Komunikaty PR

Trwają urodzinowe okazje Volkswagen Financial Services STORE

2023-05-09  |  12:05
Biuro prasowe

Salon sprzedaży samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE świętuje swoje 2. urodziny. Z tej okazji przygotował wyjątkowe promocje – rabat w wysokości nawet 10 000 zł na wybrane modele aut, a przy zakupie bony paliwowe o wartości 600 zł w prezencie. Urodzinowe okazje VW FS STORE potrwają do 20 maja.

Auto z certyfikatem

VW FS STORE znajdujący się przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie to jedyny na świecie salon sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Na klientów czekają w nim sprawdzone, 5-letnie i młodsze auta marek z Grupy Volkswagen (Škoda, Audi, SEAT, CUPRA, Volkswagen, Volkswagen Dostawcze, Porsche). Każdy samochód posiada specjalny certyfikat – to przejrzysty i starannie opracowany raport obejmujący pięć kategorii (nadwozie, koła, wnętrze, wyposażenie i kontrolę mechaniczną). Dzięki certyfikatowi klient otrzymuje wyczerpującą informację na temat pochodzenia i aktualnej kondycji upatrzonego auta.

– Volkswagen Financial Services STORE to miejsce, w którym zakup lub leasing auta z drugiej ręki odbywa się w sposób profesjonalny, w pełnej transparentności z klientem. Kupujący chwalą sobie wysoką jakość obsługi oferowanej przez naszych doradców. Chcemy, aby liczba zadowolonych klientów stale rosła, dlatego w maju zapraszamy na urodzinowe okazje. Przygotowaliśmy atrakcyjne oferty i niespodzianki – mówi Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.

Warto skorzystać z urodzinowych okazji

Jak informuje VW FS STORE, urodzinowa oferta obowiązuje od 8 do 20 maja. W tym czasie wybrane modele samochodów można kupić z rabatem nawet do 10 000 zł, a do tego przy zakupie auta zyskać bon na paliwo o wartości 600 zł – w sam raz na majowe podróże poza miasto. Ponadto na kupujących czeka specjalna oferta leasingu z ubezpieczeniem za 1 zł i pakietem przeglądów za 1 zł. Dodatkową atrakcją na miejscu w salonie jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać Volkswagena ID. Buzz na długi czerwcowy weekend.

Co ważne i z pewnością wygodne dla klientów, urodzinowe oferty VW FS STORE są dostępne zarówno w salonie przy ul. Łopuszańskiej 36, jak i prezentowane online na stronie internetowej store.vwfs.pl. Kupujący może zatem w domowym zaciszu zapoznać się z interesującą go ofertą auta, a następnie spotkać się w naszym salonie z doradcą, który dokładnie odpowie na wszystkie nurtujące pytania i pomoże sfinalizować zakup lub leasing wybranego samochodu – wyjaśnia Jakub Rosłon z VW FS STORE.

Wysoki poziom obsługi oraz user experience

Jak podkreśla menedżer salonu, klienci cenią VW FS STORE za profesjonalną i rzetelną obsługę, czego potwierdzeniem jest wysoka ocena w wyszukiwarce Google oraz liczne pozytywne komentarze. Klienci w swoich opiniach chwalą unikalne podejście i dbałość o szczegóły – jak przygotowanie auta do jazdy i sam moment przekazania, gdy otrzymują samochód udekorowany wstążką.

Zależy nam na tym, żeby w VW FS STORE klienci czuli się naprawdę dobrze i spędzili tu tyle czasu, ile potrzebują. Obok oczywistych udogodnień, takich jak odrębna strefa kafeteryjna z napojami, jest również kącik zabaw dla dzieci, a także oddzielna część wypoczynkowa z dużym ekranem oraz konsolą do gier. Wszystko po to, aby zapewnić dzieciom i młodzieży zajęcie, a tym samym swobodę i czas dla rodziców na komfortowy wybór samochodu – dodaje Jakub Rosłon.

Ponadto każdy klient może wybrać się w jazdę próbną i przetestować auto, które go interesuje. W ten sposób najlepiej sprawdzi i oceni, czy dany model rzeczywiście spełnia jego oczekiwania. Kupujący może też liczyć na profesjonalne doradztwo przy wyborze najkorzystniejszej formy finansowania (leasing, kredyt) od Volkswagen Financial Services – takiej, która pozwoli mu optymalnie zarządzić własnym budżetem.

Więcej informacji o salonie samochodów używanych VW FS STORE oraz ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.store.vwfs.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.