Volkswagen Financial Services z nową ofertą finansowania aut
Volkswagen Financial Services wprowadza produkt Najem – nowe rozwiązanie dla użytkowników samochodów, które wyróżnia się stałą miesięczną opłatą za wszystkie usługi w ramach umowy. Z oferty mogą skorzystać zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci indywidualni.
Według badania przeprowadzonego przez Opinia24 na zlecenie marki ŠKODA, w najbliższych 10 latach kierowcy coraz częściej będą wybierać najem jako formę korzystania z samochodu. Aż 25 proc. z nich jest zdania, że – z uwagi na rosnącą inflację oraz niepewną sytuację na rynku – najem to korzystniejsze rozwiązanie niż wzięcie kredytu na zakup pojazdu. Dzięki badaniom opinii publicznej firmy coraz lepiej mogą rozumieć potrzeby klientów, dlatego są w stanie optymalniej na nie odpowiadać. Ciekawym przykładem, który wpisuje się w obecne trendy polegające na używaniu, a nie posiadaniu, jest produkt Najem – nowa forma finansowania aut w ofercie Volkswagen Financial Services.
Najem w praktyce
Najem od VW FS jest rozwiązaniem, dzięki któremu osoba swobodnie korzysta z auta. VW FS zapewnia usługi, w skład których wchodzą: ubezpieczenia komunikacyjne, pełen pakiet serwisowy, możliwość skorzystania z samochodu zastępczego w razie awarii czy szkody komunikacyjnej, assistance czy usługa zarządzania szkodami. W ramach produktu Najem istnieje też możliwość wyboru pakietu opon letnich i zimowych oraz ich sezonowej wymiany czy przechowywania. Dodatkowym udogodnieniem jest portal klienta. Użytkownicy mogą na nim sprawdzić m.in. harmonogram opłat miesięcznych, pobrać e-faktury czy zgody na wyjazd zagraniczny autem oraz inne potrzebne dokumenty.
– Rosnąca popularność usług i modeli subskrypcyjnych, które pozwalają cieszyć się produktami bez konieczności ich kupowania, coraz śmielej przenosi się do świata motoryzacji. Jako Volkswagen Financial Services, lider nowoczesnej mobilności, w sposób dynamiczny odpowiadamy na zmieniające się trendy i przyzwyczajenia klientów. Stąd też zdecydowaliśmy się wprowadzić produkt Najem. Zawarliśmy w nim wiele funkcji i rozwiązań w jednej stałej, miesięcznej opłacie. Chcemy, aby każdy kierowca mógł bez stresu korzystać z auta, nie martwiąc się ukrytymi kosztami i niespodziewanymi wydatkami – mówi Michał Dyc, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Volkswagen Financial Services.
Gwarancja mobilności
Najem od VW FS jest dostępny dla wszystkich kierowców – nawet dla tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na opłatę początkową. Klienci mogą korzystać z danego auta i nawet po dwóch latach wymienić go na inny, nie przejmując się sprzedażą na rynku wtórnym.
Pierwszym producentem samochodów, którego modele są dostępne w ofercie Najem, jest ŠKODA. Przykładowo ŠKODA Kamiq – dzięki ŠKODA Najem All Inclusive i umowie podpisanej na 3 lata – jest dostępna dla klientów indywidualnych za 1700 zł brutto, a dla firm za 1203 zł netto miesięcznie. Wyliczenia uwzględniają roczny limit 20 tys. km oraz 10-proc. opłatę początkową. Z kolei za model ŠKODA Scala, biorąc pod uwagę te same parametry, miesięczna opłata dla klientów indywidualnych wyniesie 1607 zł brutto, a dla firm – 1307 zł netto.
Więcej informacji o ofercie dla klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych znajduje się na stronach Volkswagen Financial Services: https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/finansowanie-samochodu/finansowanie-samochodu-nowego/najem-dla-klientow-indywidualnych.html, https://www.vwfs.pl/klienci-biznesowi/finansowanie-samochodu/finansowanie-samochodu-nowego/najem-dla-przedsiebiorcow.html.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.