Komunikaty PR

Trwają urodzinowe okazje Volkswagen Financial Services STORE

2023-05-09  |  12:05
Biuro prasowe

Salon sprzedaży samochodów używanych Volkswagen Financial Services STORE świętuje swoje 2. urodziny. Z tej okazji przygotował wyjątkowe promocje – rabat w wysokości nawet 10 000 zł na wybrane modele aut, a przy zakupie bony paliwowe o wartości 600 zł w prezencie. Urodzinowe okazje VW FS STORE potrwają do 20 maja.

Auto z certyfikatem

VW FS STORE znajdujący się przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie to jedyny na świecie salon sprzedaży samochodów używanych pod marką własną Volkswagen Financial Services. Na klientów czekają w nim sprawdzone, 5-letnie i młodsze auta marek z Grupy Volkswagen (Škoda, Audi, SEAT, CUPRA, Volkswagen, Volkswagen Dostawcze, Porsche). Każdy samochód posiada specjalny certyfikat – to przejrzysty i starannie opracowany raport obejmujący pięć kategorii (nadwozie, koła, wnętrze, wyposażenie i kontrolę mechaniczną). Dzięki certyfikatowi klient otrzymuje wyczerpującą informację na temat pochodzenia i aktualnej kondycji upatrzonego auta.

– Volkswagen Financial Services STORE to miejsce, w którym zakup lub leasing auta z drugiej ręki odbywa się w sposób profesjonalny, w pełnej transparentności z klientem. Kupujący chwalą sobie wysoką jakość obsługi oferowanej przez naszych doradców. Chcemy, aby liczba zadowolonych klientów stale rosła, dlatego w maju zapraszamy na urodzinowe okazje. Przygotowaliśmy atrakcyjne oferty i niespodzianki – mówi Jakub Rosłon, menedżer salonu VW FS STORE.

Warto skorzystać z urodzinowych okazji

Jak informuje VW FS STORE, urodzinowa oferta obowiązuje od 8 do 20 maja. W tym czasie wybrane modele samochodów można kupić z rabatem nawet do 10 000 zł, a do tego przy zakupie auta zyskać bon na paliwo o wartości 600 zł – w sam raz na majowe podróże poza miasto. Ponadto na kupujących czeka specjalna oferta leasingu z ubezpieczeniem za 1 zł i pakietem przeglądów za 1 zł. Dodatkową atrakcją na miejscu w salonie jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać Volkswagena ID. Buzz na długi czerwcowy weekend.

Co ważne i z pewnością wygodne dla klientów, urodzinowe oferty VW FS STORE są dostępne zarówno w salonie przy ul. Łopuszańskiej 36, jak i prezentowane online na stronie internetowej store.vwfs.pl. Kupujący może zatem w domowym zaciszu zapoznać się z interesującą go ofertą auta, a następnie spotkać się w naszym salonie z doradcą, który dokładnie odpowie na wszystkie nurtujące pytania i pomoże sfinalizować zakup lub leasing wybranego samochodu – wyjaśnia Jakub Rosłon z VW FS STORE.

Wysoki poziom obsługi oraz user experience

Jak podkreśla menedżer salonu, klienci cenią VW FS STORE za profesjonalną i rzetelną obsługę, czego potwierdzeniem jest wysoka ocena w wyszukiwarce Google oraz liczne pozytywne komentarze. Klienci w swoich opiniach chwalą unikalne podejście i dbałość o szczegóły – jak przygotowanie auta do jazdy i sam moment przekazania, gdy otrzymują samochód udekorowany wstążką.

Zależy nam na tym, żeby w VW FS STORE klienci czuli się naprawdę dobrze i spędzili tu tyle czasu, ile potrzebują. Obok oczywistych udogodnień, takich jak odrębna strefa kafeteryjna z napojami, jest również kącik zabaw dla dzieci, a także oddzielna część wypoczynkowa z dużym ekranem oraz konsolą do gier. Wszystko po to, aby zapewnić dzieciom i młodzieży zajęcie, a tym samym swobodę i czas dla rodziców na komfortowy wybór samochodu – dodaje Jakub Rosłon.

Ponadto każdy klient może wybrać się w jazdę próbną i przetestować auto, które go interesuje. W ten sposób najlepiej sprawdzi i oceni, czy dany model rzeczywiście spełnia jego oczekiwania. Kupujący może też liczyć na profesjonalne doradztwo przy wyborze najkorzystniejszej formy finansowania (leasing, kredyt) od Volkswagen Financial Services – takiej, która pozwoli mu optymalnie zarządzić własnym budżetem.

Więcej informacji o salonie samochodów używanych VW FS STORE oraz ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.store.vwfs.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.