Komunikaty PR

Volkswagen Financial Services udostępnia kultowe ID. Buzzy swoim klientom

2023-04-03  |  12:00
Biuro prasowe

Volkswagen Financial Services, ekspert nowoczesnej mobilności, kontynuuje obchody swojego 25-lecia. Z tej okazji firma wyszła z unikalną propozycją dla swoich klientów flotowych – wybrani partnerzy będą mogli przez 25 dni za darmo testować elektryczne modele Volkswagen ID. Buzz. Przekazanie 2 pierwszych aut miało miejsce podczas Kongresu MOVE odbywającego się pod koniec marca w Poznaniu.

Edukowanie w obszarze mobilności należy do ważnych aspektów działalności VW FS. Firma kładzie duży nacisk, aby o elektromobilności nie tylko mówić, ale przede wszystkim zachęca, aby wdrażać ją w swoich organizacjach. Wspiera swoich klientów w całym procesie – począwszy od etapu konsultowania rozwiązań, aż po ich implementację. Przykładem jest współpraca VW FS z Hilti Poland – międzynarodową firmą dostarczającą produkty i usługi dla branży budowlanej, która kilka tygodni temu zamówiła do swojej floty i testuje obecnie Volkswagena ID. Buzz.

– W Hilti dążymy do tego, aby w 2023 roku stać się neutralnym biznesem pod względem emisji dwutlenku węgla. Pojazdy, które używamy, w największym stopniu przyczyniają się do emisji CO2. Obecnie stopniowo wymieniamy nasze auta na BEV i HEV co w 2022 roku pozwoliło na transformację ponad 20 proc. naszej globalnej floty – komentuje Paweł Sienicki, Dyrektor Zakupów i Administracji w Hilti Poland Sp. z o.o.

25 klientów na 25 lat VW FS

Volkswagen Financial Services kontynuuje obchody 25 lat działalności na polskim rynku. Świętując tę rocznicę, VW FS rozpoczął akcję „Elektryzująca przyszłość Twojej floty”, w ramach której użyczy na 25 dni swoim 25 największym klientom flotowym samochody elektryczne ID. Buzz. To wyjątkowa okazja do przetestowania najnowszej technologii, poznania specyfiki samochodów elektrycznych, a także promocji ekologicznego transportu wśród swoich pracowników. Co ciekawe, Volkswageny ID. Buzz zostały w nietuzinkowy sposób udekorowane motywami kwiatowymi, co sprawia, że jeszcze bardziej wyróżniają się na drodze.

Elektromobilność nie jest dziś wyborem, lecz przyszłością. Pytanie nie dotyczy tego, czy auta elektryczne wejdą do flot, tylko raczej tego, kiedy to się stanie. Większość naszych klientów zdaje sobie sprawę, że stopniowo ich firmy zaczną przechodzić na auta elektryczne. Stąd też chcemy im to możliwie ułatwić, choćby poprzez przekazanie im elektrycznych modeli Volkswagen ID. Buzz, które będą mogli przetestować. Nie zamierzamy nikogo do niczego przekonywać, lecz wierzymy, że istotę stanowi edukacja oraz doświadczenie użytkowania aut zeroemisyjnych – powiedział Maciej Zwiewka, Dyrektor Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że VW FS do tego pionierskiego projektu wybrał model ID. Buzz marki Volkswagen Samochody Dostawcze. ID. Buzz to samochód wyjątkowy pod każdym względem – w pełni elektryczny, innowacyjny, a jednocześnie nawiązujący do tradycji marki. Jest też nowością w naszej ofercie – na polskim rynku pojawił się pod koniec 2022 roku. To pojazd idealny do zapewnienia bezemisyjnej mobilności w firmach, świetnie sprawdzający się w miastach, zarówno w wersji osobowej, jak i w wersji Cargopodkreślił Piotr Łakomy, Dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Dwa pierwsze Volkswageny ID. Buzz zostały przekazane pod koniec marca podczas Kongresu MOVE w Poznaniu, czyli ogólnopolskiego wydarzenia poświęconego przyszłości motoryzacji. Impreza zgromadziła profesjonalistów oraz praktyków elektromobilności, a także firmy takie jak Volkswagen Financial Services, które oferują nowoczesne rozwiązania i usługi w tym zakresie. Wśród aktywności zaplanowanych przez VW FS były m.in. warsztaty, na których omawiano, jak w kilku krokach wdrożyć auto elektryczne do firmy. Ponadto jeden z ekspertów firmy – dyrektor sprzedaży flotowej Maciej Zwiewka – wziął udział w panelu, w którym dyskutowano, jak finansować elektromobilność i jak powinna wyglądać rola instytucji finansowych w elektryfikacji mobilności.

Najem od VW FS – oferta Rent a Car

Volkswagen Financial Services zdecydował o udostępnieniu elektrycznych aut Volkswagen ID. Buzz swoim klientom, po to, aby ci mogli sprawdzić ich wydajność oraz przekonać się, że są to auta, które warto posiadać we własnej flocie. Jeśli partnerzy po zakończeniu 25 dni próbnych uznają, że warto z pojazdów korzystać dalej – będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty najmu Rent a Car. Okres minimalny, na jaki można zawrzeć umowę z Volkswagen Financial Services, to jeden miesiąc, natomiast maksymalny dwa lata. Opłaca się wtedy stałe, miesięczne raty. Użytkowanie samochodu w ramach najmu średnioterminowego można skrócić w dowolnym momencie, natomiast gdy klient jest zadowolony z auta, może podpisać kolejną umowę, tym razem na najem długoterminowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.