Trwają urodzinowe okazje Volkswagen Financial Services STORE
Salon sprzedaży samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE świętuje swoje 2. urodziny. Z tej okazji przygotował wyjątkowe promocje – rabat w wysokości nawet 10 000 zł na wybrane modele aut, a przy zakupie bony paliwowe o wartości 600 zł w prezencie. Urodzinowe okazje VW FS STORE potrwają do 20 maja.
Auto z certyfikatem
VW FS STORE znajdujący się przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie to jedyny na świecie salon sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Na klientów czekają w nim sprawdzone, 5-letnie i młodsze auta marek z Grupy Volkswagen (Škoda, Audi, SEAT, CUPRA, Volkswagen, Volkswagen Dostawcze, Porsche). Każdy samochód posiada specjalny certyfikat – to przejrzysty i starannie opracowany raport obejmujący pięć kategorii (nadwozie, koła, wnętrze, wyposażenie i kontrolę mechaniczną). Dzięki certyfikatowi klient otrzymuje wyczerpującą informację na temat pochodzenia i aktualnej kondycji upatrzonego auta.
– Volkswagen Financial Services STORE to miejsce, w którym zakup lub leasing auta z drugiej ręki odbywa się w sposób profesjonalny, w pełnej transparentności z klientem. Kupujący chwalą sobie wysoką jakość obsługi oferowanej przez naszych doradców. Chcemy, aby liczba zadowolonych klientów stale rosła, dlatego w maju zapraszamy na urodzinowe okazje. Przygotowaliśmy atrakcyjne oferty i niespodzianki – mówi Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.
Warto skorzystać z urodzinowych okazji
Jak informuje VW FS STORE, urodzinowa oferta obowiązuje od 8 do 20 maja. W tym czasie wybrane modele samochodów można kupić z rabatem nawet do 10 000 zł, a do tego przy zakupie auta zyskać bon na paliwo o wartości 600 zł – w sam raz na majowe podróże poza miasto. Ponadto na kupujących czeka specjalna oferta leasingu z ubezpieczeniem za 1 zł i pakietem przeglądów za 1 zł. Dodatkową atrakcją na miejscu w salonie jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać Volkswagena ID. Buzz na długi czerwcowy weekend.
– Co ważne i z pewnością wygodne dla klientów, urodzinowe oferty VW FS STORE są dostępne zarówno w salonie przy ul. Łopuszańskiej 36, jak i prezentowane online na stronie internetowej store.vwfs.pl. Kupujący może zatem w domowym zaciszu zapoznać się z interesującą go ofertą auta, a następnie spotkać się w naszym salonie z doradcą, który dokładnie odpowie na wszystkie nurtujące pytania i pomoże sfinalizować zakup lub leasing wybranego samochodu – wyjaśnia Jakub Rosłon z VW FS STORE.
Wysoki poziom obsługi oraz user experience
Jak podkreśla menedżer salonu, klienci cenią VW FS STORE za profesjonalną i rzetelną obsługę, czego potwierdzeniem jest wysoka ocena w wyszukiwarce Google oraz liczne pozytywne komentarze. Klienci w swoich opiniach chwalą unikalne podejście i dbałość o szczegóły – jak przygotowanie auta do jazdy i sam moment przekazania, gdy otrzymują samochód udekorowany wstążką.
– Zależy nam na tym, żeby w VW FS STORE klienci czuli się naprawdę dobrze i spędzili tu tyle czasu, ile potrzebują. Obok oczywistych udogodnień, takich jak odrębna strefa kafeteryjna z napojami, jest również kącik zabaw dla dzieci, a także oddzielna część wypoczynkowa z dużym ekranem oraz konsolą do gier. Wszystko po to, aby zapewnić dzieciom i młodzieży zajęcie, a tym samym swobodę i czas dla rodziców na komfortowy wybór samochodu – dodaje Jakub Rosłon.
Ponadto każdy klient może wybrać się w jazdę próbną i przetestować auto, które go interesuje. W ten sposób najlepiej sprawdzi i oceni, czy dany model rzeczywiście spełnia jego oczekiwania. Kupujący może też liczyć na profesjonalne doradztwo przy wyborze najkorzystniejszej formy finansowania (leasing, kredyt) od Volkswagen Financial Services – takiej, która pozwoli mu optymalnie zarządzić własnym budżetem.
Więcej informacji o salonie samochodów używanych VW FS STORE oraz ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.store.vwfs.pl.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.