Komunikaty PR

W pełni elektryczny Jeep Avenger będzie fabrycznie wyposażony w opony Goodyear

2023-08-03  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Nowy, w pełni elektryczny Jeep Avenger zostanie fabrycznie wyposażony w wybrane modele opon letnich i całorocznych marki Goodyear, które uzupełnią zaawansowane możliwości pojazdu. Homologowane dla Avengera opony zostały wyposażone w  innowacyjne technologie, które nie tylko pomagają zmniejszyć emisję hałasu, ale także optymalizują opory toczenia i zwiększają trwałość, co czyni je optymalnym wyborem dla pojazdów elektrycznych.

Avenger jest pierwszym modelem marki Jeep w wersji całkowicie elektrycznej. Unikalny charakter tego auta wymagał opon, które będą zdolne sprostać specyficznym wymaganiom „elektryków”. Goodyear przygotował dla nowego pojazdu Jeepa trzy modele opon - w wersji letniej to EfficientGrip Performance 2 215/55R18 99V XL i EfficientGrip 2 SUV 215/60R17 96H, natomiast Vector 4Seasons Gen-3 215/60R17 100V to wariant całoroczny. Proponowane rozmiary opony obejmują wszystkie modele Avengera.

Współpraca Goodyeara z marką Jeep doskonale wpisuje się w strategię marki “ready for EV" i demonstruje zaangażowanie firmy w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oponiarskich dla pojazdów elektrycznych i dla zrównoważonego transportu.

Opona całoroczna Vector 4Seasons Gen-3 została doceniona za doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni, ale też za krótszą drogę hamowania i lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni, dzięki czemu nadaje się do użytku przez cały rok. Z kolei Goodyear EfficientGrip Performance 2 i EfficientGrip 2 SUV to opony letnie z elastycznym bieżnikiem, który pomaga ograniczać pękanie spowodowane przez nierówne nawierzchnie, co zapewnia doskonałą trwałość. Ponadto opona EfficientGrip Performance 2 oferuje co najmniej
o 20% dłuższy przebieg niż najbliżej punktowana opona konkurencyjna [1], co przekłada się na jej dłuższą żywotność.

 „Nasza oferta opon letnich i całorocznych sprawiła, że byliśmy przygotowani do roli dostawcy dla przełomowego Jeepa Avengera, pierwszego w historii tej marki w pełni elektrycznego pojazdu. Nasze opony doskonale uzupełniają zaawansowane możliwości tego modelu, co świadczy o naszym zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla pojazdów elektrycznych. Razem kształtujemy przyszłość zrównoważonej mobilności,” powiedział Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający Goodyear ds. oryginalnego wyposażenia w regionie EMEA.

Elektryczny Jeep Avenger, który został wprowadzony na rynek w czerwcu 2023 roku, już wywołał ogromne emocje w branży motoryzacyjnej jako pierwszy model EV w portfolio marki. Na uwagę zasługują też wyjątkowe cechy i futurystyczny design nowego modelu, które przyniosły pojazdowi tytuł „Europejskiego Samochodu Roku 2023" – to pierwsze tego typu wyróżnienie w historii pojazdów Jeep. Ta prestiżowa nagroda dodatkowo podkreśla wyjątkowe osiągi Avengera i umacnia jego pozycję jako rewolucjonisty w segmencie pojazdów elektrycznych B-SUV. Jeep Avenger jest dostępny na wszystkich rynkach europejskich również jako model benzynowy.

[1] Przebiegi dłuższe o 20%/11 000 km w porównaniu z najbliższym testowanym konkurentem. Przebieg (tj. zużycie bieżnika do minimalnej głębokości dopuszczonej przepisami) porównano z czterema najnowszymi modelami konkurencji w segmencie letnich opon o wysokich osiągach (Michelin Primacy 4, Continental PremiumContact 6, Bridgestone Turanza T005, Pirelli Cinturato P7 Blue). Próba przeprowadzona przez TÜV SÜD Product Service GmbH w listopadzie 2019 na zlecenie Goodyear. Testowany rozmiar opony: 205/55R16 91V. Samochód testowy: VW Golf Mk7. Miejsce testu: drogi publiczne w centralnych Niemczech. Numer sprawozdania: 713171748. Pełne sprawozdanie dostępne pod adresem: https://www.goodyear.eu/content/dam/goodyear/consumer/common/tire-test-reports/TUV_SUD_Tire_Test_2019-Report-No-713171748-01-Goodyear-EfficientGrip-Performance-2-new.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.