Większa wszechstronność w terenie dzięki nowej oponie Dunlop Trailmax Raid
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Trailmax Raid, nowa opona Dunlop w segmencie trail, zapewnia użytkownikom motocykli typu adventure i terenowych równowagę osiągów charakterystycznych dla opon szosowych i terenowych. Model ten nadaje się do szerokiej gamy motocykli, od średniej wielkości maszyn sportowych po duże motocykle turystyczne, którym oferuje wszechstronne zdolności terenowe oraz przewidywalność w połączeniu z doskonałym zachowaniem na mokrej nawierzchni i na długich trasach.
Trailmax Raid będzie dostępna w trzech rozmiarach na przód na koła o średnicy 19 i 21 cali, oraz w sześciu rozmiarach na tył dla kół 17 i 18-calowych. Pierwsze rozmiary będą dostępne w sprzedaży już na początku marca, a pozostałe będą sukcesywnie wprowadzane na rynek w II kwartale br.
Opracowana jako prawdziwa opona 50/50, Trailmax Raid łączy wiedzę i technologie z bogatej oferty opon Dunlopa do motocykli adventure i turystycznych z rozwiązaniami z sektora opon terenowych. Nowe ogumienie jest zaliczane do gamy opon trailowych, obok Dunlop Trailmax Meridian, która od momentu wprowadzenia na rynek stała się bardzo popularną oponą dla motocykli typu adventure. Trailmax Meridian przeznaczona jest do sporadycznych wyjazdów terenowych, natomiast Trailmax Raid została zaprojektowana specjalnie dla motocyklistów, którzy oczekują wyższych osiągów w terenie.
„Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem Trailmax Raid, która jeszcze bardziej wzmacnia naszą ofertę opon trailowych. Łącząc nasze doświadczenie i technologie z segmentów off-road, adventure touring i sports touring, stworzyliśmy prawdziwą oponę 50/50, która oferuje wyższe osiągi szerokiej gamie motocykli w zróżnicowanych warunkach. Co więcej, Trailmax Raid daje motocyklistom wyjątkowe poczucie pewności na mokrych drogach, czego rezultatem jest jeszcze większa wszechstronność niż mogliby się spodziewać po oponie. Nowy model wyróżnia się również doskonałym hamowaniem i trakcją w terenie,” wyjaśnił Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
Inspiracją do stworzenia projektu Trailmax Raid była opona Dunlop D908 RR, przeznaczona wyłącznie do rajdów terenowych, charakteryzująca się wyraźnymi klockami bieżnika, które są obecnie kluczowym elementem profilu Trailmax Raid.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.