Komunikaty PR

Volkswagen Bank nawiązał współpracę z Giełdą Klasyków

2023-06-05  |  14:00
Biuro prasowe

Volkswagen Bank rozpoczął współpracę z portalem Giełda Klasyków skupiającym pasjonatów klasycznej motoryzacji. Celem jest poszerzenie świadomości na temat jednego z produktów banku – kredytu gotówkowego na klasyka. Finansowanie można wykorzystać na zakup klasycznego auta, jak również na potrzebne do jego remontu części, transport oraz bieżącą renowację lub rozbudowę warsztatu.

Z badania „Inwestycje alternatywne oczami Polaków” na zlecenie Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank wynika, że samochody klasyczne są dla 1/3 osób atrakcyjne w kontekście inwestycji. Jednocześnie większość (57 proc.) jest zdania, że samochód klasyczny może być opłacalną lokatą swoich środków pieniężnych.

Zamiłowanie do klasycznej motoryzacji

Posiadanie auta klasycznego może być nie tylko spełnieniem marzeń, ale też, a może przede wszystkim, na co zwracają uwagę eksperci, długoterminową inwestycją. Pojazdy zabytkowe wymagają jednak specjalnej uwagi oraz środków pieniężnych. Wiedzą o tym pasjonaci klasycznej motoryzacji skupieni wokół społeczności Giełda Klasyków. Jej założyciele oraz Volkswagen Bank poinformowali o rozpoczęciu współpracy.

Klasyczna motoryzacja to nasza codzienność. Zdajemy sobie sprawę, jak duże i niespodziewane bywają wydatki związane z tym hobby. Współpraca Giełdy Klasyków z taką instytucją jak Volkswagen Bank była dla nas naturalną konsekwencją rozwoju. Od początku działania celem naszego portalu było nie tylko przybliżenie historii motoryzacji, ale również zarażanie pasją do niej. Jak nikt wiemy, że niepoprawny optymizm i wiara w prowadzone projekty renowacyjne niejednego mogą wpędzić w finansowe tarapaty. Oferowany przez Volkswagen Bank kredyt na klasyka to dla wielu pasjonatów szansa na spełnienie marzeń z dzieciństwa o resoraku w skali 1:1 – komentuje Adam Piotrowski, założyciel Giełdy Klasyków.

Giełda Klasyków to serwis ogłoszeniowy założony z pasji do dawnej motoryzacji. Strona, która powstała 10 lat temu jako blog, dzisiaj jest jednym z najchętniej czytanych i obserwowanych portali o klasycznych pojazdach w Polsce. Jego autorzy zajmują się sprzedażą samochodów z duszą, biorą udział w imprezach motoryzacyjnych w całej Polsce, prezentując perełki ze swojego garażu.

Kompleksowe finansowanie pasji

Kredyt gotówkowy na dowolny cel, w tym na klasyka od Volkswagen Bank można wykorzystać nie tylko na kupno zabytkowego auta, ale także np. na potrzebne do jego remontu części, transport oraz bieżącą renowację lub rozbudowę warsztatu. Maksymalna kwota kredytu to aż 100 tys. złotych. Bank nie wymaga dodatkowych zabezpieczeń, a w promocyjnej ofercie prowizja za udzielenie kredytu to 0%. RRSO wynosi 13,24%.

Jak mówią pasjonaci klasycznej motoryzacji, są to samochody z duszą. Dodatkowo zakup, w tym odnowienie klasycznego auta, może być bardzo dobrą długoterminową inwestycją. Większość young- czy oldtimerów zyskuje na wartości z wiekiem, czyli im starsze auto, tym często droższe. Jako Volkswagen Bank jesteśmy mocno związani z motoryzacją, ale też nawiązujemy do tradycji naszego koncernu i dlatego wspieramy pasjonatów klasycznej motoryzacji. Proponujemy atrakcyjne warunki kredytu gotówkowego dedykowanego klasycznej motoryzacji. Taki kredyt, na hasło „Klasyk", pozwala spełnić marzenie o wybranym klasyku, czy to poprzez zakup, czy też jego remont lub renowację – mówi Ronald Kulikowski, Dyrektor Zarządzający Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. Wyróżnikiem banku są unikalne na rynku wzory kart Visa z wizerunkami samochodów ze stajni Volkswagena zgodnie z hasłem „od klasyka do elektryka”, w tym VW Beetle (tzn. „Garbus”) czy Volkswagen T1 (tzw. „Bulli”), a także elektrycznego Porsche Taycan czy Volkswagena ID. Buzz.

W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji, jak również z ITCARD, dzięki czemu klienci indywidualni banku mogą bezpłatnie wypłacać środki z bankomatów Planet Cash.

Więcej informacji o ofercie Volkswagen Bank można znaleźć na stronie internetowej instytucji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show Biuro prasowe
2024-04-30 | 01:00

The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show

After releasing OMODA 5 ICE and the fully electric OMODA 5E variant, the manufacturer is not slowing down. OMODA is preparing to introduce the eagerly awaited OMODA 7 model to the global market.
Motoryzacja Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
2024-04-30 | 01:00

Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce

W ubiegłym tygodniu do Polski dotarły pierwsze samochody pokazowe marki  OMODA&JAECOO. Chiński producent samochodów przygotowuje się do wejścia na polski rynek ze swoimi
Motoryzacja The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
2024-04-30 | 01:00

The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland

Last week, the first OMODA&JAECOO show cars arrived in Poland. The Chinese car manufacturer is preparing to enter the Polish market with its flagship OMODA 5 model, which may happen as early

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.