Komunikaty PR

Volkswagen Bank ponownie w gronie sponsorów wyścigu Classicauto Cup

2023-04-17  |  15:30
Biuro prasowe

Drugi rok z rzędu Volkswagen Bank dołączył do grona sponsorów wyścigu Classicauto Cup, czyli największej w Polsce imprezy rajdowej dla aut klasycznych. W tym roku sezon wystartował 15 kwietnia na torze Silesia Ring w Kamieniu Śląskim (woj. opolskie).

Volkswagen Bank wspiera pasjonatów klasycznej motoryzacji. Posiada w ofercie kredyt gotówkowy na dowolny cel, w tym na wydatki związane z klasykami, jak również karty płatnicze Visa z ikonami motoryzacji – m.in. z charakterystycznym wizerunkiem czerwonego, kultowego Volkswagena Garbusa.

Bank mocno angażuje się w cykl rajdów Classicauto Cup. W tym roku impreza opiera się na siedmiu rundach sportowych, gdzie każdy wyścig poprzedza dzień treningowy. Tegoroczne zmagania zaplanowano w następujących lokalizacjach: 20.05 (Tor Kielce), 17.06 (Motopark Ułęż), 22.07 (Tor Poznań), 20.08 (Tor Jastrząb), 23.09 (Tor Słomczyn). Ostatnia runda kończąca sezon w 2023 roku odbędzie się 14 października ponownie na Torze Kielce.

Jako Volkswagen Bank wspieramy wszystkich pasjonatów klasycznej motoryzacji. Oferujemy kredyt gotówkowy, który mogą przeznaczyć na zakup lub remont klasyka, a także karty płatnicze Visa z wizerunkami kultowych aut z Grupy Volkswagen. Jesteśmy tam, gdzie pasja łączy się ze zdrowym stylem życia, dlatego chętnie promujemy wydarzenia sportowe. Classicauto Cup to największe w Polsce zmagania dla samochodów klasycznych, ale to także szansa na profesjonalne szkolenia z zakresu techniki jazdy – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Zawody Classicauto Cup odbywają się od 2006 roku na obiektach wyścigowych w całej Polsce. Każdego roku w zawodach ściga się średnio 60-110 pojazdów. Ich zadaniem jest 6-krotnie pokonanie próby o długości 3-11 km (w zależności od toru). W trakcie każdej rundy uczestnicy kompletują punkty do klasyfikacji rocznej. Na koniec sezonu zostaną wyłonieni mistrzowie Classicauto Cup.

Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji, jak również z ITCARD, dzięki czemu klienci indywidualni banku mogą bezpłatnie wypłacać gotówkę z bankomatów Planet Cash.

Więcej informacji o wyścigu Classicauto Cup na stronie internetowej organizatora: http://classicautocup.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.