Volkswagen Financial Services członkiem Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego
W lutym br. Volkswagen Financial Services dołączył do członków biznesowych Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Tym samym znalazł się w gronie firm aktywnie działających na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce.
Misją Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego jest stworzenie platformy porozumienia i współpracy między różnymi podmiotami wszystkich sektorów społeczeństwa obywatelskiego na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce.
– Serdecznie witam wśród naszych członków Volkswagen Financial Services. Cieszymy się, że będziemy współpracować i wspólnie działać na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego w Polsce – mówi Dorota Olszewska, prezeska PBD. – Mamy nadzieję, że wspólna wymiana doświadczeń zaowocuje nowymi projektami i w pełni uda nam się wykorzystać doświadczenie i potencjał naszego nowej firmy członkowskiej.
– Dołączenie do Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego stanowi ważny krok w naszej działalności. Jako wiodąca spółka leasingowa z grupy automotive i lider w zakresie dostarczania finansowania w Polsce dla samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony, pragniemy aktywnie działać na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego. Liczymy, że poprzez edukację możemy mieć wpływ na zwiększenie świadomości kierowców, co powinno przełożyć się na zmniejszenie liczby niebezpiecznych zdarzeń na drogach – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.
Volkswagen Financial Services i PBD na początku swojej współpracy chcą skupić się na zagadnieniach z obszaru bezpieczeństwa flot samochodowych, mobilności i eksploatacji aut.
Volkswagen Financial Services oferuje pod jedną marką usługi finansowe (leasing, kredyt, najem) związane z zakupem i eksploatacją samochodów dla klientów indywidualnych i biznesowych oraz ubezpieczenia i bankowość. Od wielu lat jest firmą odpowiedzialną społecznie. Jednym z działań, które podejmuje VW FS, jest wsparcie strażaków z Ochotniczych Straży Pożarnych. Firma udostępnia im samochody, dzięki którym mogą szybciej i sprawniej nieść pomoc potrzebującym – m.in. zabezpieczając wypadki drogowe czy biorąc udział w akcjach ratunkowych. Aktualnie pojazdy Volkswagen Financial Services służą wybranym jednostkom OSP w ramach działań pomocowych dla uchodźców z Ukrainy.
Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego jest członkiem Global Road Safety Partnership (GRSP) w Genewie, tj. międzynarodowej organizacji pracującej na rzecz trwałego ograniczenia liczby wypadków drogowych w krajach przechodzących proces transformacji. W Polsce Partnerstwu patronują Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Bank Światowy.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.