Volkswagen Bank nawiązał współpracę z Giełdą Klasyków
Volkswagen Bank rozpoczął współpracę z portalem Giełda Klasyków skupiającym pasjonatów klasycznej motoryzacji. Celem jest poszerzenie świadomości na temat jednego z produktów banku – kredytu gotówkowego na klasyka. Finansowanie można wykorzystać na zakup klasycznego auta, jak również na potrzebne do jego remontu części, transport oraz bieżącą renowację lub rozbudowę warsztatu.
Z badania „Inwestycje alternatywne oczami Polaków” na zlecenie Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank wynika, że samochody klasyczne są dla 1/3 osób atrakcyjne w kontekście inwestycji. Jednocześnie większość (57 proc.) jest zdania, że samochód klasyczny może być opłacalną lokatą swoich środków pieniężnych.
Zamiłowanie do klasycznej motoryzacji
Posiadanie auta klasycznego może być nie tylko spełnieniem marzeń, ale też, a może przede wszystkim, na co zwracają uwagę eksperci, długoterminową inwestycją. Pojazdy zabytkowe wymagają jednak specjalnej uwagi oraz środków pieniężnych. Wiedzą o tym pasjonaci klasycznej motoryzacji skupieni wokół społeczności Giełda Klasyków. Jej założyciele oraz Volkswagen Bank poinformowali o rozpoczęciu współpracy.
– Klasyczna motoryzacja to nasza codzienność. Zdajemy sobie sprawę, jak duże i niespodziewane bywają wydatki związane z tym hobby. Współpraca Giełdy Klasyków z taką instytucją jak Volkswagen Bank była dla nas naturalną konsekwencją rozwoju. Od początku działania celem naszego portalu było nie tylko przybliżenie historii motoryzacji, ale również zarażanie pasją do niej. Jak nikt wiemy, że niepoprawny optymizm i wiara w prowadzone projekty renowacyjne niejednego mogą wpędzić w finansowe tarapaty. Oferowany przez Volkswagen Bank kredyt na klasyka to dla wielu pasjonatów szansa na spełnienie marzeń z dzieciństwa o resoraku w skali 1:1 – komentuje Adam Piotrowski, założyciel Giełdy Klasyków.
Giełda Klasyków to serwis ogłoszeniowy założony z pasji do dawnej motoryzacji. Strona, która powstała 10 lat temu jako blog, dzisiaj jest jednym z najchętniej czytanych i obserwowanych portali o klasycznych pojazdach w Polsce. Jego autorzy zajmują się sprzedażą samochodów z duszą, biorą udział w imprezach motoryzacyjnych w całej Polsce, prezentując perełki ze swojego garażu.
Kompleksowe finansowanie pasji
Kredyt gotówkowy na dowolny cel, w tym na klasyka od Volkswagen Bank można wykorzystać nie tylko na kupno zabytkowego auta, ale także np. na potrzebne do jego remontu części, transport oraz bieżącą renowację lub rozbudowę warsztatu. Maksymalna kwota kredytu to aż 100 tys. złotych. Bank nie wymaga dodatkowych zabezpieczeń, a w promocyjnej ofercie prowizja za udzielenie kredytu to 0%. RRSO wynosi 13,24%.
– Jak mówią pasjonaci klasycznej motoryzacji, są to samochody z duszą. Dodatkowo zakup, w tym odnowienie klasycznego auta, może być bardzo dobrą długoterminową inwestycją. Większość young- czy oldtimerów zyskuje na wartości z wiekiem, czyli im starsze auto, tym często droższe. Jako Volkswagen Bank jesteśmy mocno związani z motoryzacją, ale też nawiązujemy do tradycji naszego koncernu i dlatego wspieramy pasjonatów klasycznej motoryzacji. Proponujemy atrakcyjne warunki kredytu gotówkowego dedykowanego klasycznej motoryzacji. Taki kredyt, na hasło „Klasyk", pozwala spełnić marzenie o wybranym klasyku, czy to poprzez zakup, czy też jego remont lub renowację – mówi Ronald Kulikowski, Dyrektor Zarządzający Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. Wyróżnikiem banku są unikalne na rynku wzory kart Visa z wizerunkami samochodów ze stajni Volkswagena zgodnie z hasłem „od klasyka do elektryka”, w tym VW Beetle (tzn. „Garbus”) czy Volkswagen T1 (tzw. „Bulli”), a także elektrycznego Porsche Taycan czy Volkswagena ID. Buzz.
W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji, jak również z ITCARD, dzięki czemu klienci indywidualni banku mogą bezpłatnie wypłacać środki z bankomatów Planet Cash.
Więcej informacji o ofercie Volkswagen Bank można znaleźć na stronie internetowej instytucji.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.