Komunikaty PR

W 2021 roku platformę Motointegrator.com odwiedziło 3,6 mln kierowców

2022-03-11  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Motointegrator.com to obecnie jedna z największych internetowych wyszukiwarek warsztatów i usług motoryzacyjnych. Celem platformy jest ułatwienie kierowcom korzystania z usług mechaników - już od momentu ich wyszukiwania poprzez umawianie online. W 2021 platformę odwiedziło aż 3,6 mln użytkowników.

W 2021 roku Motointegrator.com odwiedziło 3 600 000 kierowców w Polsce. Platforma uzyskała aż 6 620 000 odsłon. 33 proc. kierowców odwiedzających stronę stanowiły kobiety, a 67 proc. mężczyźni. Około 70 proc. użytkowników korzystało z platformy Motointegrator.com na urządzeniach mobilnych. Ponadto liczba warsztatów, których właściciele zdecydowali się na założenie swojej wizytówki na Motointegrator.com przekroczyła aż 13 000.

Odpowiedź na potrzeby kierowców

W roku 2021 platforma rozszerzyła ofertę usług dotyczących motocykli, a także samochodów elektrycznych oraz hybrydowych. Choć auta zeroemisyjne to obecnie raczkujący segment rynku, Motointegrator.com chce być pionierem w umawianiu usług serwisowych online – dlatego umożliwia umawianie wizyt w warsztatach również dla tak nowoczesnych aut, jak samochody elektryczne. Obecnie na platformie można znaleźć 23 usługi serwisowe dotyczące aut elektrycznych i hybrydowych oraz 24 rodzaje napraw związanych z motocyklami. Łączna baza usług, z których mogą skorzystać kierowcy za pośrednictwem platformy to aż 547 pozycji.

Jak wygląda zaangażowanie użytkowników w liczbach?

W 2021 roku kierowcy wygenerowali ponad 500 000 połączeń do serwisów korzystając z platformy Motointegrator.com. 67 proc. z nich zostało odebranych przez mechaników. Numery na stronach warsztatów zostały wyświetlone 670 000 razy. Już prawie 7000 kierowców docenia zalety posiadania konta kierowcy w Motointegrator.com. Dzięki nim, użytkownicy mają dostęp do bieżącej historii serwisowej swojego auta. Jest to też duże ułatwienie dla mechaników, którzy mogą na bieżąco sprawdzić co było ostatnio naprawiane w danym samochodzie.

Dodatkowe korzyści dla warsztatów

Serwisy samochodowe korzystające z pakietu Motointegratora Premium od połowy poprzedniego roku zyskały możliwość umieszczania na swojej stronie promocji, dzięki czemu mogą zainteresować klientów swoją wyjątkową ofertą. Gadżet gratis do przeglądu, zniżka procentowa na konkretną usługę, a może limitowana oferta na montaż konkretnej części – to warsztat sam decyduje jaką promocję dodaje. Co istotne, oferty promocyjne warsztatów są wyświetlane na specjalnej zakładce „Promocje”. Dodatkowo kierowcy mają możliwość skorzystania również z promocji oferowanych przez partnerów platformy.

Warsztatom korzystającym z wizytówki Motointegrator Premium platforma oferuje również jej darmową optymalizację. Mechanicy mogą liczyć na wsparcie w przygotowaniu jej w taki sposób, by zainteresowała jak najwięcej klientów. Serwisy znajdujące się na platformie nie są pozostawione same sobie. Od początku istnienia Motointegrator.com, platformie zależało na opiece i doradztwie warsztatom.

Nie tylko w Polsce

Motointegrator.com prężnie działa również za granicą. Łączna liczba wyświetleń platformy w 2021 roku na wszystkich rynkach to blisko 11 000 000. Rozwiązanie jest dostępna w 11 krajach. Najwięcej ruchu na stronie zostało wygenerowane w Polsce. Drugim największym rynkiem jest pod tym względem Bułgaria, zaś na trzecim miejscu uplasowała się Chorwacja. Identycznie wygląda to w sprawie ilości warsztatów posiadających wizytówki na Motointegrator.com.

Plany na przyszłość to dalszy rozwój

Obecnie platformie zależy przede wszystkim na udoskonalaniu obsługi, aby proces umawiania wizyt w warsztacie był możliwie jak najprostszy i jak najbardziej przejrzysty. Ponadto planuje nadal rozwijać bazę poradników, które cieszą się wśród użytkowników dużą popularnością. Porad motoryzacyjnych na Motointegrator.com w 2021 roku na polskim rynku szukano niemal 2 300 000 razy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Motointegrator.com jest jedną z największych w Polsce internetową wyszukiwarką warsztatów, dzięki której kierowcy mogą nie tylko w łatwy sposób znaleźć odpowiadający im warsztat, ale także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a w przypadku niektórych mechaników także umówić się na wizytę online. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju. Każdego miesiąca strona odwiedzana jest ponad 600 000 razy, co czyni ją idealnym narzędziem do promocji serwisu samochodowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy
Motoryzacja Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
2024-07-09 | 10:00

Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu

1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.