Volkswagen Financial Services udostępnia kultowe ID. Buzzy swoim klientom
Volkswagen Financial Services, ekspert nowoczesnej mobilności, kontynuuje obchody swojego 25-lecia. Z tej okazji firma wyszła z unikalną propozycją dla swoich klientów flotowych – wybrani partnerzy będą mogli przez 25 dni za darmo testować elektryczne modele Volkswagen ID. Buzz. Przekazanie 2 pierwszych aut miało miejsce podczas Kongresu MOVE odbywającego się pod koniec marca w Poznaniu.
Edukowanie w obszarze mobilności należy do ważnych aspektów działalności VW FS. Firma kładzie duży nacisk, aby o elektromobilności nie tylko mówić, ale przede wszystkim zachęca, aby wdrażać ją w swoich organizacjach. Wspiera swoich klientów w całym procesie – począwszy od etapu konsultowania rozwiązań, aż po ich implementację. Przykładem jest współpraca VW FS z Hilti Poland – międzynarodową firmą dostarczającą produkty i usługi dla branży budowlanej, która kilka tygodni temu zamówiła do swojej floty i testuje obecnie Volkswagena ID. Buzz.
– W Hilti dążymy do tego, aby w 2023 roku stać się neutralnym biznesem pod względem emisji dwutlenku węgla. Pojazdy, które używamy, w największym stopniu przyczyniają się do emisji CO2. Obecnie stopniowo wymieniamy nasze auta na BEV i HEV co w 2022 roku pozwoliło na transformację ponad 20 proc. naszej globalnej floty – komentuje Paweł Sienicki, Dyrektor Zakupów i Administracji w Hilti Poland Sp. z o.o.
25 klientów na 25 lat VW FS
Volkswagen Financial Services kontynuuje obchody 25 lat działalności na polskim rynku. Świętując tę rocznicę, VW FS rozpoczął akcję „Elektryzująca przyszłość Twojej floty”, w ramach której użyczy na 25 dni swoim 25 największym klientom flotowym samochody elektryczne ID. Buzz. To wyjątkowa okazja do przetestowania najnowszej technologii, poznania specyfiki samochodów elektrycznych, a także promocji ekologicznego transportu wśród swoich pracowników. Co ciekawe, Volkswageny ID. Buzz zostały w nietuzinkowy sposób udekorowane motywami kwiatowymi, co sprawia, że jeszcze bardziej wyróżniają się na drodze.
– Elektromobilność nie jest dziś wyborem, lecz przyszłością. Pytanie nie dotyczy tego, czy auta elektryczne wejdą do flot, tylko raczej tego, kiedy to się stanie. Większość naszych klientów zdaje sobie sprawę, że stopniowo ich firmy zaczną przechodzić na auta elektryczne. Stąd też chcemy im to możliwie ułatwić, choćby poprzez przekazanie im elektrycznych modeli Volkswagen ID. Buzz, które będą mogli przetestować. Nie zamierzamy nikogo do niczego przekonywać, lecz wierzymy, że istotę stanowi edukacja oraz doświadczenie użytkowania aut zeroemisyjnych – powiedział Maciej Zwiewka, Dyrektor Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że VW FS do tego pionierskiego projektu wybrał model ID. Buzz marki Volkswagen Samochody Dostawcze. ID. Buzz to samochód wyjątkowy pod każdym względem – w pełni elektryczny, innowacyjny, a jednocześnie nawiązujący do tradycji marki. Jest też nowością w naszej ofercie – na polskim rynku pojawił się pod koniec 2022 roku. To pojazd idealny do zapewnienia bezemisyjnej mobilności w firmach, świetnie sprawdzający się w miastach, zarówno w wersji osobowej, jak i w wersji Cargo – podkreślił Piotr Łakomy, Dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze.
Dwa pierwsze Volkswageny ID. Buzz zostały przekazane pod koniec marca podczas Kongresu MOVE w Poznaniu, czyli ogólnopolskiego wydarzenia poświęconego przyszłości motoryzacji. Impreza zgromadziła profesjonalistów oraz praktyków elektromobilności, a także firmy takie jak Volkswagen Financial Services, które oferują nowoczesne rozwiązania i usługi w tym zakresie. Wśród aktywności zaplanowanych przez VW FS były m.in. warsztaty, na których omawiano, jak w kilku krokach wdrożyć auto elektryczne do firmy. Ponadto jeden z ekspertów firmy – dyrektor sprzedaży flotowej Maciej Zwiewka – wziął udział w panelu, w którym dyskutowano, jak finansować elektromobilność i jak powinna wyglądać rola instytucji finansowych w elektryfikacji mobilności.
Najem od VW FS – oferta Rent a Car
Volkswagen Financial Services zdecydował o udostępnieniu elektrycznych aut Volkswagen ID. Buzz swoim klientom, po to, aby ci mogli sprawdzić ich wydajność oraz przekonać się, że są to auta, które warto posiadać we własnej flocie. Jeśli partnerzy po zakończeniu 25 dni próbnych uznają, że warto z pojazdów korzystać dalej – będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty najmu Rent a Car. Okres minimalny, na jaki można zawrzeć umowę z Volkswagen Financial Services, to jeden miesiąc, natomiast maksymalny dwa lata. Opłaca się wtedy stałe, miesięczne raty. Użytkowanie samochodu w ramach najmu średnioterminowego można skrócić w dowolnym momencie, natomiast gdy klient jest zadowolony z auta, może podpisać kolejną umowę, tym razem na najem długoterminowy.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.