Volkswagen Financial Services członkiem Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego
W lutym br. Volkswagen Financial Services dołączył do członków biznesowych Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Tym samym znalazł się w gronie firm aktywnie działających na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce.
Misją Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego jest stworzenie platformy porozumienia i współpracy między różnymi podmiotami wszystkich sektorów społeczeństwa obywatelskiego na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce.
– Serdecznie witam wśród naszych członków Volkswagen Financial Services. Cieszymy się, że będziemy współpracować i wspólnie działać na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego w Polsce – mówi Dorota Olszewska, prezeska PBD. – Mamy nadzieję, że wspólna wymiana doświadczeń zaowocuje nowymi projektami i w pełni uda nam się wykorzystać doświadczenie i potencjał naszego nowej firmy członkowskiej.
– Dołączenie do Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego stanowi ważny krok w naszej działalności. Jako wiodąca spółka leasingowa z grupy automotive i lider w zakresie dostarczania finansowania w Polsce dla samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony, pragniemy aktywnie działać na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego. Liczymy, że poprzez edukację możemy mieć wpływ na zwiększenie świadomości kierowców, co powinno przełożyć się na zmniejszenie liczby niebezpiecznych zdarzeń na drogach – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.
Volkswagen Financial Services i PBD na początku swojej współpracy chcą skupić się na zagadnieniach z obszaru bezpieczeństwa flot samochodowych, mobilności i eksploatacji aut.
Volkswagen Financial Services oferuje pod jedną marką usługi finansowe (leasing, kredyt, najem) związane z zakupem i eksploatacją samochodów dla klientów indywidualnych i biznesowych oraz ubezpieczenia i bankowość. Od wielu lat jest firmą odpowiedzialną społecznie. Jednym z działań, które podejmuje VW FS, jest wsparcie strażaków z Ochotniczych Straży Pożarnych. Firma udostępnia im samochody, dzięki którym mogą szybciej i sprawniej nieść pomoc potrzebującym – m.in. zabezpieczając wypadki drogowe czy biorąc udział w akcjach ratunkowych. Aktualnie pojazdy Volkswagen Financial Services służą wybranym jednostkom OSP w ramach działań pomocowych dla uchodźców z Ukrainy.
Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego jest członkiem Global Road Safety Partnership (GRSP) w Genewie, tj. międzynarodowej organizacji pracującej na rzecz trwałego ograniczenia liczby wypadków drogowych w krajach przechodzących proces transformacji. W Polsce Partnerstwu patronują Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Bank Światowy.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.