Komunikaty PR

W pełni elektryczny Jeep Avenger będzie fabrycznie wyposażony w opony Goodyear

2023-08-03  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Nowy, w pełni elektryczny Jeep Avenger zostanie fabrycznie wyposażony w wybrane modele opon letnich i całorocznych marki Goodyear, które uzupełnią zaawansowane możliwości pojazdu. Homologowane dla Avengera opony zostały wyposażone w  innowacyjne technologie, które nie tylko pomagają zmniejszyć emisję hałasu, ale także optymalizują opory toczenia i zwiększają trwałość, co czyni je optymalnym wyborem dla pojazdów elektrycznych.

Avenger jest pierwszym modelem marki Jeep w wersji całkowicie elektrycznej. Unikalny charakter tego auta wymagał opon, które będą zdolne sprostać specyficznym wymaganiom „elektryków”. Goodyear przygotował dla nowego pojazdu Jeepa trzy modele opon - w wersji letniej to EfficientGrip Performance 2 215/55R18 99V XL i EfficientGrip 2 SUV 215/60R17 96H, natomiast Vector 4Seasons Gen-3 215/60R17 100V to wariant całoroczny. Proponowane rozmiary opony obejmują wszystkie modele Avengera.

Współpraca Goodyeara z marką Jeep doskonale wpisuje się w strategię marki “ready for EV" i demonstruje zaangażowanie firmy w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oponiarskich dla pojazdów elektrycznych i dla zrównoważonego transportu.

Opona całoroczna Vector 4Seasons Gen-3 została doceniona za doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni, ale też za krótszą drogę hamowania i lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni, dzięki czemu nadaje się do użytku przez cały rok. Z kolei Goodyear EfficientGrip Performance 2 i EfficientGrip 2 SUV to opony letnie z elastycznym bieżnikiem, który pomaga ograniczać pękanie spowodowane przez nierówne nawierzchnie, co zapewnia doskonałą trwałość. Ponadto opona EfficientGrip Performance 2 oferuje co najmniej
o 20% dłuższy przebieg niż najbliżej punktowana opona konkurencyjna [1], co przekłada się na jej dłuższą żywotność.

 „Nasza oferta opon letnich i całorocznych sprawiła, że byliśmy przygotowani do roli dostawcy dla przełomowego Jeepa Avengera, pierwszego w historii tej marki w pełni elektrycznego pojazdu. Nasze opony doskonale uzupełniają zaawansowane możliwości tego modelu, co świadczy o naszym zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla pojazdów elektrycznych. Razem kształtujemy przyszłość zrównoważonej mobilności,” powiedział Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający Goodyear ds. oryginalnego wyposażenia w regionie EMEA.

Elektryczny Jeep Avenger, który został wprowadzony na rynek w czerwcu 2023 roku, już wywołał ogromne emocje w branży motoryzacyjnej jako pierwszy model EV w portfolio marki. Na uwagę zasługują też wyjątkowe cechy i futurystyczny design nowego modelu, które przyniosły pojazdowi tytuł „Europejskiego Samochodu Roku 2023" – to pierwsze tego typu wyróżnienie w historii pojazdów Jeep. Ta prestiżowa nagroda dodatkowo podkreśla wyjątkowe osiągi Avengera i umacnia jego pozycję jako rewolucjonisty w segmencie pojazdów elektrycznych B-SUV. Jeep Avenger jest dostępny na wszystkich rynkach europejskich również jako model benzynowy.

[1] Przebiegi dłuższe o 20%/11 000 km w porównaniu z najbliższym testowanym konkurentem. Przebieg (tj. zużycie bieżnika do minimalnej głębokości dopuszczonej przepisami) porównano z czterema najnowszymi modelami konkurencji w segmencie letnich opon o wysokich osiągach (Michelin Primacy 4, Continental PremiumContact 6, Bridgestone Turanza T005, Pirelli Cinturato P7 Blue). Próba przeprowadzona przez TÜV SÜD Product Service GmbH w listopadzie 2019 na zlecenie Goodyear. Testowany rozmiar opony: 205/55R16 91V. Samochód testowy: VW Golf Mk7. Miejsce testu: drogi publiczne w centralnych Niemczech. Numer sprawozdania: 713171748. Pełne sprawozdanie dostępne pod adresem: https://www.goodyear.eu/content/dam/goodyear/consumer/common/tire-test-reports/TUV_SUD_Tire_Test_2019-Report-No-713171748-01-Goodyear-EfficientGrip-Performance-2-new.pdf

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.