Volkswagen Bank ponownie w gronie sponsorów wyścigu Classicauto Cup
Drugi rok z rzędu Volkswagen Bank dołączył do grona sponsorów wyścigu Classicauto Cup, czyli największej w Polsce imprezy rajdowej dla aut klasycznych. W tym roku sezon wystartował 15 kwietnia na torze Silesia Ring w Kamieniu Śląskim (woj. opolskie).
Volkswagen Bank wspiera pasjonatów klasycznej motoryzacji. Posiada w ofercie kredyt gotówkowy na dowolny cel, w tym na wydatki związane z klasykami, jak również karty płatnicze Visa z ikonami motoryzacji – m.in. z charakterystycznym wizerunkiem czerwonego, kultowego Volkswagena Garbusa.
Bank mocno angażuje się w cykl rajdów Classicauto Cup. W tym roku impreza opiera się na siedmiu rundach sportowych, gdzie każdy wyścig poprzedza dzień treningowy. Tegoroczne zmagania zaplanowano w następujących lokalizacjach: 20.05 (Tor Kielce), 17.06 (Motopark Ułęż), 22.07 (Tor Poznań), 20.08 (Tor Jastrząb), 23.09 (Tor Słomczyn). Ostatnia runda kończąca sezon w 2023 roku odbędzie się 14 października ponownie na Torze Kielce.
– Jako Volkswagen Bank wspieramy wszystkich pasjonatów klasycznej motoryzacji. Oferujemy kredyt gotówkowy, który mogą przeznaczyć na zakup lub remont klasyka, a także karty płatnicze Visa z wizerunkami kultowych aut z Grupy Volkswagen. Jesteśmy tam, gdzie pasja łączy się ze zdrowym stylem życia, dlatego chętnie promujemy wydarzenia sportowe. Classicauto Cup to największe w Polsce zmagania dla samochodów klasycznych, ale to także szansa na profesjonalne szkolenia z zakresu techniki jazdy – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Zawody Classicauto Cup odbywają się od 2006 roku na obiektach wyścigowych w całej Polsce. Każdego roku w zawodach ściga się średnio 60-110 pojazdów. Ich zadaniem jest 6-krotnie pokonanie próby o długości 3-11 km (w zależności od toru). W trakcie każdej rundy uczestnicy kompletują punkty do klasyfikacji rocznej. Na koniec sezonu zostaną wyłonieni mistrzowie Classicauto Cup.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji, jak również z ITCARD, dzięki czemu klienci indywidualni banku mogą bezpłatnie wypłacać gotówkę z bankomatów Planet Cash.
Więcej informacji o wyścigu Classicauto Cup na stronie internetowej organizatora: http://classicautocup.pl/

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.