W pełni elektryczny Jeep Avenger będzie fabrycznie wyposażony w opony Goodyear
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Nowy, w pełni elektryczny Jeep Avenger zostanie fabrycznie wyposażony w wybrane modele opon letnich i całorocznych marki Goodyear, które uzupełnią zaawansowane możliwości pojazdu. Homologowane dla Avengera opony zostały wyposażone w innowacyjne technologie, które nie tylko pomagają zmniejszyć emisję hałasu, ale także optymalizują opory toczenia i zwiększają trwałość, co czyni je optymalnym wyborem dla pojazdów elektrycznych.
Avenger jest pierwszym modelem marki Jeep w wersji całkowicie elektrycznej. Unikalny charakter tego auta wymagał opon, które będą zdolne sprostać specyficznym wymaganiom „elektryków”. Goodyear przygotował dla nowego pojazdu Jeepa trzy modele opon - w wersji letniej to EfficientGrip Performance 2 215/55R18 99V XL i EfficientGrip 2 SUV 215/60R17 96H, natomiast Vector 4Seasons Gen-3 215/60R17 100V to wariant całoroczny. Proponowane rozmiary opony obejmują wszystkie modele Avengera.
Współpraca Goodyeara z marką Jeep doskonale wpisuje się w strategię marki “ready for EV" i demonstruje zaangażowanie firmy w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oponiarskich dla pojazdów elektrycznych i dla zrównoważonego transportu.
Opona całoroczna Vector 4Seasons Gen-3 została doceniona za doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni, ale też za krótszą drogę hamowania i lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni, dzięki czemu nadaje się do użytku przez cały rok. Z kolei Goodyear EfficientGrip Performance 2 i EfficientGrip 2 SUV to opony letnie z elastycznym bieżnikiem, który pomaga ograniczać pękanie spowodowane przez nierówne nawierzchnie, co zapewnia doskonałą trwałość. Ponadto opona EfficientGrip Performance 2 oferuje co najmniej
o 20% dłuższy przebieg niż najbliżej punktowana opona konkurencyjna [1], co przekłada się na jej dłuższą żywotność.
„Nasza oferta opon letnich i całorocznych sprawiła, że byliśmy przygotowani do roli dostawcy dla przełomowego Jeepa Avengera, pierwszego w historii tej marki w pełni elektrycznego pojazdu. Nasze opony doskonale uzupełniają zaawansowane możliwości tego modelu, co świadczy o naszym zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla pojazdów elektrycznych. Razem kształtujemy przyszłość zrównoważonej mobilności,” powiedział Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający Goodyear ds. oryginalnego wyposażenia w regionie EMEA.
Elektryczny Jeep Avenger, który został wprowadzony na rynek w czerwcu 2023 roku, już wywołał ogromne emocje w branży motoryzacyjnej jako pierwszy model EV w portfolio marki. Na uwagę zasługują też wyjątkowe cechy i futurystyczny design nowego modelu, które przyniosły pojazdowi tytuł „Europejskiego Samochodu Roku 2023" – to pierwsze tego typu wyróżnienie w historii pojazdów Jeep. Ta prestiżowa nagroda dodatkowo podkreśla wyjątkowe osiągi Avengera i umacnia jego pozycję jako rewolucjonisty w segmencie pojazdów elektrycznych B-SUV. Jeep Avenger jest dostępny na wszystkich rynkach europejskich również jako model benzynowy.
[1] Przebiegi dłuższe o 20%/11 000 km w porównaniu z najbliższym testowanym konkurentem. Przebieg (tj. zużycie bieżnika do minimalnej głębokości dopuszczonej przepisami) porównano z czterema najnowszymi modelami konkurencji w segmencie letnich opon o wysokich osiągach (Michelin Primacy 4, Continental PremiumContact 6, Bridgestone Turanza T005, Pirelli Cinturato P7 Blue). Próba przeprowadzona przez TÜV SÜD Product Service GmbH w listopadzie 2019 na zlecenie Goodyear. Testowany rozmiar opony: 205/55R16 91V. Samochód testowy: VW Golf Mk7. Miejsce testu: drogi publiczne w centralnych Niemczech. Numer sprawozdania: 713171748. Pełne sprawozdanie dostępne pod adresem: https://www.goodyear.eu/content/dam/goodyear/consumer/common/tire-test-reports/TUV_SUD_Tire_Test_2019-Report-No-713171748-01-Goodyear-EfficientGrip-Performance-2-new.pdf

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.