Volkswagen Bank ponownie w gronie sponsorów wyścigu Classicauto Cup
Drugi rok z rzędu Volkswagen Bank dołączył do grona sponsorów wyścigu Classicauto Cup, czyli największej w Polsce imprezy rajdowej dla aut klasycznych. W tym roku sezon wystartował 15 kwietnia na torze Silesia Ring w Kamieniu Śląskim (woj. opolskie).
Volkswagen Bank wspiera pasjonatów klasycznej motoryzacji. Posiada w ofercie kredyt gotówkowy na dowolny cel, w tym na wydatki związane z klasykami, jak również karty płatnicze Visa z ikonami motoryzacji – m.in. z charakterystycznym wizerunkiem czerwonego, kultowego Volkswagena Garbusa.
Bank mocno angażuje się w cykl rajdów Classicauto Cup. W tym roku impreza opiera się na siedmiu rundach sportowych, gdzie każdy wyścig poprzedza dzień treningowy. Tegoroczne zmagania zaplanowano w następujących lokalizacjach: 20.05 (Tor Kielce), 17.06 (Motopark Ułęż), 22.07 (Tor Poznań), 20.08 (Tor Jastrząb), 23.09 (Tor Słomczyn). Ostatnia runda kończąca sezon w 2023 roku odbędzie się 14 października ponownie na Torze Kielce.
– Jako Volkswagen Bank wspieramy wszystkich pasjonatów klasycznej motoryzacji. Oferujemy kredyt gotówkowy, który mogą przeznaczyć na zakup lub remont klasyka, a także karty płatnicze Visa z wizerunkami kultowych aut z Grupy Volkswagen. Jesteśmy tam, gdzie pasja łączy się ze zdrowym stylem życia, dlatego chętnie promujemy wydarzenia sportowe. Classicauto Cup to największe w Polsce zmagania dla samochodów klasycznych, ale to także szansa na profesjonalne szkolenia z zakresu techniki jazdy – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Zawody Classicauto Cup odbywają się od 2006 roku na obiektach wyścigowych w całej Polsce. Każdego roku w zawodach ściga się średnio 60-110 pojazdów. Ich zadaniem jest 6-krotnie pokonanie próby o długości 3-11 km (w zależności od toru). W trakcie każdej rundy uczestnicy kompletują punkty do klasyfikacji rocznej. Na koniec sezonu zostaną wyłonieni mistrzowie Classicauto Cup.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji, jak również z ITCARD, dzięki czemu klienci indywidualni banku mogą bezpłatnie wypłacać gotówkę z bankomatów Planet Cash.
Więcej informacji o wyścigu Classicauto Cup na stronie internetowej organizatora: http://classicautocup.pl/

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.