapoznać się z interesującą go ofertą auta, a następnie spotkać się w naszym salonie z doradcą, który dokładnie odpowie na wszystkie nurtujące pytania i pomoże sfinalizować zakup lub leasing wybranego samochodu – wyjaśnia Jakub Rosłon z VW FS STORE.
Wysoki poziom obsługi oraz user experience
Jak podkreśla menedżer salonu, klienci cenią VW FS STORE za profesjonalną i rzetelną obsługę, czego potwierdzeniem jest wysoka ocena w wyszukiwarce Google oraz liczne pozytywne komentarze. Klienci w swoich opiniach chwalą unikalne podejście i dbałość o szczegóły – jak przygotowanie auta do jazdy i sam moment przekazania, gdy otrzymują samochód udekorowany wstążką.
– Zależy nam na tym, żeby w VW FS STORE klienci czuli się naprawdę dobrze i spędzili tu tyle czasu, ile potrzebują. Obok oczywistych udogodnień, takich jak odrębna strefa kafeteryjna z napojami, jest również kącik zabaw dla dzieci, a także oddzielna część wypoczynkowa z dużym ekranem oraz konsolą do gier. Wszystko po to, aby zapewnić dzieciom i młodzieży zajęcie, a tym samym swobodę i czas dla rodziców na komfortowy wybór samochodu – dodaje Jakub Rosłon.
Ponadto każdy klient może wybrać się w jazdę próbną i przetestować auto, które go interesuje. W ten sposób najlepiej sprawdzi i oceni, czy dany model rzeczywiście spełnia jego oczekiwania. Kupujący może też liczyć na profesjonalne doradztwo przy wyborze najkorzystniejszej formy finansowania (leasing, kredyt) od Volkswagen Financial Services – takiej, która pozwoli mu optymalnie zarządzić własnym budżetem.
Więcej informacji o salonie samochodów używanych VW FS STORE oraz ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.store.vwfs.pl.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.