Volkswagen Bank ponownie w gronie sponsorów wyścigu Classicauto Cup
Drugi rok z rzędu Volkswagen Bank dołączył do grona sponsorów wyścigu Classicauto Cup, czyli największej w Polsce imprezy rajdowej dla aut klasycznych. W tym roku sezon wystartował 15 kwietnia na torze Silesia Ring w Kamieniu Śląskim (woj. opolskie).
Volkswagen Bank wspiera pasjonatów klasycznej motoryzacji. Posiada w ofercie kredyt gotówkowy na dowolny cel, w tym na wydatki związane z klasykami, jak również karty płatnicze Visa z ikonami motoryzacji – m.in. z charakterystycznym wizerunkiem czerwonego, kultowego Volkswagena Garbusa.
Bank mocno angażuje się w cykl rajdów Classicauto Cup. W tym roku impreza opiera się na siedmiu rundach sportowych, gdzie każdy wyścig poprzedza dzień treningowy. Tegoroczne zmagania zaplanowano w następujących lokalizacjach: 20.05 (Tor Kielce), 17.06 (Motopark Ułęż), 22.07 (Tor Poznań), 20.08 (Tor Jastrząb), 23.09 (Tor Słomczyn). Ostatnia runda kończąca sezon w 2023 roku odbędzie się 14 października ponownie na Torze Kielce.
– Jako Volkswagen Bank wspieramy wszystkich pasjonatów klasycznej motoryzacji. Oferujemy kredyt gotówkowy, który mogą przeznaczyć na zakup lub remont klasyka, a także karty płatnicze Visa z wizerunkami kultowych aut z Grupy Volkswagen. Jesteśmy tam, gdzie pasja łączy się ze zdrowym stylem życia, dlatego chętnie promujemy wydarzenia sportowe. Classicauto Cup to największe w Polsce zmagania dla samochodów klasycznych, ale to także szansa na profesjonalne szkolenia z zakresu techniki jazdy – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Zawody Classicauto Cup odbywają się od 2006 roku na obiektach wyścigowych w całej Polsce. Każdego roku w zawodach ściga się średnio 60-110 pojazdów. Ich zadaniem jest 6-krotnie pokonanie próby o długości 3-11 km (w zależności od toru). W trakcie każdej rundy uczestnicy kompletują punkty do klasyfikacji rocznej. Na koniec sezonu zostaną wyłonieni mistrzowie Classicauto Cup.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. W 2022 roku bank nawiązał współpracę z Ardor Auctions, czyli jedynym w Polsce domem aukcyjnym dla pasjonatów zabytkowej motoryzacji, jak również z ITCARD, dzięki czemu klienci indywidualni banku mogą bezpłatnie wypłacać gotówkę z bankomatów Planet Cash.
Więcej informacji o wyścigu Classicauto Cup na stronie internetowej organizatora: http://classicautocup.pl/

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.